AnonymBruker Skrevet 17. januar #81 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (48 minutter siden): 4767 kvinner heter Tiril og navnet har en skarp oppsving de siste år Anonymkode: 0cf3f...8ca Hva så? Kan vel hende vedkommende kjenner bare en av dem? Anonymkode: 66941...2ea 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #82 Del Skrevet 17. januar Christel, Christin, Emil, Janne, Bodil, Axel. Anonymkode: 66941...2ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #83 Del Skrevet 17. januar Fox Anonymkode: a2216...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #84 Del Skrevet 17. januar Narve Anonymkode: 53a66...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #85 Del Skrevet 17. januar Hartvig Hårek Anonymkode: a2216...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #86 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Da tenker jeg som jeg kjenner, ikke som feks kjendiser jeg har hørt om. Vår, Aurelia, Avienda, Heljar, Åsne, Petra, Østen, Hillevi Anonymkode: e8028...75f Bor Hillevi på en halvøy? Anonymkode: 4e33d...218 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #87 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Gregorius Chrissander Arwen Eir Eyadis Ea Tinuviel Alm Cassandra Gudveig Milo Hampus Linus Silas Seila Aria Benedictus Ingeborg-Angelina med bindestrek Anonymkode: e41ce...3db Om du kjenner en som har alle disse navnene, kjenner du nok ganske mange mennesker tenker jeg😯 Anonymkode: 68946...a87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #88 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om du kjenner en som har alle disse navnene, kjenner du nok ganske mange mennesker tenker jeg😯 Anonymkode: 68946...a87 Evt mange litt spesielle mennesker:) Anonymkode: 68946...a87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #89 Del Skrevet 18. januar Nana Cymric Carola Jorrit Dorrit Edle Serafin Lillemor Tulla Noël Tohnny (ok, mest skrivemåten jeg får spader av...) Ronny-Jonny (vet ikke om dobbeltnavn teller?) Jeg vet også om en rekke utenlandske navn jeg bare kjenner en som heter, men tok ikke med de. Holdt meg til de som har norske foreldre. Anonymkode: 214db...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #90 Del Skrevet 18. januar Kjenner ei gammel dame som heter Gustava. Det synes jeg er kult 😄 Jobber også med ei som heter Ernestine, med stum e. Vet ikke om noen andre som heter det. Anonymkode: 60cff...641 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #91 Del Skrevet 18. januar Solaris. ( jente) Augon(gutt). Engly (gutt) Marialf (gutt) Thyge (gutt) Anonymkode: 2beb6...ee0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #92 Del Skrevet 18. januar Skråme. Anonymkode: 71f19...1dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #93 Del Skrevet 18. januar Ani Jade Anonymkode: 6278f...1be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #94 Del Skrevet 18. januar Kjenner ikke alle disse godt, men dette er navn der jeg kun har hørt om én som heter, og der foreldrene har norsk bakgrunn/kultur (feks kollegaers barn, en på trinnet til ungene etc): Perle Lerke Iver Amandus Urd Disa Ea Petronella Esten Petra Inghild Halldis Alvilde Anonymkode: 7ecb8...b4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #95 Del Skrevet 18. januar Alvi Bentine Ugne Medea Pavel (navn jeg kun vet om en som heter) Anonymkode: 865a2...ffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #96 Del Skrevet 18. januar Imma Frikk Frøydis Lisell Anonymkode: d7e28...bc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #97 Del Skrevet 18. januar Valerija. Anonymkode: 2f4b5...f42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 18. januar #98 Del Skrevet 18. januar Omine har jeg kun hørt på ei. Ser Arnhild er nevnt oppi her, og jeg har to naboer pluss søster til en venninne som heter det. Jeg synes det er fint, selv om jeg ikke ville valgt det selv. Omine derimot elsker jeg 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #99 Del Skrevet 18. januar Serine Norvald Anonymkode: fa6e0...d7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #100 Del Skrevet 18. januar Alvarinn En nydelig gutt med helt lyst hår og nesten hvite øyevipper. Anonymkode: db26c...167 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå