AnonymBruker Skrevet 1. mars #301 Del Skrevet 1. mars Estin Anonymkode: 16360...e8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #302 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (På 14.2.2024 den 0.01): Sølve Anonymkode: 9752c...9b9 Kjenner også en Sølve Anonymkode: 16360...e8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trygdefrue Skrevet 1. mars #303 Del Skrevet 1. mars Kjenner til en stykk Råger! Altså med Å! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #304 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (På 26.1.2024 den 0.45): ? Vedkommende jeg kjenner til er i slutten av 40-årene, muligens i starten av 50-årene. Anonymkode: 396ae...ea5 Kjenner en kitty på over 100 år. Anonymkode: 16360...e8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #305 Del Skrevet 1. mars Gea Bitteba Anonymkode: 0372b...75b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #306 Del Skrevet 1. mars Mildrid. Anonymkode: 25eab...9d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #307 Del Skrevet 1. mars 1 hour ago, Hulderen said: Er du sikker på at han staver det sånn? Jeg kjenner et par som heter «Bergsvein», mens «Bersven» har jeg ikke hørt om. I følge SSB, så er det 34 som heter Bergsvein i Norge, men ingen (0, 1, 2, eller 3) Bersven. Er 6 Bersvend'er. Og 35 som har Bersvendsen som etternavn. Anonymkode: d6204...821 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #308 Del Skrevet 1. mars Levian Anonymkode: a2216...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #309 Del Skrevet 1. mars Adelheid Sangfred Signora Anonymkode: 3f088...6c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #310 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Er 6 Bersvend'er. Og 35 som har Bersvendsen som etternavn. Anonymkode: d6204...821 Og stakkars de med det etternavnet mtp uttalelsen; Bæsj-svendsen Anonymkode: c3ad8...372 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #311 Del Skrevet 1. mars Svale og Sval. Første er guttenavn. Andre er jentenavn. Anonymkode: c77c2...b9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #312 Del Skrevet 2. mars Billeba Anonymkode: e5bc5...7e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #313 Del Skrevet 2. mars Laraa skrev (På 17.1.2024 den 23.53): Rita Peggy. Å herregud. Jeg vet også om en som heter det, og broren hennes heter Glenn Kent 😅 Anonymkode: a63d4...100 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #314 Del Skrevet 2. mars Vigleik, Bo Anonymkode: 2ef55...b0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 2. mars #315 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Å herregud. Jeg vet også om en som heter det, og broren hennes heter Glenn Kent 😅 Anonymkode: a63d4...100 Det nå være de samme folkene 😅 Tanten min hørte noen rope for å få de til å komme i matbutikken et sted på østlandet for mange år siden . Rita Peggy og Glenn Kent, kom hit. Det er derfor jeg husker de navnene. Eller rettere sagt, jeg husker Rita Peggy og kom på at det var Glenn Kent også da du nevnte det. Jeg har hørt om flere som kjenner til dem pga at de spesielle navnene, så folk har nok bitt seg merke i det og husker dem når de først har hørt navnene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #316 Del Skrevet 2. mars Erke Ime Anonymkode: 0ac81...7d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #317 Del Skrevet 2. mars Lone-Leandra Miracle Anonymkode: 2c91f...ddb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #318 Del Skrevet 3. mars Isaheid Anonymkode: e5bc5...7e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #319 Del Skrevet 9. mars On 1/17/2024 at 9:46 PM, AnonymBruker said: Hvilke navn vet du bare om en som heter? Altså sjeldne. Anonymkode: bcec2...55f Helena Oline Aniel Anonymkode: f1ae4...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #320 Del Skrevet 9. mars Amelia Levi Balder Anonymkode: 8f660...9a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå