AnonymBruker Skrevet 21. januar #1 Del Skrevet 21. januar Bare nysgjerrig hvor tidlig begynte du å teste, og når ble den positiv? Anonymkode: 99f1e...ae4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 21. januar #2 Del Skrevet 21. januar 13 dpo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #3 Del Skrevet 21. januar Begynte å teste fra rundt 6dpo, den ble positiv 12dpo 😊 Anonymkode: 4aa64...e39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #4 Del Skrevet 21. januar Begynte å teste 4dpo for å teste ut ovitrelle. Antydning til at streken "snudde" 9dpo, positiv 10dpo. Anonymkode: 490e5...4e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #5 Del Skrevet 21. januar Da jeg ikke fikk mensen... Anonymkode: 6acef...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 21. januar #6 Del Skrevet 21. januar Testet ut ovitrelle så var positiv 8 dpo, negativ 9 dpo, og positiv igjen 10 dpo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #7 Del Skrevet 21. januar Begynte å teste 8dpo. På morgenen 11dpo fikk jeg en supersvak strek, så svak at jeg trodde det var innbilning. På kvelden 11dpo fikk jeg en tydelig strek. Anonymkode: 1705c...c93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #8 Del Skrevet 21. januar Testet fra 7 dpo, fikk positiv på ikm Anonymkode: 91d79...40c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #9 Del Skrevet 21. januar Svak positiv 9dpo, sterkere 10 dpo Anonymkode: 75e73...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #10 Del Skrevet 21. januar Testet negativt 8 og 9 dpo. Supersvak strek som jeg ikke trodde på 10 dpo morgen, og sterkere strek 10 dpo kveld. Hadde noe som minnet om festesmerter 8-9 dpo. Anonymkode: 58dbe...bbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #11 Del Skrevet 21. januar Begynte 9 dpo. Fikk positiv 12 dpo. Dagen før (11 dpo) var den blenda! Men endte i kjemisk desverre. Anonymkode: 4bbeb...648 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #12 Del Skrevet 22. januar Dagen ikm Anonymkode: f35fd...4e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bruspulver Skrevet 23. januar #13 Del Skrevet 23. januar Med første testet jeg 12dpo og fikk en ganske tydelig strek på morgenurin. Kunne sikkert testet et par dager tidligere og fått en svak positiv test. Denne gangen testet jeg ikke før 15dpo (i går), 1 dag etter forventet mens. Testet på ettermiddagen (ikke morgenurin) og fikk ganske tydelig strek. Håper spiren holder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #14 Del Skrevet 23. januar Med begge mine testet jeg tre-fire dager etter forventet mens. Begge var tydelig positive. Sparte penger og tankekjør på å ikke bli hysterisk med testing. Testing endrer ikke et døyt på utfallet uansett. Anonymkode: 80a87...b74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #15 Del Skrevet 24. januar Testet positivt 4 dager før forventet mens i alle mine 6 svangerskap. To av de har endt i kjemisk, samt SA i uke 8. Jeg tester ikke etter eggløsning, så aner ikke dpo, men har en syklus på 27 dager. Anonymkode: a020e...a1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #16 Del Skrevet 24. januar Testet 9dpo men brukte ovitrelle så var ikke sikker, men reelt positiv 12 dpo Anonymkode: 9023b...862 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #17 Del Skrevet 24. januar Første gang; 10 DPO Andre gang; 7 DPO, men det var tvillinger hvis det har noe å si... Anonymkode: 78a6b...835 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #18 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Første gang; 10 DPO Andre gang; 7 DPO, men det var tvillinger hvis det har noe å si... Anonymkode: 78a6b...835 negativ 9 DPO, positiv 10 DPO. Testet 6 DPO, tror jeg kanskje så noe men var mer blendet, men positiv 7 DPO strimmel og digital. Anonymkode: 78a6b...835 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå