AnonymBruker Skrevet 17. januar #1 Del Skrevet 17. januar Er det fortsatt snøkaos i morra? Burde jeg la bilen stå? Anonymkode: 34713...86c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #2 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det fortsatt snøkaos i morra? Burde jeg la bilen stå? Anonymkode: 34713...86c Er på Østlandet Anonymkode: 34713...86c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #3 Del Skrevet 17. januar Les avisa Anonymkode: 425a0...1ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #4 Del Skrevet 17. januar For å svare på spørsmålet ditt hadde det vært greit å vite følgende: Hva slags bil har du? Firhjulstrekk, forhjulsdrift eller bakhjulsdrift? Automat eller manuell? Piggdekk eller piggfrie dekk? Har du eventuelt kjettinger (og kan du legge på kjettinger)? Hvor mye erfaring har du med vinterføre/vanskelige kjøreforhold? Anonymkode: a7a03...c59 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #5 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For å svare på spørsmålet ditt hadde det vært greit å vite følgende: Hva slags bil har du? Firhjulstrekk, forhjulsdrift eller bakhjulsdrift? Automat eller manuell? Piggdekk eller piggfrie dekk? Har du eventuelt kjettinger (og kan du legge på kjettinger)? Hvor mye erfaring har du med vinterføre/vanskelige kjøreforhold? Anonymkode: a7a03...c59 Forhjulsdrift. Manuell. Piggfrie dekk. Har ikke kjettinger og kan ikke legge på. Har kjørt i mange år så er sånn passe erfaring. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Les avisa Anonymkode: 425a0...1ce I avisa står det bare hva som var i dag. Ikke hva anbefalingene er til i morra. Anonymkode: 34713...86c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 17. januar #6 Del Skrevet 17. januar Det står i vg at veitrafikksentralen sier trafikken går rolig og fint for seg nå. Hovedveinettet er farbart, men småveier/sideveier kan være dårlig brøytet fremdeles. Det bør likevel være fremkommelig med bil i morgen. Ruter og VY melder på sin side om at kaos, innstillinger og forsinkelser vil forplante seg utover morgendagen pga mangel på personell og materiell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #7 Del Skrevet 17. januar Leste på vg.no at de anbefaler hjemmekontor i morgen også. https://www.vg.no/nyheter/i/jl4zR0/vy-og-ruter-advarer-mot-forsinkelser-og-innstillinger-torsdag Anonymkode: 1f6a0...b83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 17. januar #8 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er det fortsatt snøkaos i morra? Burde jeg la bilen stå? Anonymkode: 34713...86c Kommer an på hvor du skal, hvor mye kaos det har vært i dag der du er. Selv på østlandet varierer det hvor mye problemer det har vært i dag. Hvis det er brøyta greit der du skal går det sikkert greit. Ta det med ro, kjør defensivt og hold avstand. I Vestfold mente vegvesenet at det burde være brukbare kjøreforhold fra i dag ettermiddag. I Oslo sentrum tror jeg det fremdeles er kaos. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #9 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Forhjulsdrift. Manuell. Piggfrie dekk. Har ikke kjettinger og kan ikke legge på. Har kjørt i mange år så er sånn passe erfaring. I avisa står det bare hva som var i dag. Ikke hva anbefalingene er til i morra. Anonymkode: 34713...86c Jeg hadde kjørt hvis jeg måtte, men hadde valgt hjemmekontor eller kollektivtransport hvis det er mulig. Beregn i hvert fall god tid. Selv har jeg ikke noe valg, jobben min kan ikke utføres hjemmefra, og kollektivtransport er omtrent ikke-eksisterende her jeg bor (kun skolebuss, og den går motsatt vei i forhold til dit jeg skal). Så jeg har spade, hurtigkjettinger, 15 kg sand, varmedress, høye vinterstøvler og fora arbeidshansker i bilen. Anonymkode: a7a03...c59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #10 Del Skrevet 17. januar Jeg skal kjøre på landeveier men er usikker på hvor bra brøyta det er der. Anonymkode: 34713...86c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #11 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg skal kjøre på landeveier men er usikker på hvor bra brøyta det er der. Anonymkode: 34713...86c Du har sikkert allerede reist, men greit å være litt mer presis enn å si østlandet og landeveier. Østlandet er fra Fredrikstad til Tynset og i vest til Bjorli og ned via Hemsedal og Geilo til Kragerø. Det er veldig forskjellig vær på de ulike plassene Anonymkode: 6c069...518 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #12 Del Skrevet 18. januar hva med å følge med på værmeldingen? kommer det snø er det vel kaos? Anonymkode: 0d9b4...4b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #13 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Er på Østlandet Anonymkode: 34713...86c Jeg bor også på Østlandet og her kom det en halv cm . Så du mener kanskje Det Sentrale Østland? Anonymkode: 2a9a3...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #14 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (21 timer siden): Forhjulsdrift. Manuell. Piggfrie dekk. Har ikke kjettinger og kan ikke legge på. Har kjørt i mange år så er sånn passe erfaring. I avisa står det bare hva som var i dag. Ikke hva anbefalingene er til i morra. Anonymkode: 34713...86c Så sjekk værmeldingen på yr.no. Anonymkode: 5dbd2...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catman Skrevet 18. januar #15 Del Skrevet 18. januar yr.no er da en mye kortere adresse å pønsje inn en forum.kvinneguiden.no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå