Gå til innhold

Dagboken til Håper


Håper

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle prøve å skrive dagbok om min forhåpentligvis forestående graviditet.

Vi er ikke kommet til prøvestadiet ennda, må vente til neste uke.

Skal nemlig fjerne spiralen på mandag, og har trolig EL litt seinere i uken.

Ikke at jeg er sikker med hensyn til EL, for jeg har aldri visst når den er. Men med min syklus på 28-30 dager så håper jeg at den er ca midt i og det blir i slutten av neste uke. Skal kjøpe EL-test tenkte jeg for å være litt mer sikker.

Vi har ikke lyst til å vente for lenge, for jeg er snart 38 år, og har liksom ikke så veldig mange årene på meg. Dessuten har jeg to barn på 16 og 8 år, og det får være måte på aldesforskjell :)

Min mann har ikke barn og det er litt av grunnene for at jeg trår til med 3. mann :)

Så er det bare å håpe på det beste.

Klem Håper :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia!

Tusen takk for hilsen i dagboka mi, :D og velkommen som dagbokskriver og prøver!!!! Artig at det er flere som prøver å bli gravid som skriver dagbok!! Synes det er godt å få luftet tankene litt...

Gleder meg til å se hvordan det går! :D

:D LYKKE TIL!!!! :D

Kos... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag, og spiralen skal UT. Gruer meg litt, det er ikke noe behagelig, men ut må den om det skal bli noe barn.

Har hørt at sjansen for å få tvillinger øker med alderern. Nå er det ikke tvillinger i hverken min eller min mann's familie, så da er vi vel trygge. Har litt panikk for det. Dumt kanskje, men slik er det :-?

Prøver å slutte å røyke, har ikke helt klart det ennå, er så spent og nervøs for om dette skal gå bra. Men jeg har redusert veldig, og er bevisst på å røyke lite, så da er vel det bedre enn ingen reduksjon i det hele tatt.

Takk Lucky for hilsen i dagboken min :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelig hilsen i dagboka mi, Håper! :D

Det blir spennende å følge med på om det blir full klaff fort eller ikke!

Krysser fingrene for deg/dere, håper ikke dere må vente så lenge før det blir bebis på gang!! :blunke:

..og du... lykke til med røykekutt...føler veeeldig med deg..... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener i dagboken min. :lol:

Var inne hos legen i bare 5 min. Måtte spørre da jeg så han heiv noe i bosset om han var ferdig allerede. Merket overhode ikke at han tok den ut. Og jeg som grudde meg slik.

Kjøpte EL-test og skal tisse på den neste gang jeg må på WC. (Fy søren så dyre de var :evil: )Håper ikke den gir utslag allered, for min mann er ikke hjemme, kommer først hjem tirsdag kveld eller onsdag.

Ang. røyking. Skal legge sig. igjen på jobben så klarer jeg (kanskje) å la være å røyke etter 4. Håper det går. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag viste EL-testen at EL var nært fårestående. Heldigvis kom mannen hjem tirsdag kveld, så det har vært full rulle siden da :ler:

Ellers så kjemper jeg fortsatt med å ikke røyke for mye, ikke lett :x

Går med sommerfugler i magen hele tiden, (dette er så spennende) og håper på full treff allerede første forsøk. Det er jo noen som klarer det, hvorfor ikke vi?? Ja, ja, må bare smøre meg med tolmodighet. (Ikke min sterke side)

Holder også på med oppussing av stue og kjøkken, skal bare male, men det er jo litt arbeid med maskeringstape og flytting på møbler. Regner med å bli ferdig i løpet av helgen.

Har ikke kjøpt maling for har ikke bestemt meg (oss) :) for farge enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har malt i hele helgen, det ble kjempe fint. Vi er veldig fornøyd med resultatet alle sammen.

Pga dette har jeg tenkt veldig lite på om det spirer noe i magen min allerede eller ikke.

Men i dag er tanken der igjen, hele tiden. Teller ned til neste forventet mens. (neste uke).

Ellers er det et nydelig vær i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det noen dager siden jeg var innom og skreiv litt her, så jeg får vel skrive noen ord til.

Det er jo ikke noe nytt egentlig, venter bare på at dagene skal gå fram mot onsdag/torsdag.

Det er ganske lenge å vente. Men jeg har en følelse av at det blir tante besøk :cry:

Men når jeg leser enkelte av dagbøkene her og ser hvor lenge enkelte har prøvd osv så skal jeg ikke begynne å klage enda.

Håper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal forresten å kjøpe gardiner til min nyoppussede stue i helgen.

Tror ikke jeg finner ferdigsydde som faller i smak, så jeg må nok sy de også :-?

Ja, ja, da har jeg iallefall noe annet å tenke på de dagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Takk for lykke ønskninger i dagboka mi!!! :D

Hvordan går det?

Jeg har tatt EL-Tester i fire dager nå, og i dag slo den ut veldig, veldig svakt!!! Jippi! :D :D :hoho:

Håper du har en liten spire i magen din!!! Gleder meg til å se hva som skjer videre!

Ha en fin søndag!

Kos.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går og kjenner etter symtomer på en liten spire :-?

Har litt ømme pupper :oops: , men ikke nok til at jeg tørr å håpe for mye.

Synes også jeg er litt pm :x , så jeg vet ikke hva jeg skal legge mest vekt på.

Men ikke mange dagene nå, så får jeg vel et svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen Marilyn, leste litt i dadboken din og synes du er utrolig flink til å uttrykke deg skriftlig. Skikkelig morsomt til tider :lol:

Ja, så lyktes vi ved første forsøk altså. :D :D :D Tok testen i går, hadde tenkt å vente til helgen, men ble for utolmodig :oops:

Har lyst til å fortelle det til alle rundt meg, men må vente :)

Det er så utrolig mye som svirrer i hodet mitt nå at jeg klarer liksom ikke å sortere det. Har ikke riktig gått opp for meg enda dette.

Ringte legen og fikk time 19.12, så da får jeg det bekreftet før juleferien, heldivis. men det er 3 uker til og litt for lenge og vente etter min mening.

:hoho::hoho::hoho: Er bare så glad :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mye håper!! :D Utrolig artig at dere lykktes på første forsøk!!! Gleder meg til å fortsette å følge dagboken din, og se hva som skjer i løpet av månedene som går!!

:D Gratulerer!! :D

Koz.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERE SÅ MASSE, HÅPER!

Du gir meg håp om at jeg og min kjære også kan lykkes på første forsøk! Er spent på fortsettelsen!

Jeg og må bare si; DIN HELDIGGRIS!!!

Lykke til med knøttet i magen!

Magnhild

Dag 18 (*vente, håpe, vente*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, og TAKK alle sammen for koselige hilsener :lol:

Ja, hva skal jeg fortelle i dag da, det skjer jo egentlig ikke så mye, bare veldig mye inne i hodet og magen min :hoho:

Jeg er heldigvis ikke kvalm, bank i bordet :) . Men ømme pupper fortsatt, og litt svimmel ganske ofte. Det har jeg faktisk vært en god stund. Det var først da jeg hadde tatt testen og leste litt mer om symptomer at jeg fant ut at det er ganske vanlig.

Skulle kanskje ha visst disse tingene, jeg som har vært gravid to ganger før, men det er jo altså 17 og 9 år siden det da :-?

Pappaen er jo også veldig spent, det er jo første gang for hannes del. Tenker og lurer på masse. Har funnet fram en bok som heter "Den store babyboken", (Kjøpte den for 9 år siden :) ) den skal han få lese masse i :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...