Samfunnsdebatt Skrevet 19. januar 2024 #1 Del Skrevet 19. januar 2024 Det var slutt på varsler om bursdager for lenge siden. Og så har jeg søkt «bursdager» på iPhone hver dag og på den måten fått opp oversikten på alle venners bursdager. Men nå kommer ikke oversikten opp om jeg søker. Det kommer opp bare tullegrupper, navn og innlegg som har ordet bursdag i seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #2 Del Skrevet 19. januar 2024 Prøv å søk på "birthdays " Anonymkode: 63c51...d70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samfunnsdebatt Skrevet 19. januar 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 19. januar 2024 Takk for tips, men det hjalp dessverre ikke. Er det flere som ikke får opp bursdagene her? Eller som får de opp? Eller vet hvordan få de opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtefløte Skrevet 19. januar 2024 #4 Del Skrevet 19. januar 2024 De ble borte i dag for meg også. Søkte også opp «bursdager» men nå går det ikke. Irriterende. Dette gjelder på telefonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym1312 Skrevet 19. januar 2024 #5 Del Skrevet 19. januar 2024 Jeg får hele tiden opp gratulasjoner fra helt fremmede på venners profil i feeden😡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 19. januar 2024 #6 Del Skrevet 19. januar 2024 (endret) Jeg får de ofte opp, etterpå. Endret 19. januar 2024 av Topsi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samfunnsdebatt Skrevet 19. januar 2024 Forfatter #7 Del Skrevet 19. januar 2024 Er de bare borte nå da? 🤷♀️ Umulig å finne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #8 Del Skrevet 20. januar 2024 Du må innpå Arrangementer også finner du en egen med bursdager der Anonymkode: c20f3...3ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #9 Del Skrevet 20. januar 2024 På innstillinger på din side, ser du et sted det står varsel - gå inn der og bla deg ned til bursdager- og aktiver varsel, enten push -sms - Mail. Jeg har på push, da kommer de opp som varsel på Facebook Anonymkode: 23e5f...775 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå