AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #21 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg vil bare oppnå avslutning og gå videre. Anonymkode: d5033...7a9 Det kommer du ikke til å få, da hadde han gitt deg det frivillig. Ghosting sier noe om han, ikke om deg. Dess mer du elter, dess mer graver du deg ned i dette - og så fremstår du som den gærne. Gjør deg selv en stor tjeneste, og la dette ligge. Anonymkode: a94c0...2eb 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #22 Skrevet 14. januar 2024 Vi er jo mennesker, så kanskje vi skulle behandle hverandre høflig og greit. Jeg skal ringe jeg. Regner med nr mitt er blokkert. Jeg prøver å tenke at jeg vil ikke la folk tråkke på følelsene mine. TAKK for at dere svarte,. Anonymkode: d5033...7a9
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #23 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kommer du ikke til å få, da hadde han gitt deg det frivillig. Ghosting sier noe om han, ikke om deg. Dess mer du elter, dess mer graver du deg ned i dette - og så fremstår du som den gærne. Gjør deg selv en stor tjeneste, og la dette ligge. Anonymkode: a94c0...2eb Synd det er sånn. Som sagt så er jeg ikke spesielt opptatt av hva andre synes om meg når jeg ønsker å vite hvorfor noen kan bare kutte kontakt uten å si fra. Anonymkode: d5033...7a9
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #24 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi er jo mennesker, så kanskje vi skulle behandle hverandre høflig og greit. Jeg skal ringe jeg. Regner med nr mitt er blokkert. Jeg prøver å tenke at jeg vil ikke la folk tråkke på følelsene mine. TAKK for at dere svarte,. Anonymkode: d5033...7a9 Og jeg skjønner hvorfor han ghosta deg. Han satt opp en grense for seg selv og den vil ikke du respektere. Med å ringe han gir du han akkurat rett i hvorfor han gjorde som han gjorde. Anonymkode: 3c059...08a 7 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #25 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei. Ha litt selvrespekt. Når du er ghosta så er det et klarsignal om at den andre ikke ønsker kontakt. Hvorfor er det så utrolig vanskelig å skjønne og respektere? Ingen må ha kontakt med deg og du fremstår bare utrolig needy, klengete og plagsom. Er du et slikt menneske må noen sette grenser for deg og det har den andre part gjort. Er du ikke det så burde det egentlig ikke være nødvendig og du burde aldri tenkt tanken på å drive å mase i etterkant av en slik tydelig grense. Anonymkode: 3c059...08a Så det er egentlig akseptabelt å ghoste? Anonymkode: d5033...7a9
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #26 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Synd det er sånn. Som sagt så er jeg ikke spesielt opptatt av hva andre synes om meg når jeg ønsker å vite hvorfor noen kan bare kutte kontakt uten å si fra. Anonymkode: d5033...7a9 Ja du må selvfølgelig gjøre som du vil 😊 men som sagt - at han ghosted sier noe negativt om han, elter du for mye rundt dette når han ikke ønsker kontakt sier det noe negativt om deg… Anonymkode: a94c0...2eb 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #27 Skrevet 14. januar 2024 La fyren være. Han skylder deg ingenting. Han ønsket ikke treffes mer likevel, det kan være mange grunner til det. Glem det å gå videre . Anonymkode: 64d15...6d7 6
Q2012 Skrevet 14. januar 2024 #28 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ga du han tlf nr etter én date?😱 Anonymkode: 75903...e23 Syns du det rart? Jeg gir alltid telefonnummeret mitt for 1. date. I tilfelle noe dukker opp i siste kan vi i det minste ringe hverandre.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #29 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så det er egentlig akseptabelt å ghoste? Anonymkode: d5033...7a9 I mange tilfeller ja. Det er mange som er litt for klengete, ikke skjønner grensesetting, ikke respekterer andre. Jeg har selv ghostet og blokkert 3 menn fordi de overhodet ikke respekterte de grensene jeg satt for meg selv. Og så dreiv de på slik du gjorde i etterkant. Det er drittsekk det og viser bare hvorfor ghosting i mange tilfeller er gjort rettferdig. La det vær, gå videre. Anonymkode: 3c059...08a 4 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #30 Skrevet 14. januar 2024 Hvorfor han ghoster deg: He's just not that into you. At folk ikke bare kan si de ikke er interessert, det fatter jeg ikke, men sånn er det. Det sier mer om han enn deg tenker jeg. La det ligge kjære deg. Anonymkode: 23f71...410 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #31 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så det er egentlig akseptabelt å ghoste? Anonymkode: d5033...7a9 Nei, det er ikke fint gjort å ghoste - dermed er det pr nå han som har gjort noe teit. Men, det er heller ikke greit å mase på noen som ikke ønsker kontakt, så dersom du holder på med det så er det du som gjør noe uakseptabelt… Skjønner du? Anonymkode: a94c0...2eb 3 1
exictence Skrevet 14. januar 2024 #32 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det gjør jo ikke meg noe. Om han bare kan si, jeg vil ikke mer likevel. Drifter vel i om han tenker jeg er gærn og stalker. Når han ghosta.. Anonymkode: d5033...7a9 Tenk deg at det er det han faktisk sier. Han hadde jo latt seg høre fra om det var noe mer han ville. Enig med deg at han godt kunne gi en grunn, eller sagt et eller annet. Men han valgte den letteste måten for ham selv; å la være å si noen ting, bare forsvinne. Det er ganske feigt og umodent. Enda lettere for deg å tenke at det var nok sikkert like bra. 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #33 Skrevet 14. januar 2024 Ganske dårlig gjort av han å ghoste og slette deg. Jeg ville ikke ringt han men lagt ut bolde av han på den facebooksiden «Jenter på tinder» og advart andre jenter om at han er en fyr som først sweet talker for så å ghoste og slette. Han må jo få smake sin egen medisin… Anonymkode: 22055...f97
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #34 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): I mange tilfeller ja. Det er mange som er litt for klengete, ikke skjønner grensesetting, ikke respekterer andre. Jeg har selv ghostet og blokkert 3 menn fordi de overhodet ikke respekterte de grensene jeg satt for meg selv. Og så dreiv de på slik du gjorde i etterkant. Det er drittsekk det og viser bare hvorfor ghosting i mange tilfeller er gjort rettferdig. La det vær, gå videre. Anonymkode: 3c059...08a Det er jo noe helt annet. Om han hadde sagt fra, satt grenser. Det har han ikke. Anonymkode: d5033...7a9 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #35 Skrevet 14. januar 2024 exictence skrev (7 minutter siden): Tenk deg at det er det han faktisk sier. Han hadde jo latt seg høre fra om det var noe mer han ville. Enig med deg at han godt kunne gi en grunn, eller sagt et eller annet. Men han valgte den letteste måten for ham selv; å la være å si noen ting, bare forsvinne. Det er ganske feigt og umodent. Enda lettere for deg å tenke at det var nok sikkert like bra. Tusen takk! Dette skal jeg ta med meg og tenke. Anonymkode: d5033...7a9
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #36 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Nei, det er ikke fint gjort å ghoste - dermed er det pr nå han som har gjort noe teit. Men, det er heller ikke greit å mase på noen som ikke ønsker kontakt, så dersom du holder på med det så er det du som gjør noe uakseptabelt… Skjønner du? Anonymkode: a94c0...2eb Ja, jeg skjønner jo det da.. Jeg har faktisk sendt melding og sagt fra til folk på tinder og andre datingapper.. "Jeg har fått god kontakt med en annen så jeg sletter matchen, lykke til!" eller "takk for meldinger".. Jeg tviholder på å oppføre meg som en sivilisert gammeldags høflig person!! 😄🤣 Skjønner nå at andre regler kan gjelde. De fleste takker meg og sier at det synes de var veldig fint, at jeg sa fra i stedet for bare å slette dem.. Anonymkode: d5033...7a9
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #37 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvorfor han ghoster deg: He's just not that into you. At folk ikke bare kan si de ikke er interessert, det fatter jeg ikke, men sånn er det. Det sier mer om han enn deg tenker jeg. La det ligge kjære deg. Anonymkode: 23f71...410 TAKK, snilt sagt. Og jeg skjønner. Søren også, dette spillet er vanskelig. Anonymkode: d5033...7a9
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #38 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er jo noe helt annet. Om han hadde sagt fra, satt grenser. Det har han ikke. Anonymkode: d5033...7a9 Du spør om det er greit å ghoste, jeg svarer ja i mange tilfeller. Nå har han ghosta og satt en grense for seg selv da bør du også respekterer den. Viss ikke tenker jeg at du gir han mer enn rett i hvorfor han ghosta deg. Anonymkode: 3c059...08a 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #39 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Du spør om det er greit å ghoste, jeg svarer ja i mange tilfeller. Nå har han ghosta og satt en grense for seg selv da bør du også respekterer den. Viss ikke tenker jeg at du gir han mer enn rett i hvorfor han ghosta deg. Anonymkode: 3c059...08a "satt en grense for seg selv"? Skal vi bare godta at dette er en ok måte å oppføre seg på? Det nekter jeg å godta for min egen del. Det er da ganske etablert å inneha normal folkeskikk der en faktisk ordner opp i livet i stedet for å overse hva som skjer.. Ganske lurt også. Hvis han hadde skrevet en kort melding og sagt at han møtte en annen i stedet eller gikk tilbake til eksen eller fant ut at han ikke følte det var rett å møtes igjen. At han ikke var klar, at han jobber så mye, at han heller vil bruke tiden på å se på maling tørke i stedet for meg.. At han takket for fin date, men jeg avslutter kontakten. Samme hva!! Bare man sier fra! Anonymkode: d5033...7a9 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #40 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): "satt en grense for seg selv"? Skal vi bare godta at dette er en ok måte å oppføre seg på? Det nekter jeg å godta for min egen del. Det er da ganske etablert å inneha normal folkeskikk der en faktisk ordner opp i livet i stedet for å overse hva som skjer.. Ganske lurt også. Hvis han hadde skrevet en kort melding og sagt at han møtte en annen i stedet eller gikk tilbake til eksen eller fant ut at han ikke følte det var rett å møtes igjen. At han ikke var klar, at han jobber så mye, at han heller vil bruke tiden på å se på maling tørke i stedet for meg.. At han takket for fin date, men jeg avslutter kontakten. Samme hva!! Bare man sier fra! Anonymkode: d5033...7a9 Ring da👍 Anonymkode: 75903...e23
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå