AnonymBruker Skrevet 21. januar #141 Del Skrevet 21. januar Franke, Bjørgulf, Hermund, Tidemand, Aslak og Tage. Teana, Gunvor, Aud, Aslaug og Synneva. Anonymkode: 42f3f...9b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #142 Del Skrevet 21. januar Anira. Anonymkode: 7ecc9...a8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #143 Del Skrevet 22. januar Rasofiel Anonymkode: 77277...c9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kalsberg92 Skrevet 22. januar #144 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (På 17.1.2024 den 21.46): Hvilke navn vet du bare om en som heter? Altså sjeldne. Anonymkode: bcec2...55f Frank Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #145 Del Skrevet 22. januar Fjotolf har jeg bare hørt om en. Og en som het Asselene Anonymkode: 49d08...f68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #146 Del Skrevet 22. januar Emerense Anonymkode: ff9a8...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #147 Del Skrevet 22. januar Ynskje (kvinne) Anonymkode: 4683e...431 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #148 Del Skrevet 22. januar Her skrev (På 20.1.2024 den 23.53): Inga Eira Ilena Iril Lucia Oline Wilma Og ett guttenavn: Tage Mine bestemødre het dette Anonymkode: 871e6...e49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #149 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (På 17.1.2024 den 22.19): Attila Anonymkode: 77277...c9d I Bergen? Anonymkode: 750b4...5ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #150 Del Skrevet 22. januar Andrès Selmer Maximus Camille Florian Tegle Sollaug Anonymkode: 542e8...4ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #151 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): I Bergen? Anonymkode: 750b4...5ac Nei, i Oslo. Anonymkode: 77277...c9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 22. januar #152 Del Skrevet 22. januar Lene Rita Tove Gerry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #153 Del Skrevet 22. januar Eir Grunde Undis Ragna Gisle Agnes Janine Edel Anonymkode: 91cd1...001 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #154 Del Skrevet 22. januar Øyunn Falk Eir Norunn Bergljot Eldor Anonymkode: 317eb...88c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beloved Skrevet 22. januar #155 Del Skrevet 22. januar Hvis kriteriet er at JEG personlig må vite hvem vedkommende er, så er det jo mange navn som plutselig blir "sjeldne" uten å være det i det hele tatt. For eksempel kan jeg ikke huske å noen gang i hele mitt liv ha møtt mer enn 1 person som heter Eva. Et veldig vanlig navn, men vanligst i en generasjon jeg har lite kontakt med (de som er 70+ i dag), siden jeg har unge foreldre, jobber i en bedrift med lav snittalder, stort sett har omgangskrets på min egen alder. På den andre siden har jeg et nært familiemedlem med et faktisk sjeldent navn (det er under 10 i Norge som heter dette), men da vi hørte noen rope det navnet for et par år siden så måtte vi jo stoppe og hilse, det var så overraskende å møte en av de veldig få. Så DET navnet har jeg nå møtt 2 stykker som heter. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #156 Del Skrevet 22. januar Frøydis, Bergljot, Odin, Ea. Ellers er det jo mange jeg kjenner som jeg bare kjenner en av (men som jeg har sett skrevet andre steder, heter). Anonymkode: 5bd13...1ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #157 Del Skrevet 22. januar Aneli. Anonymkode: dcbe7...68d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #158 Del Skrevet 22. januar I mange år visste jeg kun om en som het Asgaut, og trodde det var et virkelig sjeldent navn. Så studerte jeg med noen fra Hardanger og der var det helt vanlig 😊 Anonymkode: 82d0c...c28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #159 Del Skrevet 22. januar Eindride Olias Kanutte Minne Lorense Cora Anonymkode: 7f78b...5e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #160 Del Skrevet 22. januar Elvira Anonymkode: 89c32...5f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå