AnonymBruker Skrevet 20. januar #1 Del Skrevet 20. januar Jeg har ikke sett på tv på sikkert 6 mnd! Nå er jeg alene hjemme i helgen, og skal kose meg med en serie i kveld. Det et alt for mye å velge i, og jeg er ikke oppdatert… hvilke serier er de beste akkurat nå? Ser ut som Fool me once man bør få med seg?🙂 Anonymkode: 9f9cc...609 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #2 Del Skrevet 20. januar You are what you eat - the twin experiment Anonymkode: 7e5d2...790 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #3 Del Skrevet 20. januar Izzat. Anonymkode: faf83...cb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #4 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): You are what you eat - the twin experiment Anonymkode: 7e5d2...790 Den var jo så langtekkelig!!! Nei! 🙉 Anonymkode: 3ec03...a46 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #5 Del Skrevet 20. januar Band of Brothers om du ikke har sett den. Anonymkode: 82aee...47b 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #6 Del Skrevet 20. januar Vi syntes ikke Fool me once var sånn superbra. Helt grei underholdning, men vi syntes det ble litt for mange spesielle og usannsynlige ting som skjedde, ble liksom for far out. Vi har akkurat sett ferdig Quicksand (som er fra 2019, men vi hadde ikke fått den med oss før nå), som vi syntes var kjempebra. Planlegger også å se Safe (også Harlan Coben-bok, sånn som Fool me once), som jeg tror er bra (og bedre enn Fool me once). Anonymkode: c5592...6a1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantemor Skrevet 20. januar #7 Del Skrevet 20. januar Jeg ELSKET Fool me once 🤩🤩🤩 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebella81 Skrevet 20. januar #8 Del Skrevet 20. januar Fauda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #9 Del Skrevet 20. januar 6 minutter siden, AnonymBruker said: Vi syntes ikke Fool me once var sånn superbra. Helt grei underholdning, men vi syntes det ble litt for mange spesielle og usannsynlige ting som skjedde, ble liksom for far out. Vi har akkurat sett ferdig Quicksand (som er fra 2019, men vi hadde ikke fått den med oss før nå), som vi syntes var kjempebra. Planlegger også å se Safe (også Harlan Coben-bok, sånn som Fool me once), som jeg tror er bra (og bedre enn Fool me once). Anonymkode: c5592...6a1 Jeg har ikke sett Safe, men likte The Stranger bedre enn Fool me once. Ellers er Queens Gambit bra, om du vil ha noe annet enn krim. The Rookie er en politiserie med en dash humor (om du f.eks. likte tonen i Buffy 😄). Emily in Paris er lettbeint, litt som Sex and the city (men ikke like edgy). Maid er nydelig drama, Hollywood er lekkert periodedrama. Se Arrival, film, men fantastisk (sveipet forbi den da jeg det etter serier nå 😄). Anonymkode: 54b26...c53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 20. januar #10 Del Skrevet 20. januar Det er nok ikke en mening som et lik for alle, men de seriene på Netflix som jeg liker er: Top Boy Yellowstone Peaky Blinders Subburah Quicksand Fatma 50m2 Mange av dem er gamle, så muligens var alle sett dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #11 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Den var jo så langtekkelig!!! Nei! 🙉 Anonymkode: 3ec03...a46 Langtekkelig og uvitenskapelig. Anonymkode: bdae2...a9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #12 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Den var jo så langtekkelig!!! Nei! 🙉 Anonymkode: 3ec03...a46 SÅ enig. Anonymkode: cdc6f...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #13 Del Skrevet 20. januar Så akkurat «American nightmare». Tre ep., bra. Anonymkode: cdc6f...c36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maggi2 Skrevet 20. januar #14 Del Skrevet 20. januar American nightmare, dokumentar, men for en crazy historie! 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #15 Del Skrevet 20. januar Maggi2 skrev (5 minutter siden): American nightmare, dokumentar, men for en crazy historie! 😱 Enig, så alle tre ep. nå i kveld. Anonymkode: cdc6f...c36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #16 Del Skrevet 20. januar Snille piker: hendelsene på yfz ranch er ganske bra. Anonymkode: d8b43...848 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #17 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Planlegger også å se Safe (også Harlan Coben-bok, sånn som Fool me once), som jeg tror er bra (og bedre enn Fool me once). Enig med deg ang Fool me once. Stay close er den beste og anbefaler deg den fremfor Safe (som også er bra). Anonymkode: 6cee6...a28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #18 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Langtekkelig og uvitenskapelig. Anonymkode: bdae2...a9f Uvitenskapelig? På hvilken måte? Det er jo tvert om vist hvordan de forskjellige diettene slo ut fysisk. Anonymkode: 7e5d2...790 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #19 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Den var jo så langtekkelig!!! Nei! 🙉 Anonymkode: 3ec03...a46 Langtekkelig? En av de første dokumentarene jeg har sett som ikke er sensasjonelle men basert på rene fakta. Langtekkelig var den heller virkelig ikke. Anonymkode: 7e5d2...790 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #20 Del Skrevet 20. januar Forst! Litt mye sex men ellers var det spennende som fy.. Anonymkode: 6157f...adb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå