Gå til innhold

Er du stolt av din penis, eller skammer du deg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hvorfor? Forklar hva som er bra eller ikke bra med den. Skammer du deg, eller er stolt i slapp eller hard tilstand? Er det noen forskjell på det? Gir den deg fordeler eller problemer?

Anonymkode: 74c29...95c

Den gjør jobben. Har gitt meg og kona mye glede, inkludert flere barn. Litt stusselig i slapp tilstand, men absolutt god redskap til formålet i stiv tilstand.

Anonymkode: 27756...8fc

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Penisen min er en skikkelig kuk, men har på tross av dette delt seng og damer med meg uten at vi har blitt uvenner. 

Han driver mye med piss, men er for stor til å leke med rasshøl.

Når jeg drikker tar han etterarbeidet, og han deler nytelse og gleder broderligt.

Dama prater lett med oss begge, og holder rundt oss begge med jevne mellomrom. 

Jeg syns han holder mål, men vi vet begge at kvinner opp igjennom har syns at penis har vært for stor. Da har jeg vært en lojal venn og fulgt penis inn på nye eventyr.

Men nå har vi slått oss til ro vi 2. Jeg og penis har funnet en flott dame og hennes følgesvenn har gitt oss lov å komme på besøk så ofte vi vil. Vi skal besøke dem i kveld. Oss 4 har det godt sammen. 

.

Anonymkode: 0738b...5b6

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann, 64.

Stolt og fornøyd. Den er velfungerende, kraftig og står oppreist over lengre tid. Deilig å kjenne den reiser seg, og blir der stående.

Anonymkode: 0d737...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok en mannegreie det der og særlig når mannen velger å være 6 år igjen..?.😂...men er stolt av den når jeg er i 6års modus ja..har en premiekuk og da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stolt og stolt fru Blom. Er ganske fornøyd med penis. Både hode, lengde og tykkelse. Er en grower.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Stolt blir et feil ord. Har jo ikke gjort noe selv for å få den. Fornøyd er vel mer dekkende. Både ja og nei. Er fornøyd med den i erigert tilstand, men ikke helt fornøyd med den i slapp tilstand. Er en grower. Hadde nok foretrukket å være en shower. Ikke slik at jeg skammer meg på noen måte, men om jeg kunne hatt valget mellom grower og shower hadde jeg valgt sistnevnte. 

Visuelt sett har jeg lite å utsette på den. 

Anonymkode: 7c755...357

Hva betyr grower/shower?

Anonymkode: a7f00...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg er stolt av min.

Den øker selvtilliten min.

17 lang å 18 i omkrets.

Eg liker å se ansikt utrykkene på damene nor dem tar den fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva betyr grower/shower?

Det er svært stor forskjell på hvor mye peniser vokser i størrelse mellom slapp og erigert. De som er størst i slapp tilstand vokser gjennomgående ikke så mye som de mindre når de blir stive. Men en liten slapp kan godt bli like stor som den større når begge er erigerte. Ut i fra dette er en "grower" en som vokser prosentvis mye mer enn en "shower".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cor Cubiculum skrev (51 minutter siden):

Det er svært stor forskjell på hvor mye peniser vokser i størrelse mellom slapp og erigert. De som er størst i slapp tilstand vokser gjennomgående ikke så mye som de mindre når de blir stive. Men en liten slapp kan godt bli like stor som den større når begge er erigerte. Ut i fra dette er en "grower" en som vokser prosentvis mye mer enn en "shower".

Skjønner, takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken eller. Har fått de barna jeg skal ha og den fungerer.

Anonymkode: 9592b...a78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke løfta en finger for at den er som den er, så stolt blir feil ord å bruke, men jeg er godt fornøyd. Er nok over snittet i størrelse, men ikke så galt at det har ført til nevneverdige problemer.

Noen har til og med omtalt den som pen utseendemessig😅 Vanskelig å bedømme selv, men jeg kan ikke komme på noe spesielt jeg ville endret på den. Jeg kan gjerne sende inn noen klager på et par andre mindre uhell under produksjonen, men pikken jeg fikk utdelt takker jeg ihvertfall pent for😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cor Cubiculum skrev (11 timer siden):

Kravet er enkelt og greit at om den blir mer enn 45mm lenger i stående, så er det en grower. Selv om min er 170mm slapp, så er den en grower. Den strekker seg 60mm.

Så ikke alle store slappe er showers. Enkelte går fra stor til monster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Europeisk gjennomsnittspenis. Ikke noe fornøyd med det. Det blir akkurat for lite til at damer synes det er bra. Til tross for at kvinner flest påstår at de foretrekker en helt normal penis, altså gjennomsnittlig, så viser noe helt annet når de plukker ut peniser på bilder uten å vite størrelse. Da velger kvinner konsekvent peniser rundt 16cm i lengde og med ca 20% større omkrets enn snittet. 

Så kommer jo det flåsete «er ikke størrelsen men hvordan den brukes som betyr noe». Vel, om begge brukes likt, og du sammenligner epler og epler, så er vitterlig ikke den mindre pikken bedre. 

Anonymkode: 58047...872

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Kravet er enkelt og greit at om den blir mer enn 45mm lenger i stående, så er det en grower. Selv om min er 170mm slapp, så er den en grower. Den strekker seg 60mm.

Så ikke alle store slappe er showers. Enkelte går fra stor til monster.

Det kommer helt an på kildevalg. Av all unyttig kunnskap er dette temaet i alle fall på topp ti. Men en helt spesiell gruppe har behov for sikker kunnskap, de som utfører kirurgi på dette organet. For eksempel i forbindelse med skader og kreft….

Og det finnes faktisk en vitenskapelig studie publisert for mindre enn et år siden som hadde en medisinsk begrunnelse for hvorfor det kan være viktig å vite noe om dette. Ifølge den havner du i den største gruppen som verken er det ene eller andre. Der er det prosentvis økning med mer enn 56% som definerer «grower» og mindre enn 31% som er «showers». Din endrer seg 35%. Kondoler, det kan ikke være lett å drasse rundt på det organet ditt.

“They found that men whose penis increases in size by more than 56% when erect compared to a flaccid state could be considered "growers". Those who saw an increase in size of less than 31% were "showers". Difference between 'growers' and 'showers' revealed (medicalxpress.com)

Og de som er interessert i hvor de befinner seg på grafen, kan studere bildet under. (Og med det blir vel denne tråden fusjonert med samletråden….)

Bilde1.png

Endret av Cor Cubiculum
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stolt er feil ord, men jeg er veldig fornøyd. Perfekt form, og litt over snittet stor. Men hovedgrunnen til at jeg er så fornøyd med den er at jeg aldri har hatt potensproblemer. Den står som stål hver eneste gang. Ikke én eneste gang i hele mitt liv har ereksjonen uteblitt.

Anonymkode: 52842...335

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.1.2024 den 9.50):

Stolt er feil ord, men jeg er veldig fornøyd. Perfekt form, og litt over snittet stor. Men hovedgrunnen til at jeg er så fornøyd med den er at jeg aldri har hatt potensproblemer. Den står som stål hver eneste gang. Ikke én eneste gang i hele mitt liv har ereksjonen uteblitt.

Anonymkode: 52842...335

Nokså likt med meg. Jeg er 70 og ikke en eneste gang i løpet av livet mitt har den sviktet meg. Kanskje er årsaken at min er ganske så gjennomsnittlig og dermed ikke trenger så mye blod for å bli, og forbli, stiv og hard.

Anonymkode: ba888...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 13.1.2024 den 18.42):

Hvorfor? Forklar hva som er bra eller ikke bra med den. Skammer du deg, eller er stolt i slapp eller hard tilstand? Er det noen forskjell på det? Gir den deg fordeler eller problemer?

Anonymkode: 74c29...95c

Tja stolt? Sånn i det daglige tenker jeg aldri på det.
Men når jeg har sex med en dame. Når jeg slipper den inn i henne og ser den gli inn og ut, hard og kraftfull, så tenker jeg er kongen på haugen. Når man tenker over det litt filosofisk så er det jo en ekstrem situasjon å stikke noe så langt og hardt inn i dame. Så jeg blir også vekket av ærefrykt, takknemlighet og stolthet over at hun viser meg så mye tillit at jeg får ha denne harde dingsen inne i henne. Så ja, da er det lov å kjenne på stolthet. 

Anonymkode: adf10...c17

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koser oss sammen hver dag, så noe glede må den da gi.

Anonymkode: 6e312...527

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...

Er veldig stolt av min, 12cm lang å 12 cm i omkrets i slapp tilstand,  17 cm lang å 18 tykk nor den er hard. Litt tydelige årer, ikkje noe skeivheter,  nesten like tykk hele veien. Eg bli selv kåt av å se bilder av den, eller synet av kona som ruker den menst dem store ballene vaier fram å tilbake å lager klaske lyd!

Kan lett sprute 3 linger på 30/40 cm.

Konen sier hun har aldri opplevd noe lignende å det er heilt tydelig veldig glad i den.

Anonymkode: 6ce83...cd4

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skammer meg ikke over den, og er ikke stolt over den, bare idiotisk og skamme seg eller være stolt av penisen sin.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...