Gå til innhold

Jeg er 40 år nå og sliter mye psykisk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 40 år nå jeg innser at sjangsen for å få barn er nå liten. Jeg sliter med å finne noen å få barn med, dem som har vist interesse er menn som jeg ikke synes er attraktive. I mitt hode har jeg nå bare 1 år igjenn og dette gjør meg veldig deprimert. Jeg jobber med barn og har alltid hatt lyst å få barn. Jeg føler jeg har fokusert for mye på jobb og penger og fritid at det skulle komme først at jeg føler det har ødelagt for meg. Jeg er blitt skikkelig bitter. Jeg er sjalu på unge mødre jeg treffer på til å med dem som er alenemødre. Jeg blir sint på dem og føler dem tenker at dem er bedre enn meg og mobber meg bak ryggen. Jeg bor også i en sokkelleilighet i noen andre sitt hus som jeg leier noe som jeg hater! Er ikke noe feil i det, jeg føler meg bare misslykket på alle områder. Skulle ønske jeg var uføretrygdet akkurat nå. Jeg jobber og jobber for ingenting. Jeg ser ikke poenget i å jobbe lenger en gang. Jeg prøver ikke å rakke ned på andre jeg bare er skikkelig sint hele tiden og deprimert! 😭

Anonymkode: 3ddd8...2b6

• Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tidsfordriv2023
Just now, AnonymBruker said:

Jeg er 40 år nå jeg innser at sjangsen for å få barn er nå liten. Jeg sliter med å finne noen å få barn med, dem som har vist interesse er menn som jeg ikke synes er attraktive. I mitt hode har jeg nå bare 1 år igjenn og dette gjør meg veldig deprimert. Jeg jobber med barn og har alltid hatt lyst å få barn. Jeg føler jeg har fokusert for mye på jobb og penger og fritid at det skulle komme først at jeg føler det har ødelagt for meg. Jeg er blitt skikkelig bitter. Jeg er sjalu på unge mødre jeg treffer på til å med dem som er alenemødre. Jeg blir sint på dem og føler dem tenker at dem er bedre enn meg og mobber meg bak ryggen. Jeg bor også i en sokkelleilighet i noen andre sitt hus som jeg leier noe som jeg hater! Er ikke noe feil i det, jeg føler meg bare misslykket på alle områder. Skulle ønske jeg var uføretrygdet akkurat nå. Jeg jobber og jobber for ingenting. Jeg ser ikke poenget i å jobbe lenger en gang. Jeg prøver ikke å rakke ned på andre jeg bare er skikkelig sint hele tiden og deprimert! 😭

På tide å gå på tinder og gi mange menn en sjanse. Det fins ingen som er perfekt, men når du finner noen med visse gode kvaliteter, så jobber man med resten. Gi menn en sjanse og pløy gjennom mange dates. Du har ingenting å tape på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tidsfordriv2023 skrev (13 minutter siden):

På tide å gå på tinder og gi mange menn en sjanse. Det fins ingen som er perfekt, men når du finner noen med visse gode kvaliteter, så jobber man med resten. Gi menn en sjanse og pløy gjennom mange dates. Du har ingenting å tape på det. 

Å finne noen på tinder er jo den verste måten. Der er det jo bare userriøse menn som er ute etter et ligg. Er somtussisk rulett det.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tidsfordriv2023
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Å finne noen på tinder er jo den verste måten. Der er det jo bare userriøse menn som er ute etter et ligg. Er somtussisk rulett det.

Selv rulett har en bullet in the chamber. TS er gammel tiø at hun burde satse på alle arena. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som hun over sier, prøv dating apper som Tinder osv. Er verdt et forsøk, eller dra til Danmark å få barn på egenhånd, du trenger ikke en mann. 

Anonymkode: bc419...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fokusert på penger? Men du har ingen...? 

Anonymkode: b47c1...aeb

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror du livet blir enklere av å bli uføretrygdet? Virker som du har satt deg i en offerrolle, det blir litt sånn "stakar meg". Du kan jo få barn alene, du må jo ikke bo i en sokkelleilighet osv. Ta litt tak i livet, ikke sitt å grav deg ned. Evt snakk med fastlege hvis den psykiske helsa de er veldig dårlig.

Anonymkode: 11950...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er flere seriøst der inne også. Veldig mange har funnet hverandre og giftet seg.

Selv har jeg fått kjæreste der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel et innlegg av en mann her som ønsket noen å få barn med - uten å måtte ha kjærlighetsforhold eventuelt...  Finnes alltid alternativer..  

Anonymkode: 979e8...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk alternativer utenfor kjærligheten ts, fokuser på å få barn før det er for sent. 

Anonymkode: 161c8...fc9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å vite om man er fruktbar eller ikke, siden de er så forskjellig fra kvinne til kvinne. Noen får jo barn langt opp i 40-årene, men hos andre er det for sent. Jeg tenker at det i ditt tilfelle er viktig å få behandling siden du sliter psykisk (som du skriver i overskriften). Det er tøft å ha barn, og man bør være så opplagt som mulig, og fått tatt tak i problemene sine før man blir gravid.

Anonymkode: 3c768...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville gått og fått barn alene. Helst privat pga tidspress, offentlig kan ta et år fort når du trenger donor. Er lovlig i Norge også nå, så trenger ikke dra til Danmark.

Anonymkode: bb0e6...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er vanskelig å vite om man er fruktbar eller ikke, siden de er så forskjellig fra kvinne til kvinne. Noen får jo barn langt opp i 40-årene, men hos andre er det for sent. Jeg tenker at det i ditt tilfelle er viktig å få behandling siden du sliter psykisk (som du skriver i overskriften). Det er tøft å ha barn, og man bør være så opplagt som mulig, og fått tatt tak i problemene sine før man blir gravid.

Anonymkode: 3c768...658

Nå bare synser jeg. Siden ts jobber med barn så antar jeg at hun vet hva det innebærer. En del av det mentale kan være en reaksjon på mangelen av familie, og følelsen og henge etter. Da vil det å prøve å skyve bort denne normale følelsen istede for å bare hoppe i det å søke det som skaper følelsen, barnløshet, være å aldri få oppleve å bli mor. 

Anonymkode: 161c8...fc9

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kalsberg92

Ikke ta til takke med en mann fordi tiden renner ut… ikke rart det er mye utroskap om man tar det man får, fremfor å vente på match. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ts skal finne en kjekk, lojal mann å få barn med er jeg redd hun passerer 50 før det skjer-og den biologiske klokken tikker. Og iflg KG så vil vedkommende uansett være utro ved alle anledninger som byr seg😄Finn et alternativ for å få barn, som folk nevner. En partner (eller flere) dukker alltids opp senere.

Jeg er forøvrig syk, ufør og bor i en kjellerhybel. Skulle gjort hva som helst for å være friskere. Som regel er man ufør for en grunn-og det er ingenting å være misunnelig på. Lykke til ts🤞

Anonymkode: dcbdc...cbd

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 halvlitere og et par shots. På morran er du på tjukka!

Anonymkode: 21c98...59d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

5 halvlitere og et par shots. På morran er du på tjukka!

Anonymkode: 21c98...59d

🤣🤣

Anonymkode: dcbdc...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Tvilar sterkt på at andre mobbar deg bak ryggen din😊 man tenker ofte det verste, men det er sjelden det verste som er sannheten. Du har jo ein jobb, så då må du jo være arbeidsfør, og i tillegg ein jobb med barn, så sannsynligvis flink med barn👍 masse positive egenskaper har du då👍 kanskje du kan få barn på egenhånd, evt bli fostermor? Mange fosterbarn som har stort behov for voksne som er flinke med barn😊 heier på deg❤️

Anonymkode: 14ea7...7a9

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 
Syns det var veldig leit å lese. Ønsket om barn kan bli veldig overveldende, og dine følelser er helt naturlige. Ikke bli sint på deg selv fordi du føler det du føler, men forsøk heller å finne en løsning eller aksept for situasjonen du befinner deg i. 
Det å få barn er ingen selvfølge, men det finnes muligheter dersom du ønsker å vurdere å få barn alene. Ønsker deg masse lykke til! Håper din drøm om barn blir oppfylt. 

Anonymkode: 89cc3...d8d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle kanskje utnyttet tiden 18-35 litt bedre da. Valg har konsekvenser. Man kan jo alltids dra på en eller annen klinikk og få en lausunge og staten som far. Sikkert en god løsning for barnet.....

Anonymkode: 83f2a...ff4

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...