AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #1 Del Skrevet 19. januar 2024 Samlivsbrudd etter 30+ år. Han er ikke til å kjenne igjen. Trusler, bedrageri, falske anklager/anmeldelser om at han er blitt psykisk mishandlet. Ny ung utenlandsk " kjæreste" Noen som kan få opp noe? Anonymkode: ddcb0...6d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #2 Del Skrevet 19. januar 2024 Du må være mer konkret. Hva er spørsmålet? Anonymkode: 5f755...948 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullevi Skrevet 19. januar 2024 #3 Del Skrevet 19. januar 2024 (endret) Et Endret 19. januar 2024 av Ullevi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #4 Del Skrevet 19. januar 2024 Vil han klare å fortsette å få sympati, eller bli avslørt? Er knapt så jeg klarer å se framover, er det noe positivt å se for min del? Vil han klare å svindle til seg de eiendelene han forsøker å ta? Er dette med hun nye, et forhold som varer så lenge han har penger? Vet han har lovet henne alt hun vil h Anonymkode: ddcb0...6d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #5 Del Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vil han klare å fortsette å få sympati, eller bli avslørt? Er knapt så jeg klarer å se framover, er det noe positivt å se for min del? Vil han klare å svindle til seg de eiendelene han forsøker å ta? Er dette med hun nye, et forhold som varer så lenge han har penger? Vet han har lovet henne alt hun vil h Anonymkode: ddcb0...6d8 1. Han er allerede ansett som manipulerende og umoden, en egoist som tenker på sitt eget beste. Om folk ikke allerede ser dette, så ser de det snart. Folk ser deg som offeret. 2. Ja at du blir kvitt det daukjøttet der, det formelig spratt kort ut av bunken og alle skriker good riddance, det er nå du får se hva livet har. Men gi deg selv tid og rom til å komme over dette 3. Gi og ta, velg dine kamper og la ham få beholde noe men kjemp for det andre, jeg ser at du kommer til å få et tilbud om hjelp og støtte i dette, ta imot. Ikke la ham komme under huden på deg, la ham bare få etter en rettferdig fordeling, men ikke gi opp det som er ditt og ikke slit deg ut på dette. 4 stakkars dame... noen av de verste kortene kom opp her. Hun får iallefall jobbe for de pengene i såfall, og holde ut mye dritt fra ham. Det kommer ikke til å vare. Du har min medfølelse, se fremover og fokuser på deg selv, du trenger å sette fokus tilbake på deg selv. Anonymkode: 57d88...c01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #6 Del Skrevet 19. januar 2024 Ess staver i revers. Det er en rimelig slapp stav for å si det slik. Han er ikke så fokusert på en fremtid med deg. Har dere mistet det intime mellom dere i lang tid? For deg så er det 3 begre. Tre mennesker. Men tenker at du kommer godt utavdet om du lar han gå. Virker som han ønsker å gå? Anonymkode: 0617b...fc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #7 Del Skrevet 19. januar 2024 Tusen hjertelig takk ♥️🤗♥️ Anonymkode: ddcb0...6d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #8 Del Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ess staver i revers. Det er en rimelig slapp stav for å si det slik. Han er ikke så fokusert på en fremtid med deg. Har dere mistet det intime mellom dere i lang tid? For deg så er det 3 begre. Tre mennesker. Men tenker at du kommer godt utavdet om du lar han gå. Virker som han ønsker å gå? Anonymkode: 0617b...fc4 Han har dratt for en stund siden. Utro i lengre tid før han dro. Er nok ingen framtid sammen, ikke aktuelt. Anonymkode: ddcb0...6d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #9 Del Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): 1. Han er allerede ansett som manipulerende og umoden, en egoist som tenker på sitt eget beste. Om folk ikke allerede ser dette, så ser de det snart. Folk ser deg som offeret. 2. Ja at du blir kvitt det daukjøttet der, det formelig spratt kort ut av bunken og alle skriker good riddance, det er nå du får se hva livet har. Men gi deg selv tid og rom til å komme over dette 3. Gi og ta, velg dine kamper og la ham få beholde noe men kjemp for det andre, jeg ser at du kommer til å få et tilbud om hjelp og støtte i dette, ta imot. Ikke la ham komme under huden på deg, la ham bare få etter en rettferdig fordeling, men ikke gi opp det som er ditt og ikke slit deg ut på dette. 4 stakkars dame... noen av de verste kortene kom opp her. Hun får iallefall jobbe for de pengene i såfall, og holde ut mye dritt fra ham. Det kommer ikke til å vare. Du har min medfølelse, se fremover og fokuser på deg selv, du trenger å sette fokus tilbake på deg selv. Anonymkode: 57d88...c01 Tusen hjertelig takk ♥️🤗♥️ Anonymkode: ddcb0...6d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #10 Del Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): 1. Han er allerede ansett som manipulerende og umoden, en egoist som tenker på sitt eget beste. Om folk ikke allerede ser dette, så ser de det snart. Folk ser deg som offeret. 2. Ja at du blir kvitt det daukjøttet der, det formelig spratt kort ut av bunken og alle skriker good riddance, det er nå du får se hva livet har. Men gi deg selv tid og rom til å komme over dette 3. Gi og ta, velg dine kamper og la ham få beholde noe men kjemp for det andre, jeg ser at du kommer til å få et tilbud om hjelp og støtte i dette, ta imot. Ikke la ham komme under huden på deg, la ham bare få etter en rettferdig fordeling, men ikke gi opp det som er ditt og ikke slit deg ut på dette. 4 stakkars dame... noen av de verste kortene kom opp her. Hun får iallefall jobbe for de pengene i såfall, og holde ut mye dritt fra ham. Det kommer ikke til å vare. Du har min medfølelse, se fremover og fokuser på deg selv, du trenger å sette fokus tilbake på deg selv. Anonymkode: 57d88...c01 Det virker som du har god intuisjon og er god på å tolke tarotkort. Hadde du kunnet legge kort på meg også? Lurer på om forholdet jeg er i vil utvikle seg gradvis i mer og mer positiv retning? Hva kommer opp ang forholdet vårt? Setter pris på kortlegg om du har tid🙂 Anonymkode: 76019...7b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #11 Del Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det virker som du har god intuisjon og er god på å tolke tarotkort. Hadde du kunnet legge kort på meg også? Lurer på om forholdet jeg er i vil utvikle seg gradvis i mer og mer positiv retning? Hva kommer opp ang forholdet vårt? Setter pris på kortlegg om du har tid🙂 Anonymkode: 76019...7b4 Kan legge i morgen. Anonymkode: 57d88...c01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
. Anonym. Skrevet 19. januar 2024 #12 Del Skrevet 19. januar 2024 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #13 Del Skrevet 20. januar 2024 . Anonym. skrev (1 time siden): Nei Interessant bidrag i tråden. Jeg får en intuitiv følelse av at du er en tøysekopp. Anonymkode: 5f755...948 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #14 Del Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan legge i morgen. Anonymkode: 57d88...c01 Tusen takk🤗 Anonymkode: 76019...7b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #15 Del Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det virker som du har god intuisjon og er god på å tolke tarotkort. Hadde du kunnet legge kort på meg også? Lurer på om forholdet jeg er i vil utvikle seg gradvis i mer og mer positiv retning? Hva kommer opp ang forholdet vårt? Setter pris på kortlegg om du har tid🙂 Anonymkode: 76019...7b4 Jeg får dessverre opp at personen du har å gjøre med, ikke er på den plassen i livet du ønsker at dere begge skal være, jeg ser både stillhet, at du blir ignorert, oversett, en avstengt person som ikke gir mye og ikke møter deg. Du ønsker et forhold og en familie med en som ikke vet hva det vil si å være