I Grosny Skrevet 14. januar 2024 #1 Del Skrevet 14. januar 2024 Hei, jeg fikk ett venneforslag. Vil si ja dersom det kom fra personen, men er det fra Facebook så er det sikkert bare basert på data de har inne, og da jeg ikke trenge meg på. Hvordan fungerer dette? Hvordan ser man hvem sin ide det var? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 14. januar 2024 #2 Del Skrevet 14. januar 2024 Det er kun Facebook. Ikke fra personen! Da blir det venneforespørsel. Så venneforslag er kun Facebook som ser på dine venner, kontakter osv 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tenkselv Skrevet 14. januar 2024 #3 Del Skrevet 14. januar 2024 Venneforslag er fra fb, venneforespørsel fra personen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 21. mars 2024 #4 Del Skrevet 21. mars 2024 Venneforslag er jo de du ofte ønsker å ikke være venner med.. men fb mener du har en tilhørighet til😆🤮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå