AnonymBruker Skrevet 22. januar #1 Del Skrevet 22. januar Evi Bøgenæs, hele serien. Jørgen pluss Anne er sant Fem på eventyr Anonymkode: 61d22...3bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #2 Del Skrevet 22. januar Elisabeth-serien. Ringenes Herre. Anonymkode: 15f5b...ec0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #3 Del Skrevet 22. januar Jeg likte "Flukten fra Vikingene", Fem på eventyr, Hardy-guttene, Den Sorte Pil, Frøken detektiv, Jane Austen, Ringenes Herre, Discworld, Den uendelige historien, Jostein Gaarder sine bøker, og masse, masse mer. Og stort sett alt av min bestemors "ungpikebøker", inkludert Evy Bøgenes. Strengt tatt tror jeg at jeg leste omtrent alt jeg fikk tak i av bøker. Men en del av disse er nok lest en god del ganger. Anonymkode: 2b737...061 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #4 Del Skrevet 23. januar På barneskolen var jeg veldig glad i bøkene til Maria Gripe og Martha Sandwall-Bergstrøm. På ungdomsskolen likte jeg en fantasy-serie som heter Mørket kommer av Susan Cooper. Jeg leste mye på barne- og ungdomsskolen, men dette er forfatterne og bøkene som jeg fortsatt husker at jeg leste. Anonymkode: 25fa9...df7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 23. januar #5 Del Skrevet 23. januar Nancy Drew-bøkene Agatha Christie-bøkene Sagaen om Isfolket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
endo Skrevet 23. januar #6 Del Skrevet 23. januar Hardy-guttene, fem på eventyr, betongrosene, vikingskatten serien gunnar staalesen, jules verne bøkene. Sagaen om isfolket, lysets rike (genialt for en hormonfylt tenåringsgutt) nattkrigeren, lotr, shannara seien, en serie jeg ikke husker hva heter annet enn at den var lik hardy guttene med alfred hitchcok og ei campingvogn under noe søppel på en søppelplass(spennende serie) varg veum, hercule poirot, likte det meste av adventure/fantasy og noe krim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 23. januar #7 Del Skrevet 23. januar (endret) Jeg begynte vel med Gulltopp-serien og bøkene til Anne Kath Vestly. Videre ble det Bobsey-barna og Frk Detektiv/Nancy Drew. Jeg skal ikke påstå at jeg har lest absolutt alle bøkene, men veldig mange/de aller fleste. Og så var det en serie som het "Det hemmelige S", og en serie som het "Fem" om ungdommer på diverse eventyr. Og så ble det vel etter hvert Sagaen om Isfolket. Endret 23. januar av Bingo Bongo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #8 Del Skrevet 23. januar Annas barn av Unni Lindell Anonymkode: 819fd...d25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #9 Del Skrevet 23. januar Anne Cath Vestly, spesielt Aurora. Astrid Lindgren, spesielt Emil og Madicken. Detektivbøker, det hemmelige S. Og hestebøkene om Lotta og Britta. Anonymkode: 5ccc0...558 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 23. januar #10 Del Skrevet 23. januar Tillegg: Bøkene som het "Historien om..." diverse berømte personer. Særlig Historiene om Helen Keller og Madame Curie gjorde inntrykk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 23. januar #11 Del Skrevet 23. januar Hardy guttene, bobsy barna, Pippi, Emil, ronja Røverdatter, døden på Oslo s, mormor og de 8 ungene, 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 23. januar #12 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (På 22.1.2024 den 12.47): Evi Bøgenæs, hele serien. Jørgen pluss Anne er sant Fem på eventyr Anonymkode: 61d22...3bb Lykkebarna Bobseybarna Hardyguttene GGG bøkene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tunique Skrevet 23. januar #13 Del Skrevet 23. januar Når villdyret våkner husker jeg godt. Den gjorde inntrykk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 23. januar #14 Del Skrevet 23. januar Den uendelige historien😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #15 Del Skrevet 23. januar Sofies verden leste jeg flere ganger på barneskolen. Ellers leste jeg flest bøker, om de som hadde hatt grusom barndom. Anonymkode: 7ec46...b1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. januar #16 Del Skrevet 24. januar Nancy Drew leste jeg masse, og bøkene fra Philip Newton om roboten Mathilda leste jeg flere ganger og en serie jeg ikke husker hva het men det var om 4 ungdommer som løste krimgåter og handlingen var lagt til Sverige. Pelle&Proffen leste jeg og masse av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #17 Del Skrevet 24. januar Jeg elsket bøkene til Maria Gripe, Sagaen om Isfolket, Den hemmelige hagen, Momo - kampen om tiden, Anne fra Bjørkely, samt mange flere. Likte også humoren i Roboten Matilda-bøkene, Gummi-Tarzan og En mann til mamma. Anonymkode: ab549...446 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #18 Del Skrevet 24. januar Hardyguttene, Nancy Drew, Hjortefot, Det ville vesten, Gulltopp, GGG serien, Pippi Anonymkode: 1de39...fe4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 24. januar #19 Del Skrevet 24. januar endo skrev (På 23.1.2024 den 21.35): Hardy-guttene, fem på eventyr, betongrosene, vikingskatten serien gunnar staalesen, jules verne bøkene. Sagaen om isfolket, lysets rike (genialt for en hormonfylt tenåringsgutt) nattkrigeren, lotr, shannara seien, en serie jeg ikke husker hva heter annet enn at den var lik hardy guttene med alfred hitchcok og ei campingvogn under noe søppel på en søppelplass(spennende serie) varg veum, hercule poirot, likte det meste av adventure/fantasy og noe krim. Betongrosene, ja! Mimre, mimre...likte godt dei bøkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #20 Del Skrevet 24. januar Tunique skrev (På 23.1.2024 den 21.49): Når villdyret våkner husker jeg godt. Den gjorde inntrykk Trist at de gjorde den til en barnefilm Anonymkode: 58993...f69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå