nattanatta Skrevet 22. januar 2024 #1 Del Skrevet 22. januar 2024 Jeg har untold og jeg hører mest på: - True crime podden - Synderene - Henrettelsespodden Så sleng ut dine true crime favoritter, trenger litt inspirasjon til nye true crime podder å høre på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vintersolverv Skrevet 23. januar 2024 #2 Del Skrevet 23. januar 2024 Jeg har hørt på Svarttrost-seriene om Jan Helge Andersen, og den om Julio Kopseng. Veldig bra begge to. Ellers har jeg ikke hørt noe på true crime faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adele34 Skrevet 23. januar 2024 #3 Del Skrevet 23. januar 2024 Har funnet noe true crime i nrk appen slik som mysteriet Adam. Ellers så går det i True crime podden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 23. januar 2024 #4 Del Skrevet 23. januar 2024 Svenske P3 krim. Hvis du kan svensk da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattanatta Skrevet 24. januar 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 24. januar 2024 vintersolverv skrev (6 timer siden): Jeg har hørt på Svarttrost-seriene om Jan Helge Andersen, og den om Julio Kopseng. Veldig bra begge to. Ellers har jeg ikke hørt noe på true crime faktisk. Hvor er det du hører svarttrost serien og om han kopseng? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 24. januar 2024 #6 Del Skrevet 24. januar 2024 Syns de svenske er best: Mordpodden, en mörk historia & svenska mordhistorier 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryd30 Skrevet 24. januar 2024 #7 Del Skrevet 24. januar 2024 Liker krimpodden 💕 Hører også litt på avhørt, men krimpodden er den beste synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryd30 Skrevet 24. januar 2024 #8 Del Skrevet 24. januar 2024 nattanatta skrev (2 timer siden): Hvor er det du hører svarttrost serien og om han kopseng? VG/ Podme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vintersolverv Skrevet 24. januar 2024 #9 Del Skrevet 24. januar 2024 nattanatta skrev (21 timer siden): Hvor er det du hører svarttrost serien og om han kopseng? Her har jeg hørt den: https://www.listennotes.com/podcasts/svarttrost-dok/serieovergriperen-julio-PIMCSNski_R/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 24. januar 2024 #10 Del Skrevet 24. januar 2024 Jeg bruker Spotify og har hørt hundrevis av podcaster. Hvis engelsk er ok, har jeg masse! Men jeg ville jeg begynt på Serial eller S-town 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 25. januar 2024 #11 Del Skrevet 25. januar 2024 Svarttrost dok og svenske Spår. Finnes på Spotify 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå