Gå til innhold

Hva gjør dere andre løpere som ikke har tilgang til tredemølle om vinteren?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det har alltid gått greit andre vintre å få til noen løpeturer i uken, fordi vi ikke har pleid å ha så mye snø som nå hvor jeg bor. Men nå har det vært meterhøy snø i mange uker, og ikke alle fortau og løyper er brøytet. Føler meg stuck. 

Har ikke råd/eller føler at jeg tar meg råd til senter fordi jeg har en god styrkerutine hjemme, og føler det er bortkastet å betale så mye for å bare bruke senterets tredemølle i tre-fire måneder av året. Ellers vil jeg bare løpe ute. Hva gjør dere? 😩

Anonymkode: 71167...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Finnes en gymsal eller Bislett der du bor?

Anonymkode: 59b93...7be

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en billig mølle på kjøp og salg på facebook (5000,- bare, og nærmest ubrukt)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så god trening å løpe intervaller på mølla at jeg synes det er veldig verdt det. 

Er også mer effektiv på senteret med styrketrening og deltar på gruppetimer. Jeg er glatt medlem og pauser evt på sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt klippekort på senter, slik at du kan ta noen turer der. Ikke abonnement.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Finnes en gymsal eller Bislett der du bor?

Anonymkode: 59b93...7be

Tusen takk 🙌 Det har jeg ikke kommet på en gang, men søker på nett og ser flere muligheter for trening på innendørs track, til og med gratis 🙂 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kalsberg92
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det har alltid gått greit andre vintre å få til noen løpeturer i uken, fordi vi ikke har pleid å ha så mye snø som nå hvor jeg bor. Men nå har det vært meterhøy snø i mange uker, og ikke alle fortau og løyper er brøytet. Føler meg stuck. 

Har ikke råd/eller føler at jeg tar meg råd til senter fordi jeg har en god styrkerutine hjemme, og føler det er bortkastet å betale så mye for å bare bruke senterets tredemølle i tre-fire måneder av året. Ellers vil jeg bare løpe ute. Hva gjør dere? 😩

Trener runningman i dyp snø utenfor huset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Løper ute. Om de stedene jeg pleier å løpe er nedsnødd løper jeg andre steder.

Anonymkode: 12a8a...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Går på ski i stedet

Anonymkode: f1341...16c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løper med piggsko. 

Er det så mye snø at det er vanskelig å løpe ville jeg valgt ski. Har dessverre ikke så mye snø. 😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.1.2024 den 20.05):

Hviler fra november til mars.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hoppetau innendørs?

Anonymkode: 8af0e...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...