Gå til innhold

Kvinnelig PT i "avslørende" klær

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

A new man skrev (33 minutter siden):

Vil man bli oppfattet som profesjonell. Så må man kle seg deretter. Det gjelder vel her også? En pt-T-skjorte vil nok være bedre for å bli tatt seriøst. Det er sånn i mange yrker. En stiller ikke i shorts i lagmannsretten heller. 

Hvor profesjonell mener du en PT som stiller i dress med slips og lærsko er da? Eller i knelangt pencilskjørt, høye hæler og bluse?

Hadde min PT stillt i klær de ikke ville riskokere å få kalk på, eller ikke kunne løfte utstyr i hadde jeg blitt mer irritert enn av å se litt mer av kroppen enn det advokater vanligvis er ikledd på sine arbeidsplasser.

Ulike anledninger har ulike kleskoder. På treningssenter er de kleskodene anneledes enn i lagmannsretten.

Anonymkode: 4b2c4...0b0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Middelaldrende mann her. Skjønner ikke problemet. Om en PT har en fin kropp skader det ikke å vise den frem. For bare vent…når du blir eldre og kroppen forfaller. Så har du ikke mye å vise frem lenger. Så dere unge, nyt det mens dere kan og vær stolte over kroppen deres. 

Anonymkode: 4dbdd...128

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (2 minutter siden):

Jeg personlig gir ikke tips til servicepersonell på grunn av knapp/ikke knapp eller utseende, men utelukkende ut fra arbeidsprestasjon. 

Jeg er mann og har bekjente som gjør det. 
Vi er enkle vesner? En knapp og jeg blir mer vennlig innstilt, det er ikke sikkert jeg tenker på det engang?  To knapper og jeg synes det blir vulgært ut fra situasjonen?

Ellers er jeg ikke uenig med deg. Bytt PT hvis du er ubekvem. Men igjen det går en grense? Å selge seg inn med bruk av egen kropp? Man skal kunne se seg i speilet også? Videre opprettholder det ryktet til en noe frynsete bransje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ulike anledninger har ulike kleskoder. På treningssenter er de kleskodene anneledes enn i lagmannsretten.

Selvfølgelig. Det var bare et noe overdrevent eksempel.

Men jeg trodde at, og det er basert på erfaring, at jeg skal trene på en PT-time.
Ikke PT-en?

Det vil si at jeg trenger treningsklær. PT-en kunne gjøre jobben sin i«Kiwiklær».

Igjen et overdrevent eksempel, men profiltøy fra arbeidsgiver da? Slik arbeidsgiver synes er proft og som arbeidsgiver ønsker å fremstå. 

Folk er vitterlig forskjellige, jeg kjenner noen som hadde valgt henne i eksempelet som PT av litt «Exitaktige» grunner og jeg som ville tenkt at alt hun hadde å komme med var flørt og digg kropp å hvile øynene på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A new man skrev (3 minutter siden):

Jeg er mann og har bekjente som gjør det. 
Vi er enkle vesner? En knapp og jeg blir mer vennlig innstilt, det er ikke sikkert jeg tenker på det engang?  To knapper og jeg synes det blir vulgært ut fra situasjonen?

Ellers er jeg ikke uenig med deg. Bytt PT hvis du er ubekvem. Men igjen det går en grense? Å selge seg inn med bruk av egen kropp? Man skal kunne se seg i speilet også? Videre opprettholder det ryktet til en noe frynsete bransje. 

Ja, jøss, men det er jo ikke strategisk eller smart. Det er derimot lurt å være vennlig innstilt om man ønsker god service, og jeg pleier alltid å i tillegg til å være ekstra hyggelig og gi rikelig med tips de første rundene i baren, da det gjør at jeg får raskere og hyggeligere betjening hele kvelden. 

treningssentere selger: «sunn og fin kropp» og de ansatte er reklameplakater for dette. Det er ikke det samme som sex, men en motivator for de som trener, og ikke minst at de som er PT’er ofte er lidenskapelig opptatt av trening og kosthold som har kroppslige positive konsekvenser for dem. Jeg har aldri opplevd å få utdelt en pt fra en utseende/antrekk katalog, men fått tildelt en person, også har jeg ved noen anledninger byttet da personligheten deres ikke har passet meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (2 minutter siden):

jeg pleier alltid å i tillegg til å være ekstra hyggelig og gi rikelig med tips de første rundene i baren, da det gjør at jeg får raskere og hyggeligere betjening hele kvelden. 

Det gjorde alltid jeg også i gamle dager. Bartenderne var som Pavlos hunder etterpå. Det er ikke mitt liv lenger. 

Jeg har trent vekter siden 90-tallet og har glemt mer om trening enn de yplingene av noen PT-er har lært. He He he, er ikke helt det men nesten…. 

Jeg tror ikke vi er veldig uenige? Det går en grense og hadde noen av oss vært arbeidsgiveren her, så ville vi gitt noen retningslinjer? Kanskje ikke akkurat de samme grensene, men jeg tenker jeg hadde akseptert dine Helene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde blitt brydd om jeg måtte hatt en slik PT, hadde ikke valgt henne om det fantes andre. Hadde IKKE syntes det var moro om kjæresten hadde skulle hatt timer med henne heller 😱

Anonymkode: e6eb6...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste treningssentre har vel forbud mot å trene så lettkledd av hygieniske årsaker, så jeg tenker en trener må også tenke på det. Jeg synes det tar seg best ut med dekkende t - skjorte med logo istedet for bare en bh lignende topp. Tights er okei. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo markedsføring, tren hard å se ut som meg ( når det gjelder kvinner). Tren hard å få en dame som meg ( for menn). 

Anonymkode: a1153...337

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva er det med disse trådene om kvinner som trener i for tettsittende klær som viser litt for mye hud? Det er noe fundamentalt religiøst over det.

Nei, det er det ikke.

Det er snakk om seksualisering av kvinner/kvinnekroppen. 

Som noen andre skrev her, enkelte tights skjuler ingen ting, det er som om du ser vedkommende naken både foran og bak. Også trange topper / sports BHer som viser det meste. 

''Ja, hva så om vedkommende selv ønsker å gå sånn? Det er ikke hennes problem om kundene ikke klarer å forholde seg til det''

To ting: 

Det ene er hvor går grensene til å gå som man vil? Jeg ser ganske enkelt ikke store forskjellen mellom å gå i rumpetights som viser rompe/underliv i detalj, og å gå naken. 

Det andre er at en mann er ikke en huleboer om de reagerer seksuelt på en dame som går med en tights som fremhever hver millimeter av rompe og underliv. Det er helt naturlig biologisk sett. Det er stygt å shame menn for å ha helt naturlige reaksjoner på kvinnekroppen. 

Dette betyr ikke at det er fritt fram for verken seksuelle kommentarer eller annen uanstendig oppførsel. Men at det er helt naturlig at når menn ser en nesten naken kvinnekropp som fremhever kroppens detaljer, så får menn seksuelle tanker. Det er slik de er skapt.

Anonymkode: 095b1...41c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som PT er det viktig å skaffe seg kunder, få ut som mye penger som mulig av disse...så fin måte å få menn som kunder. At man ser bra ut kan være nok til at en mann vil kjøpe timer 😊 Hatt en mann som kunde i 2år nå, 2 ganger i uken...kler meg alltid litt ekstra for han.

Anonymkode: cddd9...05e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.1.2024 den 23.21):

Jeg er kvinne og synes det er slitsomt. Min pr hadde sånn rumpetights. Føler jeg ser henne naken både foran og bak for den tightsen skjuler ingenting 🙈. Trang topp også. Jeg er ikke interessert i kroppen til andre men føler det presses på. Vanlig tights er noe annet. Skjønner ikke hvorfor de må se nakne ut. Kan de ikke ha vanlige klær på liksom 🤷‍♀️

Anonymkode: a0c78...ef4

De har jo vanlige treningsklær på, hvorfor så fordømmende, dere skal trene og ikke beglo andres bekledning. Eneste grunn er ved nakenhet, men tights er trangt og skal være det av bekvemmelighetsgrunner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Nei, det er det ikke.

Det er snakk om seksualisering av kvinner/kvinnekroppen. 

Som noen andre skrev her, enkelte tights skjuler ingen ting, det er som om du ser vedkommende naken både foran og bak. Også trange topper / sports BHer som viser det meste. 

''Ja, hva så om vedkommende selv ønsker å gå sånn? Det er ikke hennes problem om kundene ikke klarer å forholde seg til det''

To ting: 

Det ene er hvor går grensene til å gå som man vil? Jeg ser ganske enkelt ikke store forskjellen mellom å gå i rumpetights som viser rompe/underliv i detalj, og å gå naken. 

Det andre er at en mann er ikke en huleboer om de reagerer seksuelt på en dame som går med en tights som fremhever hver millimeter av rompe og underliv. Det er helt naturlig biologisk sett. Det er stygt å shame menn for å ha helt naturlige reaksjoner på kvinnekroppen. 

Dette betyr ikke at det er fritt fram for verken seksuelle kommentarer eller annen uanstendig oppførsel. Men at det er helt naturlig at når menn ser en nesten naken kvinnekropp som fremhever kroppens detaljer, så får menn seksuelle tanker. Det er slik de er skapt.

Anonymkode: 095b1...41c

Lever vi i 2024, eller i hvilke århundre…..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...