Gå til innhold

Kvinnelig PT i "avslørende" klær

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Mest sannsynlig så hadde hun senterets egen PT skjorte på.. Noe annet ville vært rart. Tipper HI er en Incel som ikke tåler en sterk jente. 

Anonymkode: e17e8...86f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva er det med disse trådene om kvinner som trener i for tettsittende klær som viser litt for mye hud? Det er noe fundamentalt religiøst over det.

Eller bare sjalu damer som egentlig ikke reager på klærne, men blir provoserte av kvinner som lever opp til et kroppslig ideal. De blir liksom provosert av at disse kvinnene som har en stram kropp (nettopp av trening) ikke pakker seg inn i lag med ukomfortable klær fordi deres eksistens truer meg og min kropp. De har en moralsk plikt til å gjemme kroppen sin for meg fordi jeg blir trigga av det. 

Det hele er så fucked up. Jobb med deg selv. Ikke prakk usikkerheten din på andre. 

Anonymkode: b482c...638

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vel. Det spørs litt. Hun trekker vel mange mannlige klienter. Så det er sikkert god business. 

Men personlig synes jeg det er harry.

Hilsen gretten gammel gubbe 38

Anonymkode: 5fa54...7dc

Hvilken del er harry? Burde hun klippe av seg håret og farge det? Burde hun sørge for å være dårligere trent? Skulle hun heller dasset rundt i en slitt joggebukse?

Det eneste som muligens kunne være litt spesielt her er bare mage, og det kommer helt an på hva som er vanlig på dette spesifikke gymmet. Innen både yoga og kampsport er trening i bar mage helt vanlig. I sandvolleyball og crossfit også. 

Anonymkode: 12516...b4b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvilken del er harry? Burde hun klippe av seg håret og farge det? Burde hun sørge for å være dårligere trent? Skulle hun heller dasset rundt i en slitt joggebukse?

Det eneste som muligens kunne være litt spesielt her er bare mage, og det kommer helt an på hva som er vanlig på dette spesifikke gymmet. Innen både yoga og kampsport er trening i bar mage helt vanlig. I sandvolleyball og crossfit også. 

Svaret er ikke fra  "mann 38", det er en bitter, overvektig kvinne som svarer her. Vi ser gjennom slikt piss. 

Anonymkode: b482c...638

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Er ikke kroppspress grunnen til at hun har en jobb da?

Anonymkode: b8df9...cba

Det er jo ikke alle som trener først og fremst av estetiske årsaker, da, selv om det sikkert er nok av dem som oppsøker henne som PT i håp om å få en kropp som henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lurer på hva dere tenker om at en ung kvinnelig PT går rundt i ettersittende tights og kort bh/topp på treningssenteret? Langt lyst hår, godt trent, og flott jente, men er dette hensiktsmessig ift å selge produktet sitt (PT timer)? 
Ps. Vil ha saklige svar. 

Anonymkode: 62e40...94d

Helt innafor det. Det er outfit for trening. Folk må jo kunne styre seg og ikke baktanker eller åpenbare seksualiserte tanker / tilnærminger under trening.

Hva skulle kvinnelige PT’er ellers kle seg i?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Nei, jeg forventer at PT’er og ansatte på treningsentre går i ansatt t-skjorter. Det er ikke et sted for å ha fokus og framheve egen kropp, de er på jobb. Jeg vil ikke ha Instagram babes opp i trynet/speilet/apparatet. Ligger til den stilen der å ha tightsen langt oppi rumpa og ta selfies i alle mulige stillinger og konstant sjekke om noen ser på dem. Og deretter klage på at man blir sett på. Lite profesjonellt. 

Anonymkode: 332a2...71e

Jeg vil gjerne se om PT’en har noe å bli inspirert av. Det er helt uaktuelt å ta i mot råd fra en som er dårligere trent enn meg selv, da klarer jeg meg tydeligvis bedre alene. En PT er en vandrende reklame for seg selv.

Sto ingenting i ts om tights opp i rumpa. Alle tightser etter ettersittende, og sportsbh er mye mer behagelig å bevege seg i enn en ekkel t-skjorte. Jeg kan virkelig ikke fordra å trene i t-skjorte, totalt uegnet plagg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om hun ikke bruker senterets egne t-skjorter, regner jeg med at hun ikke er ansatt hos en kjede, men enkeltstående treningssenter som ikke bruker bedriftsklær. Så om det blir for vanskelig for deg å trene på et senter, der ansatte får bruke de klærne de ønsker selv, anbefaler jeg deg å bytte senter.

Men kan bli vanskelig for deg å finne et treningssenter hvor ingen ansatte bruker tights. 

Anonymkode: 1397d...ff1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er kvinne og synes det er slitsomt. Min pr hadde sånn rumpetights. Føler jeg ser henne naken både foran og bak for den tightsen skjuler ingenting 🙈. Trang topp også. Jeg er ikke interessert i kroppen til andre men føler det presses på. Vanlig tights er noe annet. Skjønner ikke hvorfor de må se nakne ut. Kan de ikke ha vanlige klær på liksom 🤷‍♀️

Anonymkode: a0c78...ef4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
herzeleid skrev (1 time siden):

Jeg tenker som oftest at også klær er en form for kommunikasjon, enten en ønsker det eller ikke, og hvis en gjennom klesvalg velger å fremheve eller fokusere på noe må en regne med at nettopp det blir oppfattet av mottagere. Også om det ikke er så bevisst eller planlagt. Å fremheve kropp kan kanskje være positivt i noen slike sammenhenger, men det kan nok også ha baksider og påvirke hvilken kundegruppe en treffer. 

Men alle som oppfatter andre har ikke lov å gjøre noen noe bare fordi de tenker et antrekk betyr noe. 

Folk må utøve selvkontroll eller bli bortvist. 

Anonymkode: f4138...cc4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Om hun ikke bruker senterets egne t-skjorter, regner jeg med at hun ikke er ansatt hos en kjede, men enkeltstående treningssenter som ikke bruker bedriftsklær. Så om det blir for vanskelig for deg å trene på et senter, der ansatte får bruke de klærne de ønsker selv, anbefaler jeg deg å bytte senter.

Men kan bli vanskelig for deg å finne et treningssenter hvor ingen ansatte bruker tights. 

Anonymkode: 1397d...ff1

Eller langt lyst hår…

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er kvinne og synes det er slitsomt. Min pr hadde sånn rumpetights. Føler jeg ser henne naken både foran og bak for den tightsen skjuler ingenting 🙈. Trang topp også. Jeg er ikke interessert i kroppen til andre men føler det presses på. Vanlig tights er noe annet. Skjønner ikke hvorfor de må se nakne ut. Kan de ikke ha vanlige klær på liksom 🤷‍♀️

Anonymkode: a0c78...ef4

Men det står jo ingenting i ts om sånn rumpetights, så det er en stråmannS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Men alle som oppfatter andre har ikke lov å gjøre noen noe bare fordi de tenker et antrekk betyr noe. 

Folk må utøve selvkontroll eller bli bortvist. 

Har jeg sagt noe annet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner kan gå i ettersittende klær - også på treningssentere. Mange sentere har regler mot bare armhuler og overkropp/kun bh på grunn av svette på apparatene, og det må man respektere, men ellers må det da være lov å få trene i hvilket antrekk man vil, uten at man skal bli beskyldt for å selge kroppen sin. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hva er det med disse trådene om kvinner som trener i for tettsittende klær som viser litt for mye hud? Det er noe fundamentalt religiøst over det.

Ja virkelig. Det går en grense? Menn i baris, eller stringer og kvinner i de scrounge pants ala lululemon? 

Det virker som om noen kvinner kler seg offentlig i det siste og krever at menn slår blikket ned og vekk. Som de er dronninger i den mørkeste middelalderen? Ikke se på paven eller whatever? Sjuk opplevelse av makt sikkert? Sjuk er stikkordet her… 

Vil man bli oppfattet som profesjonell. Så må man kle seg deretter. Det gjelder vel her også? En pt-T-skjorte vil nok være bedre for å bli tatt seriøst. Det er sånn i mange yrker. En stiller ikke i shorts i lagmannsretten heller. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
herzeleid skrev (Akkurat nå):

Har jeg sagt noe annet? 

Alle forstår ikke grenser, derfor når noen kommer med utsagt om at noen sender ut signaler om hva en vil gjennom klær, må noen beskytte dem med å si, MEN det betyr ikke at du har tilgang! Noen kan liksågodt se for seg hvilke signalet noen sender fordi de vil være nær dem.

Klær er ikke tilgang til noen ting, sånn tankegang blir det trakkasering, stalking, og overgrep av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Alle forstår ikke grenser, derfor når noen kommer med utsagt om at noen sender ut signaler om hva en vil gjennom klær, må noen beskytte dem med å si, MEN det betyr ikke at du har tilgang! Noen kan liksågodt se for seg hvilke signalet noen sender fordi de vil være nær dem.

Klær er ikke tilgang til noen ting, sånn tankegang blir det trakkasering, stalking, og overgrep av. 

Igjen; jeg har ikke sagt at "klær er tilgang" så dette virker å være en diskusjon du fører med deg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er den evige diskusjonen. Hva med hun bartenderen eller servitøren som får mer tips hvis hun knepper opp en knapp til? 

Det er greit, men hva med to eller tre? Da kan det bli litt mye for noen av gjestene og for arbeidsgiver som vil drive en classy joint? 

Det er vel en balansegang her? 

Det er fælt å si det, men jeg hadde valgt henne vekk som min pt. Det hun «selger»er jeg ikke interessert i. Jeg holder det nok imot henne også om jeg skal være helt ærlig.

Kunne hun ikke heller prøvd å få frem hvor flink hun er, hva hun kan hjelpe meg med og hvordan?  Jeg tenker at treningssenteret heller ikke ønsker en seksualisert profil  (at det blir for mye)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coachshinny skrev (34 minutter siden):

Helt innafor det. Det er outfit for trening. Folk må jo kunne styre seg og ikke baktanker eller åpenbare seksualiserte tanker / tilnærminger under trening.

Hva skulle kvinnelige PT’er ellers kle seg i?

En PT kan på privaten trene i hva han eller hun vil. På jobb er det annerledes, ikke sant?

En representerer arbeidsgiveren, eieren av treningsstudioet? Eieren ønsker neppe en seksualisert profil som gjør at PT-tilbudet ikke fremstår som lite profesjonelt.

En PT kan ikke trene for deg, en PT skal trene deg, ikke trene selv.  

Gjelder dette menn som betaler vakre damer for å trene mens de ser på? I så fall har jeg misforstått.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A new man skrev (4 minutter siden):

Dette er den evige diskusjonen. Hva med hun bartenderen eller servitøren som får mer tips hvis hun knepper opp en knapp til? 

Det er greit, men hva med to eller tre? Da kan det bli litt mye for noen av gjestene og for arbeidsgiver som vil drive en classy joint? 

Det er vel en balansegang her? 

Det er fælt å si det, men jeg hadde valgt henne vekk som min pt. Det hun «selger»er jeg ikke interessert i. Jeg holder det nok imot henne også om jeg skal være helt ærlig.

Kunne hun ikke heller prøvd å få frem hvor flink hun er, hva hun kan hjelpe meg med og hvordan?  Jeg tenker at treningssenteret heller ikke ønsker en seksualisert profil  (at det blir for mye)

Jeg synes at det er helt riktig å bytte PT om man ikke trives uansett grunn med den man har. Når man betaler for en tjeneste står man fri til å bytte på grunn av: liker ikke. 

De fleste stillinger har retningslinjer når det gjelder antrekk, og for pt’er er det treningsantrekk. Om noen synes det er for sexy og distraherende, kan man for eksempel velge en pt av samme kjønn som en selv. 

Jeg personlig gir ikke tips til servicepersonell på grunn av knapp/ikke knapp eller utseende, men utelukkende ut fra arbeidsprestasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
herzeleid skrev (21 minutter siden):

Igjen; jeg har ikke sagt at "klær er tilgang" så dette virker å være en diskusjon du fører med deg selv. 

Du har ikke, men de som leser kan tenke det. Å si at noe sender ut signaler er som å si at noen ber om noe, det kan ingen vite.

Jwg har sett flere si at de ba om det fordi hun kledde seg lettkledd.

Jeg kler meg sexy noen ganger, men det er tilfelle jeg møter en mann jeg liker, ikke for å bli forfulgt av noen jeg ikke vil ha med å gjøre. Så om det er signaler der, ikke for hvem som helst. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...