Boetica Skrevet 25. mai 2024 #101 Del Skrevet 25. mai 2024 Jeg synes han gir uttrykk for en ganske kraftig ambivalens mot å slå seg til ro fra første episode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peppa88 Skrevet 25. mai 2024 #102 Del Skrevet 25. mai 2024 Hulderen skrev (2 timer siden): Hun mistet sin beste venn i et snøras. Han er ikke funnet, og hun fikk avslag da hun søkte om å få dra dit å lete etter ham. Dette i seg selv er nok til å knekke. Så opplever hun at forloveden bryter med henne når hun er lengst nede. Deretter kan hun ikke si noe om bruddet før «Jens i Mongolia» er sendt. Der må hunattpåtil se hvordan han snakker om henne og fremtiden deres i hver episode. Ikke rart at hun har behov for å komme frem med sin versjon når hun omsider ikke har munnkurv lenger! Men har hun hatt munnkurv? Hun sier jo rett ut til en eller annen avis at hun har valgt å ikke si noe om bruddet av respekt for Jens og hans prosjekter. Som om det hadde vært ødeleggende på noen måte? Mer ødeleggende for han sånn som hun velger å ordlegge seg i innlegget. Hun var ikke en match for han, og det er da en ærlig sak. Men han "valgte å forlate meg da jeg trengte han mest".. Hun fremstår som sur og bitter. Utrolig tragikomisk med takke-rekka på story. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Damen86 Skrevet 25. mai 2024 Forfatter #103 Del Skrevet 25. mai 2024 Peppa88 skrev (4 timer siden): Men har hun hatt munnkurv? Hun sier jo rett ut til en eller annen avis at hun har valgt å ikke si noe om bruddet av respekt for Jens og hans prosjekter. Som om det hadde vært ødeleggende på noen måte? Mer ødeleggende for han sånn som hun velger å ordlegge seg i innlegget. Hun var ikke en match for han, og det er da en ærlig sak. Men han "valgte å forlate meg da jeg trengte han mest".. Hun fremstår som sur og bitter. Utrolig tragikomisk med takke-rekka på story. Også var det veldig rart det der med forlovelsesringen, hun hadde den ikke på på bilder før serien hans kom ut, men når serien kom tok hun ringen på i alle bilder. ja jeg også tenker at det må være lov for Jens å stoppe når han kjente at det ikke ble rett..jeg tror hun ønsker seg et helt annet liv enn han.. den takkerekka var rimelig sær.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peppa88 Skrevet 26. mai 2024 #104 Del Skrevet 26. mai 2024 Damen86 skrev (5 timer siden): Også var det veldig rart det der med forlovelsesringen, hun hadde den ikke på på bilder før serien hans kom ut, men når serien kom tok hun ringen på i alle bilder. ja jeg også tenker at det må være lov for Jens å stoppe når han kjente at det ikke ble rett..jeg tror hun ønsker seg et helt annet liv enn han.. den takkerekka var rimelig sær.. Selv om de deler mange av de samme eventyrinteressene, så er de på hver sin ende av skalaen. Han er roligere, holder seg som oftest i nærområdet/norge, er ikke veldig aktiv på SoMe. Mens hun reiser land og strand, har sin andre familie i Nepal, dokumenterer ALT. Så de er forskjellige, og det må de få være, bare ikke sammen. Skulle gjerne sett Jens smelle fra seg og gitt sin side av saken, men det må vi nok se lenge etter. Meget spesielt håndtert av Kristin. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 29. mai 2024 #105 Del Skrevet 29. mai 2024 Hulderen skrev (På 25.5.2024 den 15.57): Hun mistet sin beste venn i et snøras. Han er ikke funnet, og hun fikk avslag da hun søkte om å få dra dit å lete etter ham. Dette i seg selv er nok til å knekke. Så opplever hun at forloveden bryter med henne når hun er lengst nede. Deretter kan hun ikke si noe om bruddet før «Jens i Mongolia» er sendt. Der må hunattpåtil se hvordan han snakker om henne og fremtiden deres i hver episode. Ikke rart at hun har behov for å komme frem med sin versjon når hun omsider ikke har munnkurv lenger! «Sin beste venn» er vel å ta i. De hadde ikke språk til å kommunisere en gang. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemmon Skrevet 24. juli 2024 #106 Del Skrevet 24. juli 2024 .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiger Jack Skrevet 15. september 2024 #107 Del Skrevet 15. september 2024 (endret) Ja, dette må jo sies å være rimelig hyklersk. Minner litt om Gunhild Stordalen vanvittige hykleri der hun satt i privatflyet sitt og fortalte folk at de måtte slutte å spise salami på brødskiva. Nå sitter altså Harila, som har et klimaavtrykk av en annen verden og er "bekymret" over hvordan vi holder på. Hun skal selvsagt forstette å fly verden rundt for å klatre verdens fjelltopper, mens vi andre må skjerpe oss. Jeg tenker at det er helt greit å kritisere andre, men da bør man begynne med seg selv. https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/kristin-harila-slar-alarm-etter-dette-bildet/16986980/ Endret 15. september 2024 av Tiger Jack 15 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 17. september 2024 #108 Del Skrevet 17. september 2024 Tiger Jack skrev (På 15.9.2024 den 10.40): Ja, dette må jo sies å være rimelig hyklersk. Minner litt om Gunhild Stordalen vanvittige hykleri der hun satt i privatflyet sitt og fortalte folk at de måtte slutte å spise salami på brødskiva. Nå sitter altså Harila, som har et klimaavtrykk av en annen verden og er "bekymret" over hvordan vi holder på. Hun skal selvsagt forstette å fly verden rundt for å klatre verdens fjelltopper, mens vi andre må skjerpe oss. Jeg tenker at det er helt greit å kritisere andre, men da bør man begynne med seg selv. https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/kristin-harila-slar-alarm-etter-dette-bildet/16986980/ Dette er helt spot on 🙌 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå