AnonymBruker Skrevet 15. januar #1 Del Skrevet 15. januar Har gått ned 20kg og ser at huden ikke har trukket seg tilbake like mye som jeg hadde ønsket. Har fått typiske "vinger" på brystryggen, under BH-en. Samt et heng på magen, under navlen. Jeg har fått sansen for trening, og har trent jevnt i et halvår nå. Men jeg trener mest det jeg syns er kjekt, som er lår/rumpe og armer/bryst. Jeg har ikke trent styrke type benhev, situps, bicyclecrunch osv. mtp den løse huden på magen, eller noe særlig ryggøvelser da jeg har vært veldig redd for en prolaps i brystryggen. Er jeg nødt til å endre på dette ? For å punktslanke "henget" ? Det går vel ikke an? Jeg har jo gått ned i vekt og bygget mer muskelmasse, men har altså fått litt hud til overs.. og lurer på om det i det hele tatt går an å gjøre noe med Anonymkode: c39a7...1f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #2 Del Skrevet 15. januar Det går ikke an 😕 Anonymkode: 4d4f2...c44 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #3 Del Skrevet 15. januar Du har rett, "punktslanking" eller å trene vekk løs hud er ikke mulig. Men hvis du har for eksempel fått mindre volumøse bryster eller lår så kan du trene bryst og lår for å gi et naturlig løft slik at huden og fettet sitter finere over musklene. Anonymkode: 0c466...4ba 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #4 Del Skrevet 15. januar Du.kan.ikke.punktslanke. Anonymkode: 49900...a9b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marvels Skrevet 31. januar #5 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (På 15.1.2024 den 21.44): Har gått ned 20kg og ser at huden ikke har trukket seg tilbake like mye som jeg hadde ønsket. Har fått typiske "vinger" på brystryggen, under BH-en. Samt et heng på magen, under navlen. Jeg har fått sansen for trening, og har trent jevnt i et halvår nå. Men jeg trener mest det jeg syns er kjekt, som er lår/rumpe og armer/bryst. Jeg har ikke trent styrke type benhev, situps, bicyclecrunch osv. mtp den løse huden på magen, eller noe særlig ryggøvelser da jeg har vært veldig redd for en prolaps i brystryggen. Er jeg nødt til å endre på dette ? For å punktslanke "henget" ? Det går vel ikke an? Jeg har jo gått ned i vekt og bygget mer muskelmasse, men har altså fått litt hud til overs.. og lurer på om det i det hele tatt går an å gjøre noe med Anonymkode: c39a7...1f0 Å punktslanke er ikke mulig Huden kan med tiden trekke seg noe tilbake. om tilfellet er at huden forblir "løs", kan dette gjøres noe med kirugisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #6 Del Skrevet 31. januar Enten må du operere, eller så må du legge på deg igjen. Anonymkode: 663ed...ff7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalikalinka Skrevet 31. januar #7 Del Skrevet 31. januar Hard styrketrening, så fyller du ut (noe av) løshuden med muskler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 6. februar #8 Del Skrevet 6. februar Man kan ikke slanke bort bare en del av kroppen. Når skal folk lære seg det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå