AnonymBruker Skrevet 18. januar #1 Del Skrevet 18. januar Som tittel hadde du datet eller blitt sammen med en dame som er 150-155 cm? jeg er selv 152 cm og føler meg for lav, spesielt for de som er rundt 187 cm selvom jeg vil ha de, så om du er rundt 180+ hadde du data en som er 152 cm? Anonymkode: f01d9...19c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 18. januar #2 Del Skrevet 18. januar Er sånn omtrent 40 cm høyere enn deg, og høyden din hadde ikke vært noe problem hvis jeg hadde holdt på med å finne en mulig kjæreste. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #3 Del Skrevet 18. januar Nei, ønsker ikke å ligge 40cm alene. Anonymkode: 39579...dbd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #4 Del Skrevet 18. januar Jeg er i samme høyde-sjikt som deg og mannen min er 37 cm høyere. Null problem her. Er det kjærlighet er det kjærlighet Anonymkode: 290d1...ccc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #5 Del Skrevet 18. januar Så lenge 150 cm dame tåler 25 cm…du vet Anonymkode: 80a42...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
endo Skrevet 18. januar #6 Del Skrevet 18. januar Perfekt høyde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #7 Del Skrevet 18. januar Null problem, høyden din er fin, feminin og sjarmerende. Anonymkode: 1dec8...1ad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #8 Del Skrevet 18. januar Hvorfor ikke fokusere mot å date menn under 180(når du er så lav)? Er da ganske upraktisk med kyssing og annet når høyde forskjellen er enorm. Jeg skjønner at damer rundt 180 helst vil ha menn over snittet høy. Men hvorfor er det så viktig for ei på 152??? Anonymkode: 2ff9e...4af 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #9 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvorfor ikke fokusere mot å date menn under 180(når du er så lav)? Er da ganske upraktisk med kyssing og annet når høyde forskjellen er enorm. Jeg skjønner at damer rundt 180 helst vil ha menn over snittet høy. Men hvorfor er det så viktig for ei på 152??? Anonymkode: 2ff9e...4af Jeg liker at de er litt høye, føler meg beskyttet gjerne rundt 185-188 er perfekt. Anonymkode: f01d9...19c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #10 Del Skrevet 18. januar ja, de pleier å være veldig søte Anonymkode: 1b173...022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #11 Del Skrevet 18. januar Et eller annet sted på sexy-skalaen, hadde jeg nok gitt etter. Men generelt sett, er det for mye høydeforskjell for meg. Kjæresten er 1,77 og det er perfekt. M 1,91 Anonymkode: 6fa79...c2a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 18. januar #12 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Som tittel hadde du datet eller blitt sammen med en dame som er 150-155 cm? jeg er selv 152 cm og føler meg for lav, spesielt for de som er rundt 187 cm selvom jeg vil ha de, så om du er rundt 180+ hadde du data en som er 152 cm? Anonymkode: f01d9...19c Tja… hadde nok blitt litt som Hafþór og kona, men det kan jo forsåvidt være litt søtt? 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #13 Del Skrevet 18. januar Er du thai? Anonymkode: d5ed3...95f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 18. januar #14 Del Skrevet 18. januar De fleste menn bryr seg veldig lite om høyde så lenge de liker damen. Er først om de leter etter feil de henger seg opp i de cm eller 5 +/- kiloene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atragon Skrevet 18. januar #15 Del Skrevet 18. januar ClausSaus skrev (41 minutter siden): Men det kan jo forsåvidt være litt søtt? 😏 Overhodet ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #16 Del Skrevet 18. januar Det hadde gått fint. Jeg er 195cm Anonymkode: d6db2...adf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #17 Del Skrevet 18. januar Er gift med en. Anonymkode: a2e7a...609 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #18 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Som tittel hadde du datet eller blitt sammen med en dame som er 150-155 cm? jeg er selv 152 cm og føler meg for lav, spesielt for de som er rundt 187 cm selvom jeg vil ha de, så om du er rundt 180+ hadde du data en som er 152 cm? Anonymkode: f01d9...19c menn vil helst ikke bli sammen med noen.. men du er helt klart bra nok for litt moro i senga... da er det ikke så nøye på det serru. Anonymkode: b9b98...940 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #19 Del Skrevet 18. januar Jeg er 156, og jeg har alltid fått mye oppmerksomhet, mitt inntrykk er at endel menn liker at kvinnen er lav. Min eks et 197 og han også likte at jeg var "liten". Min nåværende mann er 182, og han liker også at jeg er liten. AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor ikke fokusere mot å date menn under 180(når du er så lav)? Er da ganske upraktisk med kyssing og annet når høyde forskjellen er enorm. Jeg skjønner at damer rundt 180 helst vil ha menn over snittet høy. Men hvorfor er det så viktig for ei på 152??? Anonymkode: 2ff9e...4af Som nevnt over, så er jeg lav, lavere enn de fleste, og jeg har en eksmann som er 197, og det var ingen problemer ved kyssing, og sex. Hvorfor skal lave kvinner holde seg til menn som er lavere? Endel menn har jo en slags preferanse der de vil ha lave kvinner. Jeg ser ikke problemet. Anonymkode: d1adc...063 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 18. januar #20 Del Skrevet 18. januar Ja, eksen min var rundt der. Kanskje litt høyere, rundt 157cm. Søt og god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå