Gå til innhold

Kristin Harila


Damen86

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Damen86 skrev (På 1.4.2024 den 14.20):

Oj så det nå! Den så jeg ikke komme 😅 det der er vel fra den nye serien hans som slippes på nrk idag, så var isåfall ifjor på denne tiden han fridde og fikk ja da. Spent på om det fortsatt står ved lag, og om de uttaler seg noe om dette nå..det må jo bli slått opp i media skulle man tro 😅

ser ut som han har fridd nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agatha skrev (Akkurat nå):

Tja.. er jo gamle opptak og de har ikke gitt noen kommentar til saken..serien ble jo filmet i fjor høst, er ikke sikkert Jens rår over hvordan det hele klippes og fremstilles på tv.

"Harila er for tiden i Nepal, hvor hun skal bestige nok en fjelltopp den kommende tiden. I forberedelsene til toppturen rakk hun likevel å tilbringe litt tid sammen med Kvernmo, som hadde en stor overraskelse på lur."    

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

iNord skrev (6 minutter siden):

"Harila er for tiden i Nepal, hvor hun skal bestige nok en fjelltopp den kommende tiden. I forberedelsene til toppturen rakk hun likevel å tilbringe litt tid sammen med Kvernmo, som hadde en stor overraskelse på lur."    

Ja det er forberedelse til en av de 14 toppene hun besteg i høst. Ikke der hun er nå. Ser du på videoen så har hu helt annerledes frisyre enn hun har nå om man kikker f.eks. på Instagram. Frieriet må være fra i fjor... og da har Se og hør utført slett journalistikk og får det til å framstå som dette har skjedd nå..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agatha skrev (5 minutter siden):

Ja det er forberedelse til en av de 14 toppene hun besteg i høst. Ikke der hun er nå. Ser du på videoen så har hu helt annerledes frisyre enn hun har nå om man kikker f.eks. på Instagram. Frieriet må være fra i fjor... og da har Se og hør utført slett journalistikk og får det til å framstå som dette har skjedd nå..

det ser jeg nå ja. men det betyr jo ikke at de ikke er sammen nå, og lykkelige uansett  :):)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har ikke delt frieriet i egne kanaler og media får ikke svar fra de ang.dette. Og det er det tydeligvis en grunn til. Var moro så lenge det varte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frieriet var i fjor ja, hun hadde jo dreads da, det har hun ikke hatt siden i høst. 
Ser på insta’n hennes at hun har fortsatt ringen på..men hadde den ikke på for en stund siden..merkelig. Så rart at de ikke kommenterer dette i media ja, det mååå jo bety at noe ikke er som det skal 🤔

virker litt som at Jens har gått under jorden for tiden også..ingen oppdateringer og lite promotering av serien..mon tro om han grudde seg til nyheten om frieriet slapp og alt dette kom på tv..?

hun er jo i nepal nå, men det er jo på en helt annen tur.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damen86 skrev (9 timer siden):

Frieriet var i fjor ja, hun hadde jo dreads da, det har hun ikke hatt siden i høst. 
Ser på insta’n hennes at hun har fortsatt ringen på..men hadde den ikke på for en stund siden..merkelig. Så rart at de ikke kommenterer dette i media ja, det mååå jo bety at noe ikke er som det skal 🤔

virker litt som at Jens har gått under jorden for tiden også..ingen oppdateringer og lite promotering av serien..mon tro om han grudde seg til nyheten om frieriet slapp og alt dette kom på tv..?

hun er jo i nepal nå, men det er jo på en helt annen tur.

 

Jens har aldri vært den med jevne oppdateringer på insta, så der er det ikke noe uvanlig. 

Skjønner til en viss grad at de ikke vil gå ut med bruddet, men feil å "late" som om alt er greit også. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringen er veldig tydelig på Instagrambilder av Kristin publisert i dag da..mulig de bare ikke vil snakke mer om forholdet offentlig? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agatha skrev (9 timer siden):

Ringen er veldig tydelig på Instagrambilder av Kristin publisert i dag da..mulig de bare ikke vil snakke mer om forholdet offentlig? 

det tror jeg også.. de er nok ikke typisk offentlige kjendiser som vi er vant til. de har blitt offentlige pga jobbene sone, men tror ikke de gjør det for kjendisstatusen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agatha skrev (10 timer siden):

Ringen er veldig tydelig på Instagrambilder av Kristin publisert i dag da..mulig de bare ikke vil snakke mer om forholdet offentlig? 

Forklar hvorfor de ikke legger ut bilder av hverandre, ikke nevner hverandre lengre, og heller ikke liker hverandres bilder? 

Hvorfor Kristin plutselig gikk fra å bo med Jens i Trøndelag til å plutselig kjøpe stort hus i Tromsø?

Hvorfor Kristin skriver at hun mistet alt det fine hun hadde i 2023. Les litt gjennom linjene så forstår du. 

Verken Kristin eller Jens vil uttale seg om frieriet (som skjedde i fjor, ikke nylig som media fremstiller det). Det var jo en stor del av turen hans i til Mongolia, så kanskje rart å kutte ut hele temaet.

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Kristin var på tur med «jentene på vidda» forrige mnd, så hadde hun ikke ringen på seg, men nå på tur i nepal er den på…kan man tenke at den er på igjen fordi hun visste at folk kommer tol å følge med etter serien og nyheten om frieriet kom på tv..? Om ikke, hvorfor tok hun den av på tur på vidda her hjemme, men hadde den på på alle 8000-meters toppene ifjor og også nå i nepal..?

og Jens er visstnok i mongolia/sibir eller rundt der nå. 
ser flere medier skriver at de har kontaktet de ang frieriet og ikke fått svar, men samtidig i en sak ang Kristin nylig der hun var på tur med oljesjefen så skrev en avis at de hadde kontaktet henne og hun svarte på melding ang saken..hadde jo vært kjapt å svare ang frieriet også nåda skulle man tro..men det gjør de ikke, så vil nok tro at det er noe som ikke er helt som det skal her..synd da.

var også en sak i januar i lokalavis i tromsø ang brudekjolen som hang i skapet hennes, da ble hun spurt om gifteplaner, men det avviste hun og sa at når den tid kom ville de annonsere det i egne kanaler, og sa heller ikke noe om frieriet. 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peppa88 skrev (30 minutter siden):

Forklar hvorfor de ikke legger ut bilder av hverandre, ikke nevner hverandre lengre, og heller ikke liker hverandres bilder? 

Hvorfor Kristin plutselig gikk fra å bo med Jens i Trøndelag til å plutselig kjøpe stort hus i Tromsø?

Hvorfor Kristin skriver at hun mistet alt det fine hun hadde i 2023. Les litt gjennom linjene så forstår du. 

Verken Kristin eller Jens vil uttale seg om frieriet (som skjedde i fjor, ikke nylig som media fremstiller det). Det var jo en stor del av turen hans i til Mongolia, så kanskje rart å kutte ut hele temaet.

Ja det var en stor del av turen hans til mongolia, kanskje var nrk bestemt på at det skulle være med ellers ble det ingen serie, for de også vet jo at en forelsket Jens selger mer enn ellers 😅

så kanskje derfor han har rømt landet nå, for å komme seg unna all medieoppstyret rundt dette🤔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peppa88 skrev (7 timer siden):

Forklar hvorfor de ikke legger ut bilder av hverandre, ikke nevner hverandre lengre, og heller ikke liker hverandres bilder? 

Hvorfor Kristin plutselig gikk fra å bo med Jens i Trøndelag til å plutselig kjøpe stort hus i Tromsø?

Hvorfor Kristin skriver at hun mistet alt det fine hun hadde i 2023. Les litt gjennom linjene så forstår du. 

Verken Kristin eller Jens vil uttale seg om frieriet (som skjedde i fjor, ikke nylig som media fremstiller det). Det var jo en stor del av turen hans i til Mongolia, så kanskje rart å kutte ut hele temaet.

Jeg kan ikke forklare noe somhelst jeg, bare spekulerer og slarver på fordi det er litt spennende. Det store spørsmålet som bare de to vet svaret på klarer vi vell neppe å pønske ut svaret på her inne. Men det er litt gøy likevell.. selv om jeg også skjemmes litt over å spekulere i andre sitt personlige anliggende..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gikk jo ganske offentlig ut selv også da, i starten, var med på lindmo osv. Kristin delte jo også mye kjærestegreier fra de to, så synes ikke det blir helt urimelig av «folket» å forvente et svar på hvorfor det plutselig bare ble helt stille, evt en kommentar på forlovelsen. 
altså, jeg klarer meg jo egentlig helt fint uten, og jeg skjønner at de er i deres fulle rett til å beholde alt privat..men hadde vært gøy å få vite da 😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har hun kommet hjem til norge for en kort stund..ikke delt noe fra henne og Jens nå heller🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damen86 skrev (6 timer siden):

Nå har hun kommet hjem til norge for en kort stund..ikke delt noe fra henne og Jens nå heller🙈

Men er det ikke utrolig merkelig av et voksent menneske å gå rundt med forlovelsesring om de ikke er sammen lenger? Skjønner jo at de ikke vil uttale seg om at det eventuelt er slutt..men det å sørge for at ringen vises på bilder er jo rimelig rart om de ikke er sammen lenger eller? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damen86 skrev (6 timer siden):

Nå har hun kommet hjem til norge for en kort stund..ikke delt noe fra henne og Jens nå heller🙈

Men bare fordi man har delt mye før, så betyr det jo ikke at det er slutt fordi det ikke deles noe lenger. Jeg delte mer av samboeren min før, både i innlegg og stories, det gjør jeg ikke nå lenger, men vi er fremdeles sammen. Jeg har til og med arkivert alle bildene av oss, så de er ikke lenger synlig på profilen i det hele tatt. Føltes bare ikke riktig lenger, selv med min private konto, så ville jeg verne om det mest personlige og dyrebare for meg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig her altså, på at det hadde vært veldig rart om hun gikk rundt med ringen om de ikke var forlovet. Men det jeg stusser på er hvorfor de ikke kommenterer forlovelsen i media når de har blitt kontaktet, hvorfor vil de holde folk på pinebenken ang dette når de har vært så åpne før, hvorfor kan de ikke bare bekrefte det..? Hva oppnår de med at mange tror at de ikke er sammen lengre? 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...