Gå til innhold

Spå meg angående flytting fra samboer eller ikke

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg står i en vanskelig livssituasjon og mellom to valg. Fortsette med samboer eller flytte til en annen by alene. Kan noen spå meg og se hva som blir utfallet og hvordan jeg opplever det? Tusen takk :)

Anonymkode: 97eeb...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du sikker på at dette er en klok måte å ta viktige valg på???

Anonymkode: 290be...7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Er du sikker på at dette er en klok måte å ta viktige valg på???

Anonymkode: 290be...7fc

Jeg tar selvsagt ikke valget basert på dette, bare litt morro å høre hva som kommer frem. Den endelige avgjørelsen kommer fra det jeg kjenner er mest rett tilslutt. 

Anonymkode: 97eeb...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For morro skyld la jeg kort på hbis du blir med samboeren og hvis du flytter.

Scenario 1 du blir der du er: livet med ham og dere er ikke ille, men det er kanskje mer et samarbeid som han styrer eller vil lede hvor går? Uansett så ser jeg stabilitet og glede der, men innfor komfortsonen din, men den er ikke så stor her føler jeg, og du er uansett klar for mer. 

Scenario 2: om du flytter alene så vil du føle deg friere, du vil føle at du endelig trekker et skikkelig godt magadrag med luft, jeg ser at den første tiden vil du trekke deg tilbake for deg selv og lurer på om dette er det riktige valget, og om du kan stole på det du føler og tenker. Det vil jeg si at du skal, du vil se livet på en annerledes måte og kanskje møte realiteten annerledes enn du gjorde i et forhold/partnerskap. Jeg får litt følelsen at du endelig er sjef i eget liv her?

Men uansett hva du bestemmer deg for nå så kommer det endringer, for det er en del ting du er ferdig med og det er bare snakk om tid før du endrer ting ved å ta valg som å flytte eller bare endre ting slik de er nå.

Anonymkode: 10164...225

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...