AnonymBruker Skrevet 2. februar #41 Del Skrevet 2. februar Amber skrev (På 26.1.2024 den 23.52): Yellowstone 😍 Unnskyld at jeg spør, men ser det står «seksuell vold» i den, er der det? Anonymkode: 93d1d...2e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 2. februar #42 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Unnskyld at jeg spør, men ser det står «seksuell vold» i den, er der det? Anonymkode: 93d1d...2e8 Tja.. det er vel det men kommer på to scener sånn i farta som kan klassifiseres som det.. jeg holder på med ses 3. synes dog ikke det er så ille, selv om serien og scenene gjør inntrykk sånn på generert basis. Synes ikke du skal droppe serien for det iallefall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 2. februar #43 Del Skrevet 2. februar Amber skrev (11 timer siden): Tja.. det er vel det men kommer på to scener sånn i farta som kan klassifiseres som det.. jeg holder på med ses 3. synes dog ikke det er så ille, selv om serien og scenene gjør inntrykk sånn på generert basis. Synes ikke du skal droppe serien for det iallefall. Yellowstone er severdig. Det er vold i serien, men akkurat seksuell vold kan jeg ikke huske… datt av serien for et år siden men vurderer å plukke den opp igjen. «Fool me once» kan du stå over. Så den forrige helg og fikk nesten ikke sove fordi det var så mye løse tråder og logiske brister. Tommel ned. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloms Skrevet 2. februar #44 Del Skrevet 2. februar Clickbait 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Discosanta Skrevet 3. februar #45 Del Skrevet 3. februar Undercover; belgisk/nederlandsk krimserie med humor og spenning. Ferry Boumann er en av de bedre skurkene jeg har sett. Anbefales hvis man tåler andre språk en norsk og engelsk 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlig Skrevet 3. februar #46 Del Skrevet 3. februar Fauda er veldig bra, og er hyperaktuell etter videoklippene av Israelske agenter som tar seg inn på sykehus i Gaza. Sesong 1 er veldig bra, sesong 2 er OK, også taper det seg dessverre utover. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 6. februar #47 Del Skrevet 6. februar Griselda. For alle som elsket Narcos seriene vil digge denne! Masse vold selvfølgelig, men sånn var det jo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #48 Del Skrevet 7. februar DeLorean skrev (8 timer siden): Griselda. For alle som elsket Narcos seriene vil digge denne! Masse vold selvfølgelig, men sånn var det jo. Enig, Griselda er bra. Er på Episode 3 og skal fortsette og se 🙂 Anonymkode: e58f1...014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 7. februar #49 Del Skrevet 7. februar One Day kommer i morgen, og ser lovende ut. Elska boka, så håper serien leverer. Har savnet en GOD serie med romcom-stil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #50 Del Skrevet 10. februar Amber skrev (På 2.2.2024 den 12.28): Tja.. det er vel det men kommer på to scener sånn i farta som kan klassifiseres som det.. jeg holder på med ses 3. synes dog ikke det er så ille, selv om serien og scenene gjør inntrykk sånn på generert basis. Synes ikke du skal droppe serien for det iallefall. Takk, da gir jeg den et forsøk mest pga Kevin🩵 Anonymkode: 93d1d...2e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå