Gå til innhold

Kristin Harila


Damen86

Anbefalte innlegg

Utrolig kul dame! Hun er jo et forbilde, utrolig sprek og blir ikke stresset av noe!

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Damen86 skrev (1 time siden):

Utrolig kul dame! Hun er jo et forbilde, utrolig sprek og blir ikke stresset av noe!

 

....og gratulerer med ditt første innlegg på KG!

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er så veldig imponerende hva hun har oppnådd. Ja, man må være i fysisk god form, men først og fremst må man få en del hjelp av en klatre-sherpa, bruke mye av sine egne penger og ikke minst få sponsorer. Jeg er sikker på at mange trente folk, kunne ha fått til noe tilsvarende hvis de bare fikk nok penger. De fleste vil imidlertid ikke ha tid og råd. 

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er kult med en dame som setter seg mål og jobber hardt for å nå dem.
 Ja, hun har støtteapparat og det der, men menn/ kvinner når ikke de resultatene med kun å være sprek… Veldig mange som ikke har tid til å bli verdensmester, gitt! 🤭

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun solgte jo alt hun hadde for å kunne ha startkapital. 
og nei, jeg tror ikke hvem som helst hadde fått til det der..økter på 10-20 timer med klatring og reell livsfare som hun tar med knusende ro.

jeg er sterkt imponert!

itillegg så ble hun kjæreste med Jens Kvernmo, de passer så godt sammen.

  • Liker 15
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skikkelig tøff dame. er nok ikke mange av oss som hadde mestra det. en sherpa eller 10 hjelper ikke på at det er livsfarlige turer hun har gått på, og mange av de toppene på kort tid.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knalltøff og sympatisk dame. Det er slike forbilder jenter og damer trenger, i motsetning til stupide realitykjendiser og ihjelopererte influensere. 

  • Liker 22
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damen86 skrev (På 18.1.2024 den 9.17):

Utrolig kul dame! Hun er jo et forbilde, utrolig sprek og blir ikke stresset av noe!

 

Morna Jens! 😆

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tror ikke de er sammen lengre..hun har ikke lagt ut noe om han på lenge. Synd da, de var jo perfekte for hverandre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damen86 skrev (12 timer siden):

Ja jeg tror ikke de er sammen lengre..hun har ikke lagt ut noe om han på lenge. Synd da, de var jo perfekte for hverandre.

Har de tid til hverandre? Tror slike personer har et enormt ego og en livsstil der familieliv ikke er det som er viktigst og blir prioritert. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virka jo som at de var mye sammen i starten, hun var på ikea å handla til hans hus og snakka om barn og greier. 
men så plutselig ble det stille..lurer på hvorfor. Han har sikkert stukket til fjells for en lang periode.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ser ikke ut til at de liker hverandres innlegg lenger. Så trist om det ikke varte, de virket så søte sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det virker ikke som de er sammen lengre, så rart egentlig. Hun sa jo noe om for litt siden at sønnene til sherpaen hennes som døde kanskje skulle flytte inn med henne, var derfor hun kjøpte så stort hus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Damen86 skrev (1 minutt siden):

. Hun sa jo noe om for litt siden at sønnene til sherpaen hennes som døde kanskje skulle flytte inn med henne, var derfor hun kjøpte så stort hus. 

I Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (1 minutt siden):

I Norge?

Ja i tromsø, hun har kjøpt et svært hus. De har skaffet pass til de og de skal komme og bo der snart for å gå på skole.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damen86 skrev (11 timer siden):

Ja i tromsø, hun har kjøpt et svært hus. De har skaffet pass til de og de skal komme og bo der snart for å gå på skole.

Ok. Takk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Idag sa hun på insta at hun hadde mistet alt hun hadde i 2023..lurer på om hun da også mente Jens..? 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...