Fant80 Skrevet 18. januar #21 Del Skrevet 18. januar Dama er 152cm. I hvertfall det hun sier. Jeg er 190cm. 192cm i passet. SIkkert pga sko. Hatt ex på under 150cm. Ingen hindring. Dette er overhodet ikke noe jeg legger vekt på ved valg av partner. Har også hatt ex på 180cm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 18. januar #22 Del Skrevet 18. januar Så fremt du ikke er to hoder høyere enn meg, så bryr jeg meg ikke om høyde. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #23 Del Skrevet 18. januar Hvordan påvirker dette høyde til barnet? Hvis man får en gutt så blir vel han også lavere enn faren ? Anonymkode: 1b173...022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #24 Del Skrevet 18. januar No problem, er 203 selv. Anonymkode: 34634...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #25 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan påvirker dette høyde til barnet? Hvis man får en gutt så blir vel han også lavere enn faren ? Anonymkode: 1b173...022 Jeg som har en eks på 197, her er jenten nå ca 167-170 cm, hun er nok ferdig å vokse. Gutten er 13 år, og er snart 180 nå, regner med han vokser en stund til. Gjør det noe om en evt gutt blir lavere enn faren?🤷♀️ Anonymkode: d1adc...063 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #26 Del Skrevet 18. januar Null problem å være gift med ei dame på 151 cm, som jeg er. Jeg er 185. Personlighet og utseende er viktige enn høyde. Anonymkode: 22887...56e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HildaSofie Skrevet 18. januar #27 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvordan påvirker dette høyde til barnet? Hvis man får en gutt så blir vel han også lavere enn faren ? Anonymkode: 1b173...022 Jeg er 157, far er 175 og begge mine sønner er høyere enn sin far. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 18. januar #28 Del Skrevet 18. januar Jeg omgir meg ikke med så mange høye menn. Det nærmeste er min bestekompis som er 185. Jeg er 162(og en halv, så jeg skryter gjerne på meg at jeg er 163). Men så går jeg til fysio, og han er 195. Det gir faktisk en del problemer under enkelte øvelser. Og det blir definitivt en del latter, for når han skal presse på bekkenet mitt, når jo henda hans nesten rundt meg.. Så når jeg skal prate til han når jeg står rett ved han og han sjekker om jeg f eks engasjerer korrekt muskel under øvelser, føler jeg at jeg må se rett opp og bøye nakken så det blir ubehagelig. Da tar jeg med selv i å tenke på hvor slitsomt det hadde blitt med kyss og kos i lengden, og at jeg nok passer best med menn mellom 160-185 maks. Men det kan godt hende at jeg overtenker og at jeg hadde blitt vant til det. Det blir en så latterlig stor forskjell. Alt er liksom så gigantisk i forhold til meg. Så jeg får litt dårlige mentale bilder med så stor forskjell. Det blir jo enda verre når man er 155 eller lavere 😅 Men, det viktigste er at man trives i lag. Høyde er egentlig ikke viktig i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 18. januar #29 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvordan påvirker dette høyde til barnet? Hvis man får en gutt så blir vel han også lavere enn faren ? Anonymkode: 1b173...022 Ikke nødvendigvis. Min mor er 164, min far var 170. Min mormor er 170 og min morfar 167. Min lillebror er 185. Men på mannens side så er mannens fetter 190, men fetteren sønn er 175. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadeJarl Skrevet 18. januar #30 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Som tittel hadde du datet eller blitt sammen med en dame som er 150-155 cm? jeg er selv 152 cm og føler meg for lav, spesielt for de som er rundt 187 cm selvom jeg vil ha de, så om du er rundt 180+ hadde du data en som er 152 cm? Anonymkode: f01d9...19c Ja null problem...hvis du er smart og fin og brei over rumpa...og vi har kjemi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 18. januar #31 Del Skrevet 18. januar Har på følelsen av at jo lavere man er som kvinne, desto mer gira er man på en Myyyye høyere mann, og omvendt Mulig jeg tar feil sånn rent generelt, men jeg har en knapp eller to på at det faktisk er tilfellet 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #32 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker 42 skrev (1 time siden): Har på følelsen av at jo lavere man er som kvinne, desto mer gira er man på en Myyyye høyere mann, og omvendt Mulig jeg tar feil sånn rent generelt, men jeg har en knapp eller to på at det faktisk er tilfellet 😅 Jeg igjen, som har en eks på 197 og jeg er 156. Det var ikke sånn at jeg gikk etter ekstra høye gutter, det bare klaffet helt når vi traff hverandre🤷♀️ Og som sagt er min nåværende mann 182, så fremdeles endel høyere enn meg, men heller ikke der gikk jeg etter høyden. Men jeg må innrømme at jeg vil at de skal være endel høyere enn meg, jeg tror ikke jeg hadde ønsket å være sammen med en på min høyde🙈 Jeg liker at de er "store", at jeg kan forsvinne i armene deres, og føle på en slags trygghet, på en måte. Klarer ikke helt å forklare hva jeg mener. Med det sagt, så er som sagt mitt inntrykk at menn ofte liker at kvinnen er lav? Jeg har fått mye oppmerksomhet oppigjennom, og alle har på en eller annen måte uttrykt at de liker at jeg er liten/lav. Så dette går begge veier. Anonymkode: d1adc...063 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå