AnonymBruker Skrevet 23. januar #181 Del Skrevet 23. januar lin skrev (14 minutter siden): Det tror jeg også har mye å si. Mange gamle navn som nevnes her, som er vanlig i vårt området. Typisk slike slektsnavn som går igjen med oppkalling i generasjoner. Jeg kjenner dog kun en av hver av disse navnene under her, og to av de er gamle oppkallingsnavn men ikke i vårt nærmiljø. Gitle Antonie Sina Bergsvein Bergsvein og Sina kjenner jeg også Anonymkode: db6c0...dfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #182 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og så kom jeg på Tinius også. Vet også om noen som heter Kanutte, men da som mellomnavn. Anonymkode: a74e0...a15 Jeg kjenner også ei som har Kanutte som mellomnavn, eller fornavn nr 2. Hun hater det navnet. Begynner fornavnet til hun du kjenner på M? Kjenner også bare ei som heter Margunn. Er nok ikke så veldig uvanlig, men ikke veldig vanlig heller. Anonymkode: e5bc5...7e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #183 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (På 17.1.2024 den 21.51): Bergliot Arnhild Ørnulf altså veldig stygge navn 😅🙈 Anonymkode: e32ca...b42 Jeg kjenner ei Arnhild. Synes ikke det er stygt jeg. Er det fordi du ikke er vant med navnet kanskje? Anonymkode: 820af...537 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #184 Del Skrevet 23. januar Gulla. Anonymkode: 820af...537 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #185 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (På 17.1.2024 den 21.51): Bergliot Arnhild Ørnulf altså veldig stygge navn 😅🙈 Anonymkode: e32ca...b42 Bergljot er et av de fineste navnene jeg vet om 😅 Mange av navnene her vet jeg om mange som heter. Anonymkode: 17a80...6a1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 23. januar #186 Del Skrevet 23. januar Alle navnene til mine barn er nevnt her 😆 Ingen av de står som 3 eller færre i statistikken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #187 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (På 17.1.2024 den 22.26): Fjert Bæhild Åhlava Anonymkode: ec847...35b Fjert er utrolig rart at ble godkjent Anonymkode: 2ef55...b0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #188 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bergljot er et av de fineste navnene jeg vet om 😅 Mange av navnene her vet jeg om mange som heter. Anonymkode: 17a80...6a1 Ørnulf heter den kuleste onkelen min. Synes ikke det er stygt, men hver sin smak Anonymkode: 2ef55...b0a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #189 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fjert er utrolig rart at ble godkjent Anonymkode: 2ef55...b0a Det blir nok ikke godkjent i Norge. Jeg anser den lista for å være bs. Anonymkode: 820af...537 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #190 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (På 17.1.2024 den 21.48): Alvilde Jo Gwen Eik Anonymkode: 9002c...c3a Alvilde er ikke uvanlig lenger. Jeg har en datter som heter det og det er en i barnehagen til yngstemann som heter det også. Rav Serafin Siglinde De jeg kommer på som jeg ikke kjenner maken til. Anonymkode: 2b0b1...cff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #191 Del Skrevet 23. januar Gullborg. Anonymkode: 820af...537 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #192 Del Skrevet 23. januar Signhild Lillemor Anonymkode: 53dd5...984 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #193 Del Skrevet 23. januar Minde Anonymkode: 53dd5...984 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #194 Del Skrevet 23. januar Signhild Jannie Magnor Jenning Anonymkode: e5bc5...7e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #195 Del Skrevet 23. januar Edvan Jordis Analius (død nå) Basslaug (død nå) Andreus Tirilanne Anonymkode: 31e22...4e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #196 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (På 17.1.2024 den 21.46): Hvilke navn vet du bare om en som heter? Altså sjeldne. Anonymkode: bcec2...55f Emrik Erion Anonymkode: f9891...ace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #197 Del Skrevet 23. januar Norvald Anonymkode: 7fd57...cf1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #198 Del Skrevet 23. januar Bart... og etternavnet gjør det mye verre, men det kan jeg nesten ikke skrive her. Anonymkode: ad0a3...cc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontorotta Skrevet 23. januar #199 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (På 17.1.2024 den 23.34): Og da er jo denne tråden helt latterlig Anonymkode: 0cf3f...8ca Av alle navnene til nå i tråden, er det bare noen ytterst få jeg ikke har hørt før. Noen som har nevnt flere navn, har jo remset opp halve slekta, andre halve klassen fra barneskolen. Men ser jo at alder og hvor man kommer fra kan si noe om hvor mange man kjenner med spesielle navn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #200 Del Skrevet 23. januar Vesla Kittil Stål Anonymkode: 0372b...75b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå