AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #41 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor kan ikke personen si det til meg? I stedet begynner jeg å si til meg selv at jeg ikke er god nok osv... Ghosting gjør sånn med mennesker Anonymkode: d5033...7a9 Det er mange her i verden vi ikke er gode nok for. Sånn er det bare. Anonymkode: c1bd6...7e0 3
Måneskinn Skrevet 14. januar 2024 #42 Skrevet 14. januar 2024 Den eneste avslutningen du trenger har du fått, gjennom hans oppførsel da han ghostet deg... Der fikk du vite det du trenger. Skjønner det var kjipt, men du burde heller se på hva det er som gjør at én date gjør deg så hekta.. 2 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #43 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ble dumpa i fjor på en måte der jeg ikke fikk skikkelig avslutning og har nok med å la det ligge. Ikke lyst å gå videre uten svar. Anonymkode: d5033...7a9 Du er nyskilt, men du datet noen lenge nok i fjor til at du ikke har kommet over han enda? 🤔 Ett lite tips vil være å faktisk bli ferdig med noen før du begynner date nye. AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vil bare oppnå avslutning og gå videre. Anonymkode: d5033...7a9 Tror du virkelig han vil gi deg ett svar over telefon, når han ikke gidder svare deg på sms? Dere har møttes EN gang, la det være, gå videre. Anonymkode: 27c4d...7e3 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #44 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Ja, jeg skjønner jo det da.. Jeg har faktisk sendt melding og sagt fra til folk på tinder og andre datingapper.. "Jeg har fått god kontakt med en annen så jeg sletter matchen, lykke til!" eller "takk for meldinger".. Jeg tviholder på å oppføre meg som en sivilisert gammeldags høflig person!! 😄🤣 Skjønner nå at andre regler kan gjelde. De fleste takker meg og sier at det synes de var veldig fint, at jeg sa fra i stedet for bare å slette dem.. Anonymkode: d5033...7a9 ❤️ jeg er enig i at dette er dårlig gjort av han, så det er 100 % for ditt eget beste jeg ber deg la det ligge. Veldig fint av deg å oppføre deg med folkeskikk på nettet selv, det håper jeg du fortsetter med! Lykke til med datingen, og du - drit i den dusten her ❤️ Anonymkode: a94c0...2eb 1
miss summers Skrevet 14. januar 2024 #45 Skrevet 14. januar 2024 Ok jeg har muligens en forklaring. Dersom han er nyskilt vet han kanskje ikke at meldinger forsvinner ved unmatch, så kanskje han skrev en melding til deg. Den forsvinner jo ved unmatch. 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #46 Skrevet 14. januar 2024 Måneskinn skrev (21 minutter siden): Den eneste avslutningen du trenger har du fått, gjennom hans oppførsel da han ghostet deg... Der fikk du vite det du trenger. Skjønner det var kjipt, men du burde heller se på hva det er som gjør at én date gjør deg så hekta.. Ja, det kan du ha rett i, ikke bare en side av en sak. Anonymkode: d5033...7a9 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #47 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, det kan du ha rett i, ikke bare en side av en sak. Anonymkode: d5033...7a9 Ja enig. TS du har møtt han en gang, han betyr jo ingenting for deg? Anonymkode: 64d15...6d7 4
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #48 Skrevet 14. januar 2024 miss summers skrev (5 minutter siden): Ok jeg har muligens en forklaring. Dersom han er nyskilt vet han kanskje ikke at meldinger forsvinner ved unmatch, så kanskje han skrev en melding til deg. Den forsvinner jo ved unmatch. Ja, d kan hende d. Tar pause fra Tinder jeg 😜 Anonymkode: d5033...7a9
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #49 Skrevet 14. januar 2024 Når han har slettet deg og ikke svarte sms er det lite sannsynlig at han har baller til å ta telefonen om du ringer. Det beste er nok å gi faen i han, men tenker at du taper fint lite på en sms der du er konsis, nøytral og spør etter akkurat det du trenger fra han for å gå videre. Anonymkode: 1d58e...423 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #50 Skrevet 14. januar 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Nei. Ha litt selvrespekt. Når du er ghosta så er det et klarsignal om at den andre ikke ønsker kontakt. Hvorfor er det så utrolig vanskelig å skjønne og respektere? Ingen må ha kontakt med deg og du fremstår bare utrolig needy, klengete og plagsom. Er du et slikt menneske må noen sette grenser for deg og det har den andre part gjort. Er du ikke det så burde det egentlig ikke være nødvendig og du burde aldri tenkt tanken på å drive å mase i etterkant av en slik tydelig grense. Anonymkode: 3c059...08a dette. Anonymkode: 0c79d...553 1 1
DeLorean Skrevet 14. januar 2024 #51 Skrevet 14. januar 2024 Ville jeg personlig aldri gjort. Jeg blir trist og forbanna når jeg blir ghosta og det starter en lenke av følelser hos meg - men jeg biter det i meg og går videre.
Virrevirrevapp Skrevet 15. januar 2024 #53 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): "satt en grense for seg selv"? Skal vi bare godta at dette er en ok måte å oppføre seg på? Anonymkode: d5033...7a9 Er ikke snakk om å godta, men toget er kjørt for den gode kontakten. Kommer ingenting bra ut av å kontakte en som ghoster.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå