AnonymBruker Skrevet 18. januar #1 Del Skrevet 18. januar Nå er det skuddår og med det kommer 29. februar, - den uoffisielle dagen der kvinner "kan" fri! Setter det i hermetegn fordi kvinner kan jo fri når som helst, men dere skjønner temaet. Her vil kjæresten min vente til vi har vært sammen i 5 år til han vurderer veien videre, og slik han er som person er det nok jeg som må fri. Vi er som skapt for hverandre, men det er noen år til 5 årsjubileet vårt, så drømmer meg vekk i mellomtida. Kanskje i 2028 😊 Hva med dere? Er det egentlig mange damer her som planlegger å fri generelt? Anonymkode: 9d481...211 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #2 Del Skrevet 18. januar FYI: Skuddagen er d. 24. februar, ikke d. 29. Anonymkode: c5595...d1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #3 Del Skrevet 20. januar Nei. Anonymkode: 3b0c1...d78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #4 Del Skrevet 20. januar Ikke for en milliard. Anonymkode: 5b31e...258 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #5 Del Skrevet 20. januar Jeg har fridd til mannen min allerede, men skuddårsdagen er nok en av de få dagene jeg aldri ville valgt å fri. Nettopp fordi jeg synes det er teit at man kun har "tilatelse" èn dag. Anonymkode: c1474...cf4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #6 Del Skrevet 20. januar Ja jeg har tenkt å fri Anonymkode: 67749...517 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 21. januar #7 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (På 18.1.2024 den 13.05): FYI: Skuddagen er d. 24. februar, ikke d. 29. Anonymkode: c5595...d1f Det lønner seg å lese hele kilden. https://snl.no/skuddår Jeg trenger ikke en gammel skikk som skal fortelle meg at jeg bare kan fri en gang hvert fjerde år. Hadde jeg villet fri, hadde jeg gjort det på hvilken som helst dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #8 Del Skrevet 26. januar Usj nei. Er like klisje som å fri på julaften/nyttårsaften. Anonymkode: 9f824...573 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 26. januar #9 Del Skrevet 26. januar Har sagt han får se etter hansker på tilbud, siden han ikke er noe gifte-fan 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå