AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #21 Del Skrevet 15. januar 2024 Dette var spørsmål om andre hadde opplevd lignende. Lagde ikke tråden for ar skeptikere som ikke tror skulle ødelegge den. Anonymkode: 9d912...6c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 15. januar 2024 #22 Del Skrevet 15. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Opplevde det samme i noen mdr. etter at katten vår gikk bort. ♥️ Anonymkode: 5ba8a...f4d Lurer litt på hva dere "åndelige" folk leser. Hvordan dere vurderer kilder. Det er fascinerende, på en måte. Husker en gang jeg hadde lest om torden, og farene rundt det. Litt senere, da jeg satt på kontoret, hørte jeg et dypt drønn. Vinduene ristet. Torden. var jo det første jeg tenkte på, men det viste seg å være en fyr som het Breivik som hadde bomba regjeringskvartalet. Hadde jeg ikke hatt flere fakta rundt dette, hadde jeg fortsatt trodd det var torden. Fortell gjerne mer om disse spøkelsene. Hvordan virker disse greiene, utover at man hører noe som minner om et "mjau" som i denne tråden. Hvis du var en katt, døde, og skulle spøke litt....hva ville du gjort? Gått inn i et skap og gitt fra deg en liten lyd, men samtidig passet på at ingen kunne se deg? Påfallende hvordan ingen, hverken mennesker eller dyr, som tross alt har vært levende, kan forklare disse greiene for oss når de først kommer tilbake for å mjaue, åpne skuffer, knirke i gulv osv😂 Endret 15. januar 2024 av Påkrevd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #23 Del Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette var spørsmål om andre hadde opplevd lignende. Lagde ikke tråden for ar skeptikere som ikke tror skulle ødelegge den. Anonymkode: 9d912...6c7 Så jeg kommer bare til å svare de som har hatt lignende opplevelser. Anonymkode: 9d912...6c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 15. januar 2024 #24 Del Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Dette var spørsmål om andre hadde opplevd lignende. Lagde ikke tråden for ar skeptikere som ikke tror skulle ødelegge den. Anonymkode: 9d912...6c7 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Så jeg kommer bare til å svare de som har hatt lignende opplevelser. Anonymkode: 9d912...6c7 Det velger du selv, men hvis jeg skriver et innlegg om at jeg hørte lyder fra peisen, og at det dermed er nødt til å være julenissen som romsterer oppi pipa, så må jeg nesten regne med noen motsvar. Bare for å sammenlikne på omtrent samme bevisgrunnlag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #25 Del Skrevet 19. januar 2024 Jeg kjente det i kroppen den dagen katten min nesten omkom. Kjente at noe var skikkelig feil med katten og at det hadde skjedd noe nede ved veien. Så dukket han opp og lå blødende i hagen. Han overlevde men det var nære på.. Anonymkode: 4f96d...ce3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå