Gå til innhold

Til menn: hva mener dere når dere sier at Vestlige kvinner har sluttet å være feminine i dag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Inkognitoher
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Norske menn er da enda feitere i snitt? 

Anonymkode: 85197...8db

Ja, mulig det. Men norske kvinner er i hvert fall betydelig feitere enn andre nordiske kvinner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Inkognitoher skrev (1 minutt siden):

Ja, mulig det. Men norske kvinner er i hvert fall betydelig feitere enn andre nordiske kvinner

Men da er vi feite sammen og det er det som teller ❤️

Anonymkode: d44a3...fc9

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inkognitoher skrev (4 minutter siden):

Dette må det da være noen år siden? Norske kvinner er i dag Nordens feteste. Ta deg en tur til f.eks Østfold. Nærmere bestemt rundt Særp. 
Mange ustelte overvektige kvinner i gymdress å se i bybildet. Ikke at jeg noen gang har sett de gymme, men…

Synes både franske og italienske kvinner er flotte. I østen er de petite - ikke så mange tykke å se der.

Svenske kvinner er slankere og betydelig mer elegante enn de norske, så jeg er ikke enig med deg

Italia, Saudi Arabia og Egypt har mange fete innbyggere. På nevø med USA. Fattige på landsbygda er fetest akkurat som i Norge

Anonymkode: 7b252...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inkognitoher
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok. Men så snart du er f.eks i Gøteborg så ser du hvem som er norsk (og det er ikke positivt ment).

Husk også at ikke bare handler dette om manglende eleganse, men det er også et helsespørsmål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Norske menn lever i stor grad opp til kroppsidealet for menn. Eller det som er akseptabelt. 

Det samme kan ikke sies om kvinner. 

Tråden handler om kvinner. 

Økt vekt (innenfor rimelighetens grenser) , økt muskelmasse, økt størrelse. Vil ofte være synonymt med økt maskulinitet. Men på kvinner slår dette ekstra dårlig ut grunnet reduksjonen i femininitet og attraktivitet. 

Anonymkode: 88bef...f3a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inkognitoher
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Italia, Saudi Arabia og Egypt har mange fete innbyggere. På nevø med USA. Fattige på landsbygda er fetest akkurat som i Norge

Anonymkode: 7b252...19e

Jeg har bodd både i Italia og Frankrike. Kvinnene der er elegante, petite og vakre. Paris, Roma, Milano ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inkognitoher skrev (Akkurat nå):

Ok. Men så snart du er f.eks i Gøteborg så ser du hvem som er norsk (og det er ikke positivt ment).

Husk også at ikke bare handler dette om manglende eleganse, men det er også et helsespørsmål

Jeg reagerer på at det er kvinner som kritiseres mest, når menn oftere er feite. 
Voksne har ansvar for egen kropp og jeg har ikke tenkt å si at noen verken skal gjøre det ene eller det andre, selv om det er sannt at noe er veldig mye skadeligere enn andre ting, men det gjelder mer enn høy vekt. Når helsen til familien går over til å utsette barn for ekstrem fedme, da syns jeg det bør granskes tilfelle foreldrene ikke tar vare på barna, men det gjelder undervektige barn også. Alt som kan tyde på omsorgsvikt. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Norske menn lever i stor grad opp til kroppsidealet for menn. Eller det som er akseptabelt. 

Det samme kan ikke sies om kvinner. 

Tråden handler om kvinner. 

Økt vekt (innenfor rimelighetens grenser) , økt muskelmasse, økt størrelse. Vil ofte være synonymt med økt maskulinitet. Men på kvinner slår dette ekstra dårlig ut grunnet reduksjonen i femininitet og attraktivitet. 

Ikke i mine øyne, syns menn er noen slabbadasker med grisete klær alt for ofte. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Ikke i mine øyne, syns menn er noen slabbadasker med grisete klær alt for ofte. 

Din oppfattelse av menns klær endrer dessverre ikke menns oppfatning av at kvinner flest er blitt for store og tunge. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Din oppfattelse av menns klær endrer dessverre ikke menns oppfatning av at kvinner flest er blitt for store og tunge. 

Min respons var svar til 

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Og handler om mer enn klær. Det handler om livstil, klær, hygiene og holdninger. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Min respons var svar til 

Og handler om mer enn klær. Det handler om livstil, klær, hygiene og holdninger. 

Livstil som i kropp også. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

De mener at vi ikke ligger pal med favorittmaten og sprikende ben da de kommer hjem fra jobb. De ser helst at vi går i kjoler og er fullt sminket hver dag.

Anonymkode: 32ced...71f

Spesielt.
Endel TRANSKVINNER (biomenn) er jo mer feminine enn kvinner, så et eller annet er jo veldig rart. Ikke er de hjelpeløse heller. 

Anonymkode: c8597...23c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmed fugl skrev (11 timer siden):

Skjønner ikke hva det betyr. Men handler vel om at noen dysfunksjonelle svake menn drømmer om enn slave i hjemmet og sengen. 

Og det er gjerne de samme (patetiske) mennene som finner seg nettopp det. På Filippinene eller i Thailand.

Anonymkode: ba46f...0d3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Spesielt.
Endel TRANSKVINNER (biomenn) er jo mer feminine enn kvinner, så et eller annet er jo veldig rart. Ikke er de hjelpeløse heller. 

Jeg har heller aldri skjønt det der helt. Mange homofili menn er jo også mer feminine enn damer. Og homofile menn tenner på dem…selv om de tenner på…menn?🤯

Anonymkode: ba46f...0d3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Gud bedres så mye feil og negativitet her.
jeg har prøvd å forklare dette så mange ganger, men kort: vestlige moderne kvinner er rett og slett ikke feminine lengre. De har blant annet egoistiske verdier som ikke er forenelig med det en mann ser etter i en partner de vil dele livet med.
Moderne kvinner har gjort dette mot seg selv. Metoo og andre movements, hyl og skrik om en mann ser deres vei etc, og så blir det mer skriking om ingen menn gidder å date de seriøst.
De kvalitetene som moderne feminister etc maner frem nå egner seg mest til useriøse situationship, lek og morro, men ikke noe menn vil satse på. Da vil de ha en seriøs partner som ikke har hopper mellom alle menn i nærheten, en feminin kvinne med gode verdier. Dette betyr ikke at hun er en underdanig nikkedukke.

Å kaste ut ting som at menn bare vil undertrykke kvinner etc er så feil og stygt sagt. Ikke minst langt fra sannheten hos de fleste menn, og nettopp en av grunnene til at menn ikke gidder kvinner lengre til annet ett useriøst vennskap.

Anonymkode: f718a...09b

Det interessante her er at du fremstiller det som om mannen har forhandler kortet når det motsatte er realiteten. Kvinner velger, ikke mannen. Tilbud og etterspørsel er nådeløse greier. 

Anonymkode: e60ea...207

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dagens mest romantiske! ❤️

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 hours ago, AnonymBruker said:

Spesielt.

Og da går det tilbake til hva som er feminint. 
Husker jeg datet en som drømte å ligge med en transkvinne, men der var det feminine i kombinasjon med penis som tiltrakk. 

Anonymkode: 882d6...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Enig at norske menn er feite. Det er ikke mange attraktive menn etter passert 40. De fleste har lagt voldsomt på seg og ser ut som et uvær.. Det koster ikke mye å ta vare på seg selv, men det er som menn etter 40 år bare har gitt opp. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Inkognitoher said:

Har du vært i Oslo noen gang? Siden du uttaler deg så bastant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg sier det igjen. Jeg fatter virkelig ikke hvordan du er singel. 

Nei, men det er han altså. På tross av at han etter eget utsagn foretrekker å ikke være singel.

Så kanskje du kunne ta litt lærdom av dette? At det faktisk ikke er disse egenskapene kvinner velger menn for?

Bare tuller, selvsagt kan du ikke det. Det ville jo være å forholde seg til virkeligheten…

Anonymkode: bc826...5f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...