Irja Skrevet 26. januar #241 Del Skrevet 26. januar Emelinn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 26. januar #242 Del Skrevet 26. januar Irmelin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #243 Del Skrevet 26. januar Olander Sylvester Evind Berglijot Tore (kvinne) Anonymkode: c09e9...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #244 Del Skrevet 26. januar Sofus Anonymkode: 7f035...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 26. januar #245 Del Skrevet 26. januar Lysander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #246 Del Skrevet 27. januar Magnvor ❤️ Anonymkode: e5981...6e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #247 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (På 24.1.2024 den 17.40): Den du siterte gjør altså ikke det. Anonymkode: 71f19...1dc Begynner etternavnet til Vigleik på T? Anonymkode: 2ef55...b0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #248 Del Skrevet 27. januar Silver. Anonymkode: 768e0...8f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #249 Del Skrevet 27. januar Tar ikke med navn hvor jeg vet om noe offentlige personer som heter det samme. Tar kun med navn jeg faktisk kun har hørt én gang. Jeg kjenner ikke nødvendigvis personene så godt. Enkelte har jeg bare så vidt møtt eller vet hvem er. Jacobine Iril Torgjerd (litt usikker på skrivemåten) Elodie Mårten (her er det skrivemåten som er spesiell) Frid Kaspara Anonymkode: 167d8...d9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #250 Del Skrevet 27. januar Lucy Soline Minnie Anonymkode: 0372b...75b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #251 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (På 23.1.2024 den 12.04): Jeg kjenner også ei som har Kanutte som mellomnavn, eller fornavn nr 2. Hun hater det navnet. Begynner fornavnet til hun du kjenner på M? Kjenner også bare ei som heter Margunn. Er nok ikke så veldig uvanlig, men ikke veldig vanlig heller. Anonymkode: e5bc5...7e0 Nei, det begynner ikke på M. Kom på et navn til: Sine. Anonymkode: a74e0...a15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #252 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (På 24.1.2024 den 19.15): Attila Perle Benny (jente) Fritzie (jente) Anonymkode: 5c0f3...8b0 Attila er er vanlig navn i Ungarn, så det kan være aner derfra? Anonymkode: a74e0...a15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #253 Del Skrevet 28. januar Sidora så jeg en eldre dame som het. Det er sikkert ingen som heter det nå. Anonymkode: 2609e...477 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #254 Del Skrevet 28. januar Bjørnstjerne vet jeg om et barn som heter. Veldig kult! Anonymkode: 6d1fe...6d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #255 Del Skrevet 31. januar Leidulf. Visste ikke engang at det var et navn. Anonymkode: a74e0...a15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #256 Del Skrevet 31. januar Enda en navnemobbetråd. Nok snart? Anonymkode: ebbbf...aa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #257 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enda en navnemobbetråd. Nok snart? Anonymkode: ebbbf...aa1 Dette er da ikke en mobbetråd? Anonymkode: a74e0...a15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #258 Del Skrevet 31. januar sønnen til en bekjent heter Ag og det er 17 stykker i Norge som heter dette.. Anonymkode: 68a66...fd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #259 Del Skrevet 31. januar Ørgen Magel Bolette Sina Karete Kanutte Anonymkode: d6b19...c98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 31. januar #260 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Enda en navnemobbetråd. Nok snart? Anonymkode: ebbbf...aa1 Hva er mobbing med det? Er jo en tråd om sjeldne navn og mange av dem er skikkelig fine også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå