Kjetil E Skrevet 16. januar #1 Del Skrevet 16. januar Ja hvordan vil dere rangere dem. Her er min rangering: Store favoritter til å vinne gull. Jacob Ingebrigtsen Karsten Warholm Favoritter til å ta medalje, og samtidig absolutt gullhåp Anita Yvonne Stenberg Jeanette Hegg Duestad 49ers for jenter Mol/Sørum Christian Blumenfeldt Håndballjentene Viktor Hovland Mulige medaljekandidater. Casper Ruud Narve Gilje Nordås Eivind Henriksen Tobias Foss Pål Haugen Lillefosse Simen og Sondre Guttormsen Grace Bullen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #2 Del Skrevet 16. januar Håper Geir Gulliksen tar medalje, hadde vært kult. Selv om jeg tviler litt Anonymkode: 42150...972 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #3 Del Skrevet 17. januar jeg var ikke en gang klar over at det skulle være noe sommer-OL i Paris... 😁 Anonymkode: 10d24...a2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 18. januar #4 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (På 17.1.2024 den 10.40): jeg var ikke en gang klar over at det skulle være noe sommer-OL i Paris... 😁 Anonymkode: 10d24...a2b Hvor er Paris lizzom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #5 Del Skrevet 18. januar Kjetil E skrev (På 16.1.2024 den 16.55): Ja hvordan vil dere rangere dem. Her er min rangering: Store favoritter til å vinne gull. Jacob Ingebrigtsen Karsten Warholm Favoritter til å ta medalje, og samtidig absolutt gullhåp Anita Yvonne Stenberg Jeanette Hegg Duestad 49ers for jenter Mol/Sørum Christian Blumenfeldt Håndballjentene Viktor Hovland Mulige medaljekandidater. Casper Ruud Narve Gilje Nordås Eivind Henriksen Tobias Foss Pål Haugen Lillefosse Simen og Sondre Guttormsen Grace Bullen Noen som vet hvor tennis blir arrangert? Rolland Garros? Hvis det er på grus så har jo Casper Ruud en bra sjans. Og det ville ikke overrasket meg om OL blir nedprioritert av de store kanonene. Anonymkode: 5fc69...44c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 18. januar Forfatter #6 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen som vet hvor tennis blir arrangert? Rolland Garros? Hvis det er på grus så har jo Casper Ruud en bra sjans. Og det ville ikke overrasket meg om OL blir nedprioritert av de store kanonene. Anonymkode: 5fc69...44c Det skal spilles på Rolland Garos ja, har lest det et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå