AnonymBruker Skrevet 21. januar #1 Del Skrevet 21. januar Hei! Jeg lurer på hvordan syklusen din var etter SA? Fikk du mensen hver måned etter at den kom tilbake? Eller var den ikke regelmessig? Anonymkode: 11aee...806 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #2 Del Skrevet 21. januar Fikk plutselig veldig kort syklus, på 21 dager. Hadde det i et halvt år, så en normal syklus og deretter ble jeg gravid igjen. Anonymkode: 72505...3b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 21. januar #3 Del Skrevet 21. januar Her ble den regelmessig etter første mensen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #4 Del Skrevet 21. januar De første syklusene etter SA hadde jeg noe lenger syklus, før den gradvis ble normal lengde på igjen. Ble gravid igjen 5 mnd etter SA. Anonymkode: 83762...d9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 22. januar #5 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei! Jeg lurer på hvordan syklusen din var etter SA? Fikk du mensen hver måned etter at den kom tilbake? Eller var den ikke regelmessig? Anonymkode: 11aee...806 Helt vanlig og regelmessig syklus etter begge SA. Regnet med SA dagen som første dag i mens og selv om jeg blødde i 17 dager og ikke 5 som vanlig mens, så kom neste mens til riktig tid, 30 dager etter SA. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotte123 Skrevet 22. januar #6 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hei! Jeg lurer på hvordan syklusen din var etter SA? Fikk du mensen hver måned etter at den kom tilbake? Eller var den ikke regelmessig? Anonymkode: 11aee...806 Første gangen helt normal og ette fire uker. Andre gangen mistet jeg i november og har fortsatt ikke fått mensen tilbake. Håper syklusen er normal når mensen kommer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå