Gå til innhold

Jeg er tjukk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og veier sikkert rundt 90kg, tørr ikke veie meg. Jeg spiser myye is, sånn 2-3 bokser Ben and Jerry om dagen. Litt mat. Litt sjokolade og chips.

Hvor fort vil jeg kunne gå ned i vekt, ved å kutte ut alt;utenom mat så klart. Og å gå minst 10.00å skritt hver dag.

Anonymkode: 9e347...282

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kalsberg92
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og veier sikkert rundt 90kg, tørr ikke veie meg. Jeg spiser myye is, sånn 2-3 bokser Ben and Jerry om dagen. Litt mat. Litt sjokolade og chips.

Hvor fort vil jeg kunne gå ned i vekt, ved å kutte ut alt;utenom mat så klart. Og å gå minst 10.00å skritt hver dag.

Anonymkode: 9e347...282

90 kg på hvilket høyde? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalsberg92 skrev (Akkurat nå):

90 kg på hvilket høyde? 

169

Anonymkode: 9e347...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalsberg92

Det du ramset opp av godis blir fort 3000 kcal ++ , i tillegg spiser du sikkert mat, vil tror vedlikehold kcal dine ligger på 2000-2300 kcal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalsberg92 skrev (1 minutt siden):

90 kg på hvilket høyde? 

At trådstarter tror at han veier 90 kg har ingenting å si. Det beste hadde vært om han forholdte seg til sannheten og veide seg, men når man syns bare det er ukomfortabelt så har jeg lite tro på at vektnedgang overhodet er mulig. 

Ja, dette er en brutal kommentar, men det er sannhet. Når noe så enkelt som å veie seg og ta ansvar for at han man veier den vekten man veier, ikke er mulig å gjennomføre, da skal det godt gjøres at man klarer å gjøre noe så vanskelig som å gå ned i vekt også. 

Ta ansvar, trådstarter. Vei deg, noter deg vekten din, sjekk hvor mange kalorier kroppen din trenger, hvor mye du må spise for å gå ned så og så mye i vekt og lignende. 

Anonymkode: bdb3e...88b

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalsberg92
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

169

Anonymkode: 9e347...282

Så 30 kg overvekt , mye å hente på iallfall gå ned 10 kg, det  vil hjelpe mye på slitasje på ledd og energiomsetning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bør begynne med å veie deg, for å vite hvordan ståa er, dessuten er det motiverende for å fortsette når du ser tallene synke på vekta.

Du trenger ikke å regne så mye på hva du trenger av kalorier osv. Hold deg til godteri / usunne ting en eller to dager i uka. Spis normalt de andre dagene, hva som er normalt, finner du ved å google.

Så kan du gå en times tur tre-fire ganger i uka. Jeg garanterer deg at du hvis du gjør dette, kommer du til å se resultater raskt.

En ting til, vei deg bare en gang i uka, og på samme tid av døgnet.

Anonymkode: 786a7...a3c

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutt ut isen! Jeg veide 130 kg på det meste. Jeg er sikker på at isen satte skikkelig fart på vektøkningen. Jeg spiste first price is (fordi det var billig) med oboy og sjokoladesaus hver dag, spiste et helt litermål... Kuttet isen og kuttet porsjoner og har gått ned til sammen 45 kg (over flere år). Is, tror jeg, er livsfarlig for vektøkning...

Anonymkode: 57175...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du bør begynne med å veie deg, for å vite hvordan ståa er, dessuten er det motiverende for å fortsette når du ser tallene synke på vekta.

Du trenger ikke å regne så mye på hva du trenger av kalorier osv. Hold deg til godteri / usunne ting en eller to dager i uka. Spis normalt de andre dagene, hva som er normalt, finner du ved å google.

Så kan du gå en times tur tre-fire ganger i uka. Jeg garanterer deg at du hvis du gjør dette, kommer du til å se resultater raskt.

En ting til, vei deg bare en gang i uka, og på samme tid av døgnet.

Anonymkode: 786a7...a3c

Har hørt det er lurt å veie seg etter toalettbesøk på morgenen, før du har spist/drukket. 

Anonymkode: 43a5d...1f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kutt ut isen! Jeg veide 130 kg på det meste. Jeg er sikker på at isen satte skikkelig fart på vektøkningen. Jeg spiste first price is (fordi det var billig) med oboy og sjokoladesaus hver dag, spiste et helt litermål... Kuttet isen og kuttet porsjoner og har gått ned til sammen 45 kg (over flere år). Is, tror jeg, er livsfarlig for vektøkning...

Anonymkode: 57175...d02

Skal definitivt kutte isen. Den har nok mye skyld.

Gikk ned en god del, skjedde noe som gjorde jeg ikke klarte spise noe mat, foruten is som skled rett ned. Og kiloene føyk opp.

Anonymkode: 9e347...282

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynn med å kutte ut isen. Spis vanlig, næringsrik mat med mye frukt og grønt. Ganske sikker på at du fort vil merke nedgang bare på å kutte ut det mest kaloririke og minst næringsrike i kosten din. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så "bare" ved å kutte is og snopet vil jeg kunne droppe kiloer raskt?

Anonymkode: 9e347...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt brutalt å be ts droppe sin favoritt is. Hvorfor ikke heller gå over til is med mindre kalorier. De Ben & Jerry-iskremene er jo blant verstingene. Du får tak i iskremer som inneholder halvparten så mye kalorier. 

Anonymkode: 20781...05f

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes det er litt brutalt å be ts droppe sin favoritt is. Hvorfor ikke heller gå over til is med mindre kalorier. De Ben & Jerry-iskremene er jo blant verstingene. Du får tak i iskremer som inneholder halvparten så mye kalorier. 

Anonymkode: 20781...05f

Jeg bør absolutt droppe isen. I værtfall I d3n grad jeg spiser det nå.

Anonymkode: 9e347...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg bør absolutt droppe isen. I værtfall I d3n grad jeg spiser det nå.

Anonymkode: 9e347...282

Hvis du har viljestyrke og greier det så.. Kutter du ut iskremen, chips og sjokolade helt så går du ned 15 kilo på 5 mnd. 

Anonymkode: 20781...05f

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalsberg92 skrev (16 timer siden):

Så 30 kg overvekt , mye å hente på iallfall gå ned 10 kg, det  vil hjelpe mye på slitasje på ledd og energiomsetning. 

30 kg overvekt?! Å, kutt ut! En person på 169 cm ligger innenfor normalvekten dersom hun går ned til 70 kg. Altså ned 20 kg. 

Anonymkode: c0e69...f3c

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du kan regne med å gå ned ca 1 kilo i uka dersom du kutter isen og beveger deg litt mer.

Anonymkode: b7182...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Så "bare" ved å kutte is og snopet vil jeg kunne droppe kiloer raskt?

Anonymkode: 9e347...282

Ja, det vil hjelpe veldig. Gitt at du ikke erstatter det med altfor mye og kaloririk mat. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalsberg92

Du får kjøp lavkalori is i butikken, slutt ikke med ting men Finn bedre løsninger, og beveg deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gått rett på Wegovy, uten tvil. 

Anonymkode: a9901...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...