Gå til innhold

Dagboken til Håper


Håper

Anbefalte innlegg

Gjest Mayamor

:hjerte: Gratulerer så masse med jenten. :hjerte:

Skal på visning på Radøy i morgen...

Kanskje vi ikke havner så langt fra hverandre...?

Men jeg vet jo ikke hvor du bor da... :wink:

Hadde vært koselig å følge med deg videre...

Nydelig navn dere fant på jenten.

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest marilyn

Dagene går bedre og bedre, formen er fin, og jeg merker at bare man ikke setter seg for store mål for dagen så har jeg/vi det bra.. man rekker jammen meg ikke mye annet enn amme,hvile, gå en liten tur, ta en dusj, spise mat. og så er det på tide å legge seg igjen...

vel, jeg burde vel pakke sammen og forlate denne "blekka".. jenta mi er 3 uker i dag og ting holder på å gå seg til.. det er litt vemodig og avslutte dagboken for det har vært et nesten daglig foretak i snart et år nå.. og dessuten har jeg fått så mange koselige hilsener fra folk her inne...

tiden har gått sinnsykt fort.. rart å tenke på at for et år siden satt jeg å lurte fælt på om jeg hele tatt kunne FÅ barn,, og nå er hun her, rund og fin. Håper alle som ønsker seg barn får en like positiv opplevelse av det som det jeg har hatt, til tross for bekkenløsning og (fææææl) fødsel så har det vært helt Herlig... Takker for meg og ønsker dere andre lykke til videre! Sayonara.

marilyn. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 5 uker senere...

Ja så er vi her igjen. Er ikke noe flink til å oppdatere nei.

TUSEN takk for alle gratulasjonene.

Alt står bra til og Verena vokser og trives. Vi koser oss og nyter dagene.

Fødselen gikk greit egentlig. Varte ikke så lenge, men var ganske heftig alikevel. Reene kom uten pauser på slutten, så jeg er glad det gikk fort. Fødte på Storken og eneste smertelindring var noen akupunktur nåler. En i hodet og en på hver fot. Må ærlig inrømme at jeg ikke vet om de virket. Men de sa de tok toppene på reene. Lå i et badekar en stund, og det hjalp faktisk, men så ble jeg dårlig, besvimte nesten og kastet opp, så da ville jeg ikke mer.

Vi skal ha barnedåp neste søndag, gleder meg til å få det ut av verden.

Ammingen mått jeg gi meg på. Ingen melk å få derfra. Litt surt, men har godtatt det nå. Er jo fordeler med flaske også da, jeg kan jo f eks være vekke lenger enn et par timer om gangen.

Gratulerer til dere andre som har fått deres små nurk. MÅ prøve å finne tid til å se innom dere.

Hei då :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ikke noe huskjøp enda for vår del.

Finner liksom ikke det rette...

Føler at det bør stemme en del før vi anskaffer oss et hus og masse gjeld.

Skal jo trives på stedet også... :wink:

Håper du og og dine har det fint...

Førjulsklem fra Mayamor :kyss::nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Gjest Mayamor

Ønsker deg og dine et riktig godt nyttår... :kysse:

Måtte året bli slik du drømmer om.

Klem fra Mayamor :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Har meg en ekspress runde over dagbøkene her inne, og ønsker alle en super Påske og lykke til med "forestående sysler"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...