mentalt og emosjonelt voksen, og han tar det ut på deg ved å trasse og være riktig så umoden. Nei uffa meg, grøsser over dette. Det jeg ser er at dette vil ikke endre seg men fortsette fremover enda verre. Jeg la heller kort på deg og hva du kan gjøre fremover, det er mønstere og reaksjoner, tanker og handlinger du må bryte opp i livet ditt, finne ut hvorfor du ikke kjenner igjen avvisende og utilgjengelige mennesker i nære relasjoner, og hvorfor det føles som kjærlighet. Hvis du dropper dette forholdet og tar tak i deg selv, kanskje til og med vurderer terapi dersom det er vanskelig alene, det hjelper å prate med andre, så har du en ny start i livet og der viil bli helt annerledes enn du har kjent før. De endringene du må gjøre kommer ikke til å ta lang tid, du har allerede kommet langt og gjort en stor jobb med deg selv, det er noen få ting angående forhold og kjærlighet som må falle på plass. Begynn på begynnelsen og spør hva er respekt? Hva er kjærlighet? Hva er grenser? Hva er omsorg? Når tar jeg vare på meg selv? Dette fikser du. Anonymkode: 57d88...c01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #16 Del Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg får dessverre opp at personen du har å gjøre med, ikke er på den plassen i livet du ønsker at dere begge skal være, jeg ser både stillhet, at du blir ignorert, oversett, en avstengt person som ikke gir mye og ikke møter deg. Du ønsker et forhold og en familie med en som ikke vet hva det vil si å være mentalt og emosjonelt voksen, og han tar det ut på deg ved å trasse og være riktig så umoden. Nei uffa meg, grøsser over dette. Det jeg ser er at dette vil ikke endre seg men fortsette fremover enda verre. Jeg la heller kort på deg og hva du kan gjøre fremover, det er mønstere og reaksjoner, tanker og handlinger du må bryte opp i livet ditt, finne ut hvorfor du ikke kjenner igjen avvisende og utilgjengelige mennesker i nære relasjoner, og hvorfor det føles som kjærlighet. Hvis du dropper dette forholdet og tar tak i deg selv, kanskje til og med vurderer terapi dersom det er vanskelig alene, det hjelper å prate med andre, så har du en ny start i livet og der viil bli helt annerledes enn du har kjent før. De endringene du må gjøre kommer ikke til å ta lang tid, du har allerede kommet langt og gjort en stor jobb med deg selv, det er noen få ting angående forhold og kjærlighet som må falle på plass. Begynn på begynnelsen og spør hva er respekt? Hva er kjærlighet? Hva er grenser? Hva er omsorg? Når tar jeg vare på meg selv? Dette fikser du. Anonymkode: 57d88...c01 Tusen takk for kortlegg❤️ Du treffer på noe av det jeg har tenkt selv også, bare at situasjonen med kjæresten ikke er fullt så ille som du beskriver. Han viser omsorg og kjærlighet på flere måter, og vi har det stort sett fint sammen. Har ikke opplevd trass eller umodenhet fra hans side, enda iallefall🤔 Men han er litt stille på det emosjonelle ja, jeg møter ikke den type reaksjoner jeg ønsker når jeg forteller noe. Men han har selv sagt at dette med å vise og dele følelser er noe han har hatt vanskelig med hele livet, og at han ønsker å jobbe med dette, for han vet selv hvor viktig dette er i et forhold. Han har mye tanker og følelser, men har vært vant til å skjule det og holde det inne. Så det bor veldig mye mer i han enn det han viser, og han viser meg mer og mer, litt etter litt. Men jeg har likevel vært litt bekymret rundt dette med kommunikasjon rundt følelser, for jeg vet hva jeg trenger i en partner på dette punktet, og det har jeg enda ikke fått (forholdet er forholdsvis nytt, så jeg håper det bedrer seg). Jeg er ikke der at jeg ønsker å avslutte forholdet pga det du skriver, eller pga det jeg føler rundt dette, men jeg skal ta ordene med meg og være litt obs i fortsettelsen. Så får vi se da🤔 Anonymkode: 76019...7b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå