Gå til innhold

Er du stolt av din penis, eller skammer du deg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor? Forklar hva som er bra eller ikke bra med den. Skammer du deg, eller er stolt i slapp eller hard tilstand? Er det noen forskjell på det? Gir den deg fordeler eller problemer?

Anonymkode: 74c29...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skammer jeg meg over penisen min? Nei, hvorfor skulle jeg det?

Er jeg stolt over at jeg som mann har greid å gro fram en penis helt på egen hånd? Egentlig ikke, tror de fleste menn kan vise til tilsvarende prestasjon.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stolt? Meh. Er født mann. Har en gjennomsnittelig en som fungerer til det den skal. Hverken viser jeg den fram,har ønske om det,eller noe annet. Den er der. Jeg er mann. Den ser ut som den gjør. Den har størrelsen den har. Bryr meg fint lite hva andre måtte mene eller tro om den. Har regisrert at menn har både større og mindre,og som ser annerledes ut en min. Kunne - ikke- brydd - meg - mindre.

Har langt større frustrasjoner i livet en akkurat penisen.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skammer meg ikke,  men er av og til irritert. Irritert over at jeg sa ja til medisiner som har gitt meg varig nedsatt følsomhet og glede ved å bruke penis. Med nåværende partner, er det en bra ting, at jeg kan holde på i det uendelige, men det veier ikke opp for at jeg heller ville hatt litt oftere utløsning, og kjent mer av henne.

Fuck SSRI 

Anonymkode: a07f4...dfc

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri tenkt noe særlig over det. Muligens under snittet lang men funket greit for å få to flotte barn 🙂

Anonymkode: 8460f...523

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er stolt. 20/16 cm som får dama nesten for tidlig i mål hver gang. 2-3 min med penetrering etter vorspiel, så er hun i mål med et brak. For stor for anal, så det er minuset. Ellers så er den pen visuelt med årer, fint hode og en fin krumning til venstre.

Anonymkode: 25275...ea9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes en mellomting. Er nok ikke stolt men helt greit fornøyd med der nede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stolt. Kan ikke styre hva jeg er født med. Men tilbakemeldinger bør gi meg selvtillit. Tykk en. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skammer meg. Den er 7 cm slapp og ca 12 cm stiv. Den liksom litt hard som slapp pga er grower. Den er kompakt på en måte, så henger ikke ned, står liksom rett ut eller framover. Jeg synes den er stygg

Ballene er ok…

Anonymkode: 74c29...95c

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stolt over noe jeg overhodet ikke har gjort noe for å fortjene,, ville vært noe underlig. Men jeg er fornøyd med at mange har sagt den er flott, vakker til og med. Og ikke minst at jeg klarer å bruke den ikke bare til egen nytelse, men også mine partneres nytelse. Det siste kan jeg være stolt av siden det er noe jeg har lært meg med god hjelp av dem. En spesiell takk til min nesten 20 år eldre vakre og erfarne elskerinne da jeg så vidt hadde passert 20.

Endret av Cor Cubiculum
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stolt er vel ikke riktig ord, men fornøyd, skulle verken ønske den var lenger eller kortere, og hørt veldig mange ganger at den har en bøy som treffer riktig inni, så den funker som den skal 

Anonymkode: 245c2...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stor og fin nok, Men har stort sett funket så dårlig at fruen har vært over snittet frustrert av den elendige pikken.

jeg vet vel egentlig ikke hva jeg har gått glipp av.

Anonymkode: f94c3...29c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske fornøyd. Men det er klart en penis ikke er tilpasset alle vaginaer. Jeg har eksempelvis vært med flere jenter som sikkert ikke fikk inn mer enn 10 cm før det stanget. Da hadde det nok vært lettere å ha sex om jeg hadde hatt en del kortere penis. Så har man de som er nærmere 30cm dype, og man lurer på om de egentlig ønsker at den skal gå lenger inn. Kvinner er like forskjellige som menn, men de fleste havner nok rundt snittet

Når det kommer til bredde så har jo kvinner en muskulatur de kan trene opp. Det betyr at det egentlig ikke er mulig å ha en for tynn penis. Personlig tenker jeg at jeg sikkert kunne fjernet litt på tykkelsen og overført det til lengden, men det er mer pga barndomsfantasier enn hva kvinner liker. Da jeg var yngre hadde jeg derimot litt komplekser for smale tomler i og med at mange jenter på den tiden trodde det betydde at man hadde liten penis😂

Endret av Majer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke stolt, skammer meg litt kanskje. Er under gjennomsnittet så skal ikke lyve, den har påvirket selvtilitten min.

Anonymkode: d317b...fd1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hverken eller. Det er bare en penis. Brukes oftest til å tisse med. Når der penisen min og sex, så har jeg aldri tenkt særlig over det egentlig. Tror den er helt normal.

Anonymkode: f0d9d...3d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stolt blir et feil ord. Har jo ikke gjort noe selv for å få den. Fornøyd er vel mer dekkende. Både ja og nei. Er fornøyd med den i erigert tilstand, men ikke helt fornøyd med den i slapp tilstand. Er en grower. Hadde nok foretrukