911 Skrevet 15. september #61 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mer på snittet en du aner. Lev mann. Anonymkode: 0738b...5b6 Takk. Vet jeg er på snittet erigert, men føler den blir litt tynn 🙄 og liten slapp når jeg dusjer sammen med andre. Men som skrevet er jeg fornøyd med at den aldri har sviktet meg og ingen har klaget (til meg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #62 Del Skrevet 16. september Jeg skammer meg voldsomt, mer enn voldsomt. Den har påvirket hele mitt liv, min selvfølelse, min selvrespekt og følelse av verdi som menneske. Min er kort og hard sånn som en skrev her, grower. Står liksom rett ut, og der ut som en liten guttetiss. Den er 3-5 cm i slapp tilstand og det er vanskelig å tisse hygienisk. Jeg klarer ikke å få strålen ned i vannet, så jeg får retursprut på meg selv eller klærne uansett om jeg sitter eller står. Gjennom dsgen tisser man flere ganger så jeg må bytte bukse hver gang jeg har stått å tisset siden jeg også drypper inni trusa og på buksa. Når jeg var yngre så unngikk jeg å gå ute sammen med andre i frykt for å måtte tisse, så møtte kun venner inne der det fantes toalett og låsbart rom Jeg har opplevd å blitt ledd av, kommentert osv, både av gutter og jenter, og jeg opplevde en gang en kvinne som sa hun følte hun var mer mandig enn meg pga min penis. Opplevde også ONS der jeg ble sendt hjem før sex etter å ha brukt mange dager på godsnakk, date osv etter at vi kledde av oss. Jeg har også fått høre at den er stygg og ekkel. Jeg hater inderlig å se meg selv i speilet, og har en vane for å se ned i gulvet når jeg er på badet frem til jeg har fått på klær. Jeg har vært sammen med damer, hatt 3 forhold, men velger desverre damer langt under hva jeg egentlig tenner på og liker fordi jeg tenker at jeg ikke fortjener bedre. Forholdene har selvsagt havarert med en gang fordi jeg er selvmedliden, dårlig kjemi osv. I tillegg klarer jeg ikke samleie, pga lengde og «vinkel» så sex er generellt veldig vanskelig og noe jeg ikke lenger ønsker. Selvfølelsen under sex gjør også ag jeg ikke klarer å få orgasme selv. Da føler dama seg utilstrekkelig og det blir bare dårlig stemning. Jeg kjenner ikke neo fordi den er tynn så jeg får ikke nok «friksjon» til at det er godt for noen, og har blitt bedt om å bruke dildo på dama istede. Det er en utrolig knekk å få slike spørsmål Jeg sparer nå til penisforstørrelse, det koster 70 000. Jeg vet om risiko, men det er det verdt om det skulle hjelpe. Jeg har lest at man kan miste ereksjon og følelsen der nede, men det er ok. Slik den er nå er hverken den eller jeg verdt noen ting. Jeg har gått til psykolog for dette, men fått lite hjelp. Depresjonen er nå økende, og jeg tenker i perioder på å avslutte fordi jeg føler jeg ikke har noe glede i vente. Er ikke der nå, men som sagt i perioder tidligere. Jeg er singel, og forventer å være det resten av livet. Jeg er nå 57, og venter egentlig bare på å bli ferdig med livet. Jeg er alene og ensom, ikke barn, ingen dame, ingenting. Alt pga jeg hater meg selv og har dårlig selvbilde, selvtillit osv. Jeg tenker noen ganger at jeg ønsker meg peniskreft slik at den må amputeres. Jeg tror for min del at jeg har en slags psykisk skade slik at det ville løst et problem ved at tingen jeg hater blir borte. Tror det finnes diagnoser der folk hater feks en arm, et ben osv, eller i mitt tilfelle penis. Jeg prøver å jobbe med meg selv ift selvbilde osv; ser filmer på youtube, leder tekster osv, men dette har tatt permanent bolig i meg. Jeg «kjenner» penis konstant som en vond følelse. Jeg skulle virkelig ønske den var annerledes, eller bare borte. Så til deg som «bare» er normal eller litt under snittet. Vært glad du har det du har, så slipper du å ha et så vondt og kvalmende tragisk liv som jeg har pga hatet til min penis! Anonymkode: 74c29...95c 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #63 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg skammer meg voldsomt, mer enn voldsomt. Den har påvirket hele mitt liv, min selvfølelse, min selvrespekt og følelse av verdi som menneske. Min er kort og hard sånn som en skrev her, grower. Står liksom rett ut, og der ut som en liten guttetiss. Den er 3-5 cm i slapp tilstand og det er vanskelig å tisse hygienisk. Jeg klarer ikke å få strålen ned i vannet, så jeg får retursprut på meg selv eller klærne uansett om jeg sitter eller står. Gjennom dsgen tisser man flere ganger så jeg må bytte bukse hver gang jeg har stått å tisset siden jeg også drypper inni trusa og på buksa. Når jeg var yngre så unngikk jeg å gå ute sammen med andre i frykt for å måtte tisse, så møtte kun venner inne der det fantes toalett og låsbart rom Jeg har opplevd å blitt ledd av, kommentert osv, både av gutter og jenter, og jeg opplevde en gang en kvinne som sa hun følte hun var mer mandig enn meg pga min penis. Opplevde også ONS der jeg ble sendt hjem før sex etter å ha brukt mange dager på godsnakk, date osv etter at vi kledde av oss. Jeg har også fått høre at den er stygg og ekkel. Jeg hater inderlig å se meg selv i speilet, og har en vane for å se ned i gulvet når jeg er på badet frem til jeg har fått på klær. Jeg har vært sammen med damer, hatt 3 forhold, men velger desverre damer langt under hva jeg egentlig tenner på og liker fordi jeg tenker at jeg ikke fortjener bedre. Forholdene har selvsagt havarert med en gang fordi jeg er selvmedliden, dårlig kjemi osv. I tillegg klarer jeg ikke samleie, pga lengde og «vinkel» så sex er generellt veldig vanskelig og noe jeg ikke lenger ønsker. Selvfølelsen under sex gjør også ag jeg ikke klarer å få orgasme selv. Da føler dama seg utilstrekkelig og det blir bare dårlig stemning. Jeg kjenner ikke neo fordi den er tynn så jeg får ikke nok «friksjon» til at det er godt for noen, og har blitt bedt om å bruke dildo på dama istede. Det er en utrolig knekk å få slike spørsmål Jeg sparer nå til penisforstørrelse, det koster 70 000. Jeg vet om risiko, men det er det verdt om det skulle hjelpe. Jeg har lest at man kan miste ereksjon og følelsen der nede, men det er ok. Slik den er nå er hverken den eller jeg verdt noen ting. Jeg har gått til psykolog for dette, men fått lite hjelp. Depresjonen er nå økende, og jeg tenker i perioder på å avslutte fordi jeg føler jeg ikke har noe glede i vente. Er ikke der nå, men som sagt i perioder tidligere. Jeg er singel, og forventer å være det resten av livet. Jeg er nå 57, og venter egentlig bare på å bli ferdig med livet. Jeg er alene og ensom, ikke barn, ingen dame, ingenting. Alt pga jeg hater meg selv og har dårlig selvbilde, selvtillit osv. Jeg tenker noen ganger at jeg ønsker meg peniskreft slik at den må amputeres. Jeg tror for min del at jeg har en slags psykisk skade slik at det ville løst et problem ved at tingen jeg hater blir borte. Tror det finnes diagnoser der folk hater feks en arm, et ben osv, eller i mitt tilfelle penis. Jeg prøver å jobbe med meg selv ift selvbilde osv; ser filmer på youtube, leder tekster osv, men dette har tatt permanent bolig i meg. Jeg «kjenner» penis konstant som en vond følelse. Jeg skulle virkelig ønske den var annerledes, eller bare borte. Så til deg som «bare» er normal eller litt under snittet. Vært glad du har det du har, så slipper du å ha et så vondt og kvalmende tragisk liv som jeg har pga hatet til min penis! Anonymkode: 74c29...95c Dette var trist lesning 💔 Jeg skulle ønske jeg kunne gitt deg en klem. Anonymkode: 9f3c9...b98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #64 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (På 13.1.2024 den 21.25): Ja, jeg er stolt. 20/16 cm som får dama nesten for tidlig i mål hver gang. 2-3 min med penetrering etter vorspiel, så er hun i mål med et brak. For stor for anal, så det er minuset. Ellers så er den pen visuelt med årer, fint hode og en fin krumning til venstre. Anonymkode: 25275...ea9 For tidlig? Hva betyr det? Anonymkode: 94d99...157 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #65 Del Skrevet 16. september Er fornøyd med min, selv om den gjerne kunne ha vært 1-2 cm lengre erigert. Slapp (vanlig romtemperatur): 11 cm lang og 12 cm i omkrets Erigert: 16 cm lang og 15 cm i omkrets Anonymkode: 23e55...7f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #66 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg skammer meg voldsomt, mer enn voldsomt. Den har påvirket hele mitt liv, min selvfølelse, min selvrespekt og følelse av verdi som menneske. Min er kort og hard sånn som en skrev her, grower. Står liksom rett ut, og der ut som en liten guttetiss. Den er 3-5 cm i slapp tilstand og det er vanskelig å tisse hygienisk. Jeg klarer ikke å få strålen ned i vannet, så jeg får retursprut på meg selv eller klærne uansett om jeg sitter eller står. Gjennom dsgen tisser man flere ganger så jeg må bytte bukse hver gang jeg har stått å tisset siden jeg også drypper inni trusa og på buksa. Når jeg var yngre så unngikk jeg å gå ute sammen med andre i frykt for å måtte tisse, så møtte kun venner inne der det fantes toalett og låsbart rom Jeg har opplevd å blitt ledd av, kommentert osv, både av gutter og jenter, og jeg opplevde en gang en kvinne som sa hun følte hun var mer mandig enn meg pga min penis. Opplevde også ONS der jeg ble sendt hjem før sex etter å ha brukt mange dager på godsnakk, date osv etter at vi kledde av oss. Jeg har også fått høre at den er stygg og ekkel. Jeg hater inderlig å se meg selv i speilet, og har en vane for å se ned i gulvet når jeg er på badet frem til jeg har fått på klær. Jeg har vært sammen med damer, hatt 3 forhold, men velger desverre damer langt under hva jeg egentlig tenner på og liker fordi jeg tenker at jeg ikke fortjener bedre. Forholdene har selvsagt havarert med en gang fordi jeg er selvmedliden, dårlig kjemi osv. I tillegg klarer jeg ikke samleie, pga lengde og «vinkel» så sex er generellt veldig vanskelig og noe jeg ikke lenger ønsker. Selvfølelsen under sex gjør også ag jeg ikke klarer å få orgasme selv. Da føler dama seg utilstrekkelig og det blir bare dårlig stemning. Jeg kjenner ikke neo fordi den er tynn så jeg får ikke nok «friksjon» til at det er godt for noen, og har blitt bedt om å bruke dildo på dama istede. Det er en utrolig knekk å få slike spørsmål Jeg sparer nå til penisforstørrelse, det koster 70 000. Jeg vet om risiko, men det er det verdt om det skulle hjelpe. Jeg har lest at man kan miste ereksjon og følelsen der nede, men det er ok. Slik den er nå er hverken den eller jeg verdt noen ting. Jeg har gått til psykolog for dette, men fått lite hjelp. Depresjonen er nå økende, og jeg tenker i perioder på å avslutte fordi jeg føler jeg ikke har noe glede i vente. Er ikke der nå, men som sagt i perioder tidligere. Jeg er singel, og forventer å være det resten av livet. Jeg er nå 57, og venter egentlig bare på å bli ferdig med livet. Jeg er alene og ensom, ikke barn, ingen dame, ingenting. Alt pga jeg hater meg selv og har dårlig selvbilde, selvtillit osv. Jeg tenker noen ganger at jeg ønsker meg peniskreft slik at den må amputeres. Jeg tror for min del at jeg har en slags psykisk skade slik at det ville løst et problem ved at tingen jeg hater blir borte. Tror det finnes diagnoser der folk hater feks en arm, et ben osv, eller i mitt tilfelle penis. Jeg prøver å jobbe med meg selv ift selvbilde osv; ser filmer på youtube, leder tekster osv, men dette har tatt permanent bolig i meg. Jeg «kjenner» penis konstant som en vond følelse. Jeg skulle virkelig ønske den var annerledes, eller bare borte. Så til deg som «bare» er normal eller litt under snittet. Vært glad du har det du har, så slipper du å ha et så vondt og kvalmende tragisk liv som jeg har pga hatet til min penis! Anonymkode: 74c29...95c Dette var trist å lese. Klem til deg. Som kvinne vil jeg bare si at vi finnes, vi som ikke ville brydd oss om en slik ting hvis vi ble hodestups forelsket i personen. Vet ikke om det er noen trøst eller bare irriterende å høre når man er langt nede. Skjønner at det ikke er lett å komme seg i en slik situasjon at man forelsker seg hvis man har kommet dit at man er deprimert. Jeg håper det «lysner» for deg og at det kommer bedre perioder som kan bringe noe fint med seg. Anonymkode: 94d99...157 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #67 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er fornøyd med min, selv om den gjerne kunne ha vært 1-2 cm lengre erigert. Slapp (vanlig romtemperatur): 11 cm lang og 12 cm i omkrets Erigert: 16 cm lang og 15 cm i omkrets Anonymkode: 23e55...7f7 Dette er den perfekte penis!!! Hun er heldig hun (eller han?) som får ha sex med den. Anonymkode: 2e190...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 16. september #68 Del Skrevet 16. september Er ganske stolt. Den er jævlig fin, stor og jeg har trent den til å holde så lenge den vil og jeg kan bruke den for å gi maksimal nytelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #69 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg skammer meg voldsomt, mer enn voldsomt. Den har påvirket hele mitt liv, min selvfølelse, min selvrespekt og følelse av verdi som menneske. Min er kort og hard sånn som en skrev her, grower. Står liksom rett ut, og der ut som en liten guttetiss. Den er 3-5 cm i slapp tilstand og det er vanskelig å tisse hygienisk. Jeg klarer ikke å få strålen ned i vannet, så jeg får retursprut på meg selv eller klærne uansett om jeg sitter eller står. Gjennom dsgen tisser man flere ganger så jeg må bytte bukse hver gang jeg har stått å tisset siden jeg også drypper inni trusa og på buksa. Når jeg var yngre så unngikk jeg å gå ute sammen med andre i frykt for å måtte tisse, så møtte kun venner inne der det fantes toalett og låsbart rom Jeg har opplevd å blitt ledd av, kommentert osv, både av gutter og jenter, og jeg opplevde en gang en kvinne som sa hun følte hun var mer mandig enn meg pga min penis. Opplevde også ONS der jeg ble sendt hjem før sex etter å ha brukt mange dager på godsnakk, date osv etter at vi kledde av oss. Jeg har også fått høre at den er stygg og ekkel. Jeg hater inderlig å se meg selv i speilet, og har en vane for å se ned i gulvet når jeg er på badet frem til jeg har fått på klær. Jeg har vært sammen med damer, hatt 3 forhold, men velger desverre damer langt under hva jeg egentlig tenner på og liker fordi jeg tenker at jeg ikke fortjener bedre. Forholdene har selvsagt havarert med en gang fordi jeg er selvmedliden, dårlig kjemi osv. I tillegg klarer jeg ikke samleie, pga lengde og «vinkel» så sex er generellt veldig vanskelig og noe jeg ikke lenger ønsker. Selvfølelsen under sex gjør også ag jeg ikke klarer å få orgasme selv. Da føler dama seg utilstrekkelig og det blir bare dårlig stemning. Jeg kjenner ikke neo fordi den er tynn så jeg får ikke nok «friksjon» til at det er godt for noen, og har blitt bedt om å bruke dildo på dama istede. Det er en utrolig knekk å få slike spørsmål Jeg sparer nå til penisforstørrelse, det koster 70 000. Jeg vet om risiko, men det er det verdt om det skulle hjelpe. Jeg har lest at man kan miste ereksjon og følelsen der nede, men det er ok. Slik den er nå er hverken den eller jeg verdt noen ting. Jeg har gått til psykolog for dette, men fått lite hjelp. Depresjonen er nå økende, og jeg tenker i perioder på å avslutte fordi jeg føler jeg ikke har noe glede i vente. Er ikke der nå, men som sagt i perioder tidligere. Jeg er singel, og forventer å være det resten av livet. Jeg er nå 57, og venter egentlig bare på å bli ferdig med livet. Jeg er alene og ensom, ikke barn, ingen dame, ingenting. Alt pga jeg hater meg selv og har dårlig selvbilde, selvtillit osv. Jeg tenker noen ganger at jeg ønsker meg peniskreft slik at den må amputeres. Jeg tror for min del at jeg har en slags psykisk skade slik at det ville løst et problem ved at tingen jeg hater blir borte. Tror det finnes diagnoser der folk hater feks en arm, et ben osv, eller i mitt tilfelle penis. Jeg prøver å jobbe med meg selv ift selvbilde osv; ser filmer på youtube, leder tekster osv, men dette har tatt permanent bolig i meg. Jeg «kjenner» penis konstant som en vond følelse. Jeg skulle virkelig ønske den var annerledes, eller bare borte. Så til deg som «bare» er normal eller litt under snittet. Vært glad du har det du har, så slipper du å ha et så vondt og kvalmende tragisk liv som jeg har pga hatet til min penis! Anonymkode: 74c29...95c Det at du ikke klarer å tisse uten søl er jo bare tull. Små barn klarer det jo. Og det er jo tragisk at du legger så mye av din verdi i penisen. Livet handler om så utrolig mye mer enn kjønnsorganer og sex. Er mange som lever ett fullverdig liv uten sex. Og vet om menn med mikropenis som er gift/i forhold. Du må få ett annet perspektiv på livet. Det er så mye annet å glede seg over. Blir stadig forundret over hvor sykelig opptatt enkelte menn er av penisen sin. Anonymkode: c514b...054 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #70 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er fornøyd med min, selv om den gjerne kunne ha vært 1-2 cm lengre erigert. Slapp (vanlig romtemperatur): 11 cm lang og 12 cm i omkrets Erigert: 16 cm lang og 15 cm i omkrets Anonymkode: 23e55...7f7 Humblebragging. Den verste typen skryt. Anonymkode: 697b5...74b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #71 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (På 13.1.2024 den 21.25): Ja, jeg er stolt. 20/16 cm som får dama nesten for tidlig i mål hver gang. 2-3 min med penetrering etter vorspiel, så er hun i mål med et brak. For stor for anal, så det er minuset. Ellers så er den pen visuelt med årer, fint hode og en fin krumning til venstre. Anonymkode: 25275...ea9 Her avslører du hvertfall at du ikke engang vet hvordan kvinner fungerer, når du skriver at hun kommer «for tidlig i mål». Venter spent på forklaring på hva det betyr Anonymkode: 94d99...157 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #72 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Her avslører du hvertfall at du ikke engang vet hvordan kvinner fungerer, når du skriver at hun kommer «for tidlig i mål». Venter spent på forklaring på hva det betyr Anonymkode: 94d99...157 Hva snakker du om? Som kvinne kan jeg si at det å komme fort av en stor penis faktisk er en greie for oss som får lett vaginale orgasmer. Anonymkode: 2e190...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #73 Del Skrevet 17. september Katten.2.0 skrev (11 timer siden): Er ganske stolt. Den er jævlig fin, stor og jeg har trent den til å holde så lenge den vil og jeg kan bruke den for å gi maksimal nytelse. Hvor stor? ❤️ Anonymkode: 2e190...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #74 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Humblebragging. Den verste typen skryt. Anonymkode: 697b5...74b Liten tiss? Anonymkode: 23e55...7f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #75 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det at du ikke klarer å tisse uten søl er jo bare tull. Små barn klarer det jo. Og det er jo tragisk at du legger så mye av din verdi i penisen. Livet handler om så utrolig mye mer enn kjønnsorganer og sex. Er mange som lever ett fullverdig liv uten sex. Og vet om menn med mikropenis som er gift/i forhold. Du må få ett annet perspektiv på livet. Det er så mye annet å glede seg over. Blir stadig forundret over hvor sykelig opptatt enkelte menn er av penisen sin. Anonymkode: c514b...054 Jeg kunne jo si det samme om der. At du ikke klarer å vise omtanke og forståelse for andre mennesker er bare tull, selv barn klarer jo det. Ne vent,. Du er jo bare et ondskapsfullt menneske som tråkker på folk som ligger nede ved å fortelle dem at deres oppfatning ikke en gang er riktig. Selv barn er bedre mennesker enn deg… Før du retter på andre menneskers utsagn og oppfatninger så må du skaffe deg første hånds info, ikke sant? Har du ikke det så skal du bare holde den stygge munnen din lukket….. Jeg håper du blir påkjørt, i dag, og ender opp som en grønsak. Jeg valgte å fortelle min historie, og du bare tråkker på meg…. Anonymkode: 74c29...95c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #76 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kunne jo si det samme om der. At du ikke klarer å vise omtanke og forståelse for andre mennesker er bare tull, selv barn klarer jo det. Ne vent,. Du er jo bare et ondskapsfullt menneske som tråkker på folk som ligger nede ved å fortelle dem at deres oppfatning ikke en gang er riktig. Selv barn er bedre mennesker enn deg… Før du retter på andre menneskers utsagn og oppfatninger så må du skaffe deg første hånds info, ikke sant? Har du ikke det så skal du bare holde den stygge munnen din lukket….. Jeg håper du blir påkjørt, i dag, og ender opp som en grønsak. Jeg valgte å fortelle min historie, og du bare tråkker på meg…. Anonymkode: 74c29...95c Jøss.. Her er det jo du som er ondskapsfull. Å ønske at andre blir påkjørt og skadet er en forferdelig dårlig egenskap. Jeg jobber som pleier i eldreomsorgen. Og selv de med svært liten penis klarer ofte å tisse uten å søle. Du kan evt kjøpe en tisseflaske på apoteket, så er det problemet løst. Du legger alt for mye fokus på din penis. Det er så mye i livet som er viktigere. Du høres ut som ett svært usympatisk menneske. Anonymkode: c514b...054 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #77 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kunne jo si det samme om der. At du ikke klarer å vise omtanke og forståelse for andre mennesker er bare tull, selv barn klarer jo det. Ne vent,. Du er jo bare et ondskapsfullt menneske som tråkker på folk som ligger nede ved å fortelle dem at deres oppfatning ikke en gang er riktig. Selv barn er bedre mennesker enn deg… Før du retter på andre menneskers utsagn og oppfatninger så må du skaffe deg første hånds info, ikke sant? Har du ikke det så skal du bare holde den stygge munnen din lukket….. Jeg håper du blir påkjørt, i dag, og ender opp som en grønsak. Jeg valgte å fortelle min historie, og du bare tråkker på meg…. Anonymkode: 74c29...95c Du er rapportert Anonymkode: c514b...054 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #78 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva snakker du om? Som kvinne kan jeg si at det å komme fort av en stor penis faktisk er en greie for oss som får lett vaginale orgasmer. Anonymkode: 2e190...a8a Med min normale penis får samboeren vaginal orgasme etter ca 1 minutt. Sjelden så mye som 2 minutter. Helt uten noen monsterkølle. M53 Anonymkode: 697b5...74b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #79 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva snakker du om? Som kvinne kan jeg si at det å komme fort av en stor penis faktisk er en greie for oss som får lett vaginale orgasmer. Anonymkode: 2e190...a8a Ja, men hva mener han med «for» tidlig? Det antyder at samleiet er over når hun kommer, som om ikke hun kan komme flere ganger eller fortsette samleiet Anonymkode: 94d99...157 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #80 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg kunne jo si det samme om der. At du ikke klarer å vise omtanke og forståelse for andre mennesker er bare tull, selv barn klarer jo det. Ne vent,. Du er jo bare et ondskapsfullt menneske som tråkker på folk som ligger nede ved å fortelle dem at deres oppfatning ikke en gang er riktig. Selv barn er bedre mennesker enn deg… Før du retter på andre menneskers utsagn og oppfatninger så må du skaffe deg første hånds info, ikke sant? Har du ikke det så skal du bare holde den stygge munnen din lukket….. Jeg håper du blir påkjørt, i dag, og ender opp som en grønsak. Jeg valgte å fortelle min historie, og du bare tråkker på meg…. Anonymkode: 74c29...95c Du har åpembart større problemer enn pikken din. Hva slags søppel er det du lirer av deg her!? Anonymkode: 2e190...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå