AnonymBruker Skrevet 21. januar #1 Del Skrevet 21. januar Skulle hatt mensen på tirsdag men den kom ikke. Sluttet på pilla i september/oktober og har fått mensen regelmessig etter dette. Vi prøver ikke å få barn akkurar nå, men sluttet med pillen slik at kroppen skulle være "klar" til den dagen vi bestemer oss for å prøve. Vi bruker ikke prevensjon, hopper av i svingen, så er ikke super forsiktige. Begynner å lure nå da siden mensen er så forsinket. Er vel 6 dager forsinket i dag. Tok graviditetstest i går og i dag. Begge negative. Er det for tidlig enda? Når testet dere positivt? Hvor mange dager IKM? Lurer på om kroppen narrer meg også. Blir sprø av dette her! Slitsomt gå sånn å lure. Kjenner murringer nederst i magen. Anonymkode: d968c...923 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #2 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Skulle hatt mensen på tirsdag men den kom ikke. Sluttet på pilla i september/oktober og har fått mensen regelmessig etter dette. Vi prøver ikke å få barn akkurar nå, men sluttet med pillen slik at kroppen skulle være "klar" til den dagen vi bestemer oss for å prøve. Vi bruker ikke prevensjon, hopper av i svingen, så er ikke super forsiktige. Begynner å lure nå da siden mensen er så forsinket. Er vel 6 dager forsinket i dag. Tok graviditetstest i går og i dag. Begge negative. Er det for tidlig enda? Når testet dere positivt? Hvor mange dager IKM? Lurer på om kroppen narrer meg også. Blir sprø av dette her! Slitsomt gå sånn å lure. Kjenner murringer nederst i magen. Anonymkode: d968c...923 Tipper mensen er ustabil etter prevensjon. Det er ganske vanlig. Anonymkode: a9895...85a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #3 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Tipper mensen er ustabil etter prevensjon. Det er ganske vanlig. Anonymkode: a9895...85a Selv om jeg har fått den regelmessig siden jeg sluttet på pillen? Anonymkode: d968c...923 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 21. januar #4 Del Skrevet 21. januar Vet du når du hadde eggløsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #5 Del Skrevet 21. januar Sofakona skrev (1 time siden): Vet du når du hadde eggløsning? I følge appen var det 2.januar Anonymkode: d968c...923 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #6 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): I følge appen var det 2.januar Anonymkode: d968c...923 En app vet ikke sånn uten videre når EL er og er ikke en troverdig kilde til slikt. Det er et nyttig hjelpemiddel om man bruker EL tester eller temping. Men kun ut fra app, sykluslengde og mensen kan ikke en app stoles på. Anonymkode: c0be4...7e0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #7 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): En app vet ikke sånn uten videre når EL er og er ikke en troverdig kilde til slikt. Det er et nyttig hjelpemiddel om man bruker EL tester eller temping. Men kun ut fra app, sykluslengde og mensen kan ikke en app stoles på. Anonymkode: c0be4...7e0 Vet det. Så derfor er alt så usikkert🙈 Anonymkode: d968c...923 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 21. januar #8 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): I følge appen var det 2.januar Anonymkode: d968c...923 Da er det stor mulighet du ikke har hat eggløsning..eller senere eggløsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #9 Del Skrevet 21. januar Sofakona skrev (1 time siden): Da er det stor mulighet du ikke har hat eggløsning..eller senere eggløsning Hm ja det kan jo være. Blir tullete av å gå sånn lure 🙈 Anonymkode: d968c...923 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #10 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Skulle hatt mensen på tirsdag men den kom ikke. Sluttet på pilla i september/oktober og har fått mensen regelmessig etter dette. Vi prøver ikke å få barn akkurar nå, men sluttet med pillen slik at kroppen skulle være "klar" til den dagen vi bestemer oss for å prøve. Vi bruker ikke prevensjon, hopper av i svingen, så er ikke super forsiktige. Begynner å lure nå da siden mensen er så forsinket. Er vel 6 dager forsinket i dag. Tok graviditetstest i går og i dag. Begge negative. Er det for tidlig enda? Når testet dere positivt? Hvor mange dager IKM? Lurer på om kroppen narrer meg også. Blir sprø av dette her! Slitsomt gå sånn å lure. Kjenner murringer nederst i magen. Anonymkode: d968c...923 Har du vært stressa i det siste? Vært på ferie? Gjort noe annet som kan påvirke mental eller fysisk helse? Jeg fikk mensen 20 dager forsent en gang pga ferie, noen ganger kan det bare være pga små forandringer. Har hørt at det er mulig å gå en hel måned uten det uten at det faktisk er noe galt med deg, men dersom du er bekymret bør du oppsøke gynekolog Anonymkode: fbfe5...dc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #11 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du vært stressa i det siste? Vært på ferie? Gjort noe annet som kan påvirke mental eller fysisk helse? Jeg fikk mensen 20 dager forsent en gang pga ferie, noen ganger kan det bare være pga små forandringer. Har hørt at det er mulig å gå en hel måned uten det uten at det faktisk er noe galt med deg, men dersom du er bekymret bør du oppsøke gynekolog Anonymkode: fbfe5...dc9 Nei ingen av delene. Ikke vært mer stresset enn jeg pleier. Anonymkode: d968c...923 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå