Gå til innhold

Kristin Harila

Damen86

Anbefalte innlegg

Peppa88 skrev (På 5.5.2024 den 10.43):

Kristin og Frank Løke gikk jo sammen på k2 i 2022 (og kanskje flere topper?), men er tydeligvis ikke på talefot lenger? Begge har hengt rundt Mount Everest base camp i flere uker, ikke ett eneste bilde av dem sammen.

Hun har jo stått fram om at hun er kritisk til hans mission.

Syns forresten det er litt ironisk at Kristin har ryddeopplegg i base camp, men flyr frem og tilbake til Norge - Nepal.

Ja tror hun vil holde seg lengst mulig unna han 😅 kanskje spesielt fordi hun nettopp hadde en kampanje der hun oppfordret alle til å bruke oksygen på 8000-meterne, så da passer det vel ikke så godt inn å fronte løke å hans mission rett etter 😅

men ja, hun flyr myyyye, litt skuffa egentlig 😳

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Peppa88 skrev (På 5.5.2024 den 10.43):

Kristin og Frank Løke gikk jo sammen på k2 i 2022 (og kanskje flere topper?), men er tydeligvis ikke på talefot lenger? Begge har hengt rundt Mount Everest base camp i flere uker, ikke ett eneste bilde av dem sammen.

Hun har jo stått fram om at hun er kritisk til hans mission.

Syns forresten det er litt ironisk at Kristin har ryddeopplegg i base camp, men flyr frem og tilbake til Norge - Nepal.

Er Harila på base camp nå? Det har jeg ikke sett noe om i media, mens Løke er det jo daglige artikler om! Han er god på å skaffe seg pr, det skal han ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Syns det var spesielt å gå ut med bruddet på den måten, jeg opplever det som at hun forsøker å «svartmale» eksen ved å skrive om at han gikk fra henne etter dødsfallet til sherpaen.. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom det ja!!

aiai, hørtes ikke så bra ut for Jens sin del nei 🙈

men trist da.

da hadde jeg faktisk rett i mine antagelser, har hatt mistanke siden rett før jul!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen19 skrev (1 time siden):

Syns det var spesielt å gå ut med bruddet på den måten, jeg opplever det som at hun forsøker å «svartmale» eksen ved å skrive om at han gikk fra henne etter dødsfallet til sherpaen.. 

Enig, syns innlegget var skikkelig stygt!

Hun kunne skrevet det på mange måter, men velger å "oute" Jens, og fremstå som den det er synd i.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel ikke forbudt å gjøre det slutt med noen om du syns forholdet ikke fungerer. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nå har hun lagt ut stories å takket så mange folk som har stilt opp når Jens dro…😳 meget spesielt synes jeg altså…takket folk som tok seg av økonomien, og et «kriseteam» 🙈 akkurat som at hun er den første i verden som blir forlatt..raknet hun så ille at hun ikke kunne ta seg av sin egen økonomi..jaja.

det var nok tungt å stå i alt dette, men spesielt å legge det ut slik, fremstiller Jens i et veldig dårlig lys. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damen86 skrev (37 minutter siden):

Å nå har hun lagt ut stories å takket så mange folk som har stilt opp når Jens dro…😳 meget spesielt synes jeg altså…takket folk som tok seg av økonomien, og et «kriseteam» 🙈 akkurat som at hun er den første i verden som blir forlatt..raknet hun så ille at hun ikke kunne ta seg av sin egen økonomi..jaja.

det var nok tungt å stå i alt dette, men spesielt å legge det ut slik, fremstiller Jens i et veldig dårlig lys. 

Er vel kombinasjon av at Jens forlot henne da hennes rett etter hennes venn Lama døde og at hun akkurat var ferdig med å sette rekord med å klatre 14 stk fjell over 8000moh på rekordtid. Vi har ikke vært igjennom et sånt opplegg og vet ikke hva en sånn tur kan gjøre med oss. 

hun driver en (eller flere?) bedrifter, økonomi fungerer annerledes da enn for dere som mottar en fastlønn hver mnd. Jeg er også selvstendig næringsdrivende og betaler folk for å ta seg av deler av økonomien min, digg å slippe å tenke på absolutt alt av lover og regler når andre kan gjøre for deg. 

men ja, spesielt kan man si at hun legger ut alt, men tenker at man har faktisk lov å legge ut det man vil. Som jeg kan se i tråden her så har dere jo lurt på om det er slutt og hvorfor, nå får dere hennes side av saken og syns det blir «feil» er litt rart. Det er ikke normen å legge ut detaljer om brudd, men ok, hun velger å gjøre det og det bør være greit. ingen blir jo skadet av det hun legger ut, annet enn at hun virker bitter og skjør. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krampenjarga skrev (1 time siden):

Er vel kombinasjon av at Jens forlot henne da hennes rett etter hennes venn Lama døde og at hun akkurat var ferdig med å sette rekord med å klatre 14 stk fjell over 8000moh på rekordtid. Vi har ikke vært igjennom et sånt opplegg og vet ikke hva en sånn tur kan gjøre med oss. 

hun driver en (eller flere?) bedrifter, økonomi fungerer annerledes da enn for dere som mottar en fastlønn hver mnd. Jeg er også selvstendig næringsdrivende og betaler folk for å ta seg av deler av økonomien min, digg å slippe å tenke på absolutt alt av lover og regler når andre kan gjøre for deg. 

men ja, spesielt kan man si at hun legger ut alt, men tenker at man har faktisk lov å legge ut det man vil. Som jeg kan se i tråden her så har dere jo lurt på om det er slutt og hvorfor, nå får dere hennes side av saken og syns det blir «feil» er litt rart. Det er ikke normen å legge ut detaljer om brudd, men ok, hun velger å gjøre det og det bør være greit. ingen blir jo skadet av det hun legger ut, annet enn at hun virker bitter og skjør. 

Hun hadde vel folk som tok seg av økonomien sin på den måten før Jens slo opp også, så skjønner ikke helt vitsen med å dra fram det i denne sammenhengen da..

jo Jens tror jeg blir litt skadet av det hun legger ut nå 😅🙈 ihvertfall omdømmet hans.. hun hadde ikke trengt å dra han ned på denne måten, så ja, hun virker litt bitter.

Skjønner ikke hvorfor hun ser behov for å offentlig takke alle disse personene som har stilt opp for henne etter han gjorde det slutt..nesten som for å vise at alle er på hennes side eller noe. 

men ja, fint at hun endelig bekrefter det, skjønner også at hun ikke har klart å si noe om det tidligere og har ønsket å holde det hemmelig for å takle det selv først. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (Akkurat nå):

Hvor lenge var de sammen? 

De var sammen fra januar 2023 ca -i høst engang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det hun har skrevet om Jens, egentlig? På story på Instagram nå ser jeg bare takk til masse folk… 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KatteLatte skrev (15 minutter siden):

Hva er det hun har skrevet om Jens, egentlig? På story på Instagram nå ser jeg bare takk til masse folk… 

Hun har lagt ut et eget innlegg om det igårkveld, ser det i feeden hennes (eller hva det heter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damen86 skrev (49 minutter siden):

De var sammen fra januar 2023 ca -i høst engang. 

Ikke så lenge da nei. Og innimellom det så var de vel også fra hverandre i ca 3 mnd pga hver deres ekspedisjoner også da. Tenker på at han dro til Mongolia også. 
Takk for svar! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KatteLatte skrev (1 time siden):

Hun skriver jo ikke noe som er direkte stygt, men hun påpeker at "han bestemte seg for å forlate meg, da jeg trengte han mest" i sammenheng med sherpaen som døde i et snøskred. Jeg syns det er en smålig formulering, og det virker som et forsøk på å ødelegge eksens rykte. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så i kommentarfeltet der at en venninne av en annen jente han holdt på med før Kristin, skrev «håper folk får øynene opp for hvordan han er! Bare lureri hele fyren!»

Uff 🙈

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bruddet vært hemmelig like lenge som selve forholdet varte? Syns det virker litt spesielt hele greia. Har de aldri vært i et forhold før, noen av dem? Hvem forlover seg etter få måneder sammen, når de i tillegg har sett hverandre minimalt i den perioden? Og hvis poenget med å holde bruddet hemmelig var av hensyn til Jens sin TV-serie, så skjønner jeg heller ikke det. Jeg tror folk hadde vært minst like nysgjerrige på å se frieriet på TV hvis de visste at det hadde skjært seg kort tid etter. I tillegg hadde de sluppet et evig mas i mange måneder rundt om de var sammen eller ikke. 

Endret av Variert skydekke
Skrivefeil
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damen86 skrev (43 minutter siden):

Så i kommentarfeltet der at en venninne av en annen jente han holdt på med før Kristin, skrev «håper folk får øynene opp for hvordan han er! Bare lureri hele fyren!»

Uff 🙈

Han er vel av samme ulla som kompisen, Isak 🙃

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damen86 skrev (7 timer siden):

Hun mistet sin beste venn i et snøras. Han er ikke funnet, og hun fikk avslag da hun søkte om å få dra dit å lete etter ham. Dette i seg selv er nok til å knekke. Så opplever hun at forloveden bryter med henne når hun er lengst nede. Deretter kan hun ikke si noe om bruddet før «Jens i Mongolia» er sendt. Der må hunattpåtil se hvordan han snakker om henne og fremtiden deres i hver episode.

Ikke rart at hun har behov for å komme frem med sin versjon når hun omsider ikke har munnkurv lenger!

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...