AnonymBruker Skrevet 22. januar #21 Del Skrevet 22. januar Som lett underholdning og bingeable serier koste jeg med med My life with the Walter boys, Emily in Paris, Sweet Magnolia. Ginny & Georgia og Beef Anonymkode: f2af3...de7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 24. januar #22 Del Skrevet 24. januar Serien «Maid». Virkelig bra. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #23 Del Skrevet 24. januar Jeg er nok late to the party. Men Yellowstone fenger veldig. Anonymkode: 963a2...c24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #24 Del Skrevet 24. januar Ser nesten bare dokumentarer på div apper, er et par gode på netflix. American murder er bra! Den "vellykka" familiefaren som tar livet av sine barn og kone mens hans på real kamera til politiet later som han leter etter de og spiller uskyldig. Anonymkode: 75636...f29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #25 Del Skrevet 24. januar Quicksand var veldig bra!!! Den er lett å binge. Anonymkode: a4cd1...fe0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 24. januar #26 Del Skrevet 24. januar Jeg ser på en serie som heter The Brothers Sun. Veldig underholdende serie. Perfekt fredagsunderholdning! Masse action og humor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 24. januar #27 Del Skrevet 24. januar Begynte på "Beef" herregud så opphypet! Nylige bra jeg har sett: "Bad Surgeon" (Dokumentar) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 24. januar #28 Del Skrevet 24. januar Dead to me 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #29 Del Skrevet 24. januar Kjærlighet på spekteret. Så befriende ekte og fine mennesker! Anonymkode: 9eeb1...f2e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #30 Del Skrevet 24. januar Tusen takk for mange gode tips! Jeg endte opp med å se american nightmare, og har i ettertid sett et par episoder av Fool me once. det er flere av forslagene her jeg fikk lyst til å se. Takk! Anonymkode: 9f9cc...609 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 26. januar #31 Del Skrevet 26. januar Yellowstone 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #32 Del Skrevet 26. januar - En helt vanlig familie - Ozark - Sex/Life - Stay close - Clark - The serpent - Eliteskolen Anonymkode: ddd1d...6d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 27. januar #33 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (På 20.1.2024 den 16.53): Jeg har ikke sett på tv på sikkert 6 mnd! Nå er jeg alene hjemme i helgen, og skal kose meg med en serie i kveld. Det et alt for mye å velge i, og jeg er ikke oppdatert… hvilke serier er de beste akkurat nå? Ser ut som Fool me once man bør få med seg?🙂 Anonymkode: 9f9cc...609 Nevn noen serier du liker, da er det enklere å gi relevante tips! jeg synes f.eks ikke at Fool Me Once var bra, selv om den er veldig,populær 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #34 Del Skrevet 27. januar Ser kastanjemannen nå. Veldig bra Anonymkode: a1859...345 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #35 Del Skrevet 27. januar Mørkt begjær Spansk serie (ikke se den med ungene, den er full av sex) Anonymkode: ef1a3...a9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 28. januar #36 Del Skrevet 28. januar Yellowstone er i en egen klasse på Netflix nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #37 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (På 22.1.2024 den 12.16): Som lett underholdning og bingeable serier koste jeg med med My life with the Walter boys, Emily in Paris, Sweet Magnolia. Ginny & Georgia og Beef Anonymkode: f2af3...de7 Endelig en som har samme smak på serier som meg. Lett underholdning er akkurat det jeg trenger når jeg skal koble av, å se serier om mord, drap og andre tunge temaer er slitsomt og gjør meg bare trist, som om man ikke hører og leser nok om det i mediene. Har sett Emily In Paris og Ginny og Georgia, men skal definitivt sjekke ut de andre seriene👏 Takk! Anonymkode: b36a9...55b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 1. februar #38 Del Skrevet 1. februar World war 2: From the Frontlines Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 1. februar #39 Del Skrevet 1. februar Gråt meg gjennom "Hjemløs". En kort dokumentar på 40 min. Her kunne de har gjort mye mer ut av det, for mangler ikke på materiale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Random84 Skrevet 1. februar #40 Del Skrevet 1. februar Alexander en gud blir til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå