AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #141 Del Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hvorfor ikke? Hvis de fleste damer gjør noe på et tidspunkt, hvorfor er ikke dette nettopp kvinnelig? Du skjønner hva jeg mener? Før gikk mange menn i stiletthæler, det var åpenbart ikke ansett som lite maskulint i barokken. Anonymkode: 302e5...bc7 De gjorde ikke det fordi de ville, men fordi de måtte. Anonymkode: ee314...e9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #142 Del Skrevet 21. januar 2024 HemmeligSpion skrev (29 minutter siden): Har du sett filmen "What is a Woman?"? Det er kun i postopplysningssamfunn vi ikke vet dette lenger. Jeg og familien lo oss i hjel når de eneste som kunne gi et ærlig svar på dette var en stamme i indre Afrika. Jeg driter i hva andre synes. De som faktisk vet hva en mann og kvinne er, de er faktisk real man og real woman. De som ikke vet det, er betasupper. Husk å ta betablokkere kompis Anonymkode: 98b3e...f90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #143 Del Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er jo selvsagt helt i orden at du ikke tiltrekkes av alle typer damer. Det gjelder jo andre veien og. Men å si at «vestlige kvinner har sluttet å være feminine i dag» er jo å dra alle over én kam, og noe vi alle vet er helt feil. Tross alt ikke mange damer som velger seg den stilen der, og om hun gjør det så er det vel plenty av andre damer å velge i for deg uten å måtte reise utenlands? Forstår det er litt andre issues du har da 😉 Anonymkode: 3fc32...bda Jeg bor i Oslo og jeg ser mange av nettopp den stilen der ja.. Bor man midt utpå en åker eller et fiskevær slipper man nok unna duck-faces og det som verre er. Å gud og lite imponerende jeg er over det tiltaket der.. Anonymkode: d2a04...9be 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HemmeligSpion Skrevet 21. januar 2024 #144 Del Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg driter i hva andre synes. De som faktisk vet hva en mann og kvinne er, de er faktisk real man og real woman. De som ikke vet det, er betasupper. Husk å ta betablokkere kompis Anonymkode: 98b3e...f90 Mine betablokkere er det nåværende norske samfunnet, for å si det sånn. Og det er oppløftende å se at unge norske menn aldri har vært mer nasjonalistiske og fokusert på å holde Europa i live fremfor å la det gå til spille gjennom udemokratiske supperåd som WEF og EU. I Irland har de bypasset hele det politiske jukseriet og gjør det som tradisjonelt har ført til faktiske endringer til det bedre. Det er nok heller ikke lenge til bønder i Nederland og Tyskland slutter å blokkere veier med traktorene sine og spruter møkk på byråkratiet, men gjør ting på tradisjonelt vis. "Fakler og høygafler"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #145 Del Skrevet 21. januar 2024 HemmeligSpion skrev (3 minutter siden): Mine betablokkere er det nåværende norske samfunnet, for å si det sånn. Og det er oppløftende å se at unge norske menn aldri har vært mer nasjonalistiske og fokusert på å holde Europa i live fremfor å la det gå til spille gjennom udemokratiske supperåd som WEF og EU. I Irland har de bypasset hele det politiske jukseriet og gjør det som tradisjonelt har ført til faktiske endringer til det bedre. Det er nok heller ikke lenge til bønder i Nederland og Tyskland slutter å blokkere veier med traktorene sine og spruter møkk på byråkratiet, men gjør ting på tradisjonelt vis. "Fakler og høygafler"... Omg. Anonymkode: d44a3...fc9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #146 Del Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Gud bedres så mye feil og negativitet her. jeg har prøvd å forklare dette så mange ganger, men kort: vestlige moderne kvinner er rett og slett ikke feminine lengre. De har blant annet egoistiske verdier som ikke er forenelig med det en mann ser etter i en partner de vil dele livet med. Moderne kvinner har gjort dette mot seg selv. Metoo og andre movements, hyl og skrik om en mann ser deres vei etc, og så blir det mer skriking om ingen menn gidder å date de seriøst. De kvalitetene som moderne feminister etc maner frem nå egner seg mest til useriøse situationship, lek og morro, men ikke noe menn vil satse på. Da vil de ha en seriøs partner som ikke har hopper mellom alle menn i nærheten, en feminin kvinne med gode verdier. Dette betyr ikke at hun er en underdanig nikkedukke. Å kaste ut ting som at menn bare vil undertrykke kvinner etc er så feil og stygt sagt. Ikke minst langt fra sannheten hos de fleste menn, og nettopp en av grunnene til at menn ikke gidder kvinner lengre til annet ett useriøst vennskap. Anonymkode: f718a...09b Så da skal dere ikke formere dere, eller bo sammen med kvinner? Ikke ha barn da? Anonymkode: acf82...8d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #147 Del Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg bor i Oslo og jeg ser mange av nettopp den stilen der ja.. Bor man midt utpå en åker eller et fiskevær slipper man nok unna duck-faces og det som verre er. Å gud og lite imponerende jeg er over det tiltaket der.. Anonymkode: d2a04...9be Bor i mindre by, og kjenner kvinner med slik stil. De har kjærester og familier. Anonymkode: d44a3...fc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #148 Del Skrevet 21. januar 2024 HemmeligSpion skrev (4 minutter siden): Mine betablokkere er det nåværende norske samfunnet, for å si det sånn. Og det er oppløftende å se at unge norske menn aldri har vært mer nasjonalistiske og fokusert på å holde Europa i live fremfor å la det gå til spille gjennom udemokratiske supperåd som WEF og EU. I Irland har de bypasset hele det politiske jukseriet og gjør det som tradisjonelt har ført til faktiske endringer til det bedre. Det er nok heller ikke lenge til bønder i Nederland og Tyskland slutter å blokkere veier med traktorene sine og spruter møkk på byråkratiet, men gjør ting på tradisjonelt vis. "Fakler og høygafler"... Hva har alt dette svadaet med kvinner å gjøre? Anonymkode: acf82...8d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 21. januar 2024 #149 Del Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva har alt dette svadaet med kvinner å gjøre? Anonymkode: acf82...8d1 Denne tråden handler ikke om kvinner men om svake menn som trenger en livsløgn. 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #150 Del Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Bor i mindre by, og kjenner kvinner med slik stil. De har kjærester og familier. Anonymkode: d44a3...fc9 Sikkert. Aldri påstått at de er sterile.. Anonymkode: d2a04...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #151 Del Skrevet 21. januar 2024 8 minutter siden, AnonymBruker said: Bor i mindre by, og kjenner kvinner med slik stil. De har kjærester og familier. Anonymkode: d44a3...fc9 Og poenget ditt er? Noen menn syns det er kjempeflott med sånn still, andre menn syns det er en skikkelig turn off. Smaken er forskjellig. Anonymkode: 882d6...307 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #152 Del Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Så da skal dere ikke formere dere, eller bo sammen med kvinner? Ikke ha barn da? Anonymkode: acf82...8d1 Dette er en bitter incel du svarer. Rundt meg er det masse kvinner som gifter seg, får barn osv. Jeg er selv gift, og har vært gift en gang tidligere. Selv om jeg er sterk og selvstendig, og ikke godtar masse bullshit fra en mann. Anonymkode: ee314...e9e 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #153 Del Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Og poenget ditt er? Noen menn syns det er kjempeflott med sånn still, andre menn syns det er en skikkelig turn off. Smaken er forskjellig. Anonymkode: 882d6...307 Ja det er det som er poenget. Noen snakker om denne stilen som om det var tidenes nederlag, men sannheten er at kvinnene med stilen lever helt vanlige liv og at menn liker det, som med de fleste andre stiler. Anonymkode: d44a3...fc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #154 Del Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette er en bitter incel du svarer. Rundt meg er det masse kvinner som gifter seg, får barn osv. Jeg er selv gift, og har vært gift en gang tidligere. Selv om jeg er sterk og selvstendig, og ikke godtar masse bullshit fra en mann. Anonymkode: ee314...e9e Barsk og tøff dame, og kun én skilsmisse bak seg. Imponerende, foreløpig. Finnes en haug av dotte-mannfolk med sandaler der ute og som klorer seg fast i handleposene og barnevogna. Skaffe seg dotte-gubbe, det blir service det.. Anonymkode: d2a04...9be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #155 Del Skrevet 21. januar 2024 Fremmed fugl skrev (22 minutter siden): Denne tråden handler ikke om kvinner men om svake menn som trenger en livsløgn. Er dette det beste sjekketrikset du kan komme med? Anonymkode: d2a04...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterjenta Skrevet 21. januar 2024 #156 Del Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sa jeg at du måtte det? Også er det jo uansett helt frivilig og forbli i en maskulin energi og kreve sin rett og plass. Men, du kan få din rett og plass helt uten og kreve noe. Det er velig enkelt, når du faktisk har begynt å bli feminin. Du, skal aldri gå på kompromiss med deg selv. Men, hva som er ditt utrykk, er en læringsprosess, spesielt her i Norge, for vi er ikke vant med å hedre det feminine! Det er liksom nesten et banne ord her i Norge. Men, det feminine er vakkert og sterkt! Det er roten til alt liv! Ingen mann kan skape liv, det kan vi og det er ekstremt kraftfullt! Vi sitter også med en enorm kunnskap, om vi lytter. Den sitter i kroppen vår, og kan fortelle oss så utrolig mye. Men, vi har ikke tilgang til dette, når vi prøver å leve i en maskulin energi. Anonymkode: b1248...d62 Er det å være manipulativ, feminint? 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #157 Del Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Barsk og tøff dame, og kun én skilsmisse bak seg. Imponerende, foreløpig. Finnes en haug av dotte-mannfolk med sandaler der ute og som klorer seg fast i handleposene og barnevogna. Skaffe seg dotte-gubbe, det blir service det.. Anonymkode: d2a04...9be Ingen skilsmisser bak meg, nei. Ingen dottegubber heller. Anonymkode: ee314...e9e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterjenta Skrevet 21. januar 2024 #158 Del Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skaper kraft er også å dyrke grønnskaper å blomseter, det å lage musikk eller å tegne/ male, strikke å hekkle. Du må ha et større bilde når jeg sier, livskraft. Disse er feminine egenskaper. og ja de er generisk, for vi alle har et eget utrykk på det feminine. Anonymkode: b1248...d62 Alt det du nevner der, er kjønnsnøytralt. Det er verken maskulint eller feminint å dyrke grønnsaker. Det krever en hage, jord, vann, frø, og hender som er villige til å arbeide. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 21. januar 2024 #159 Del Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er dette det beste sjekketrikset du kan komme med? Anonymkode: d2a04...9be Hvis jeg havner i det uføret at jeg skal drive med sjekking så skal jeg bruke det. Takk for tips. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #160 Del Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Det er Jordan Petersons fortolkning av gudene, tror jeg. Anonymkode: 85197...8db Tror fortellingen om Narcissus kan være et godt eksempel på denne gudomlige mendige energien 😊 Anonymkode: 37d87...cdd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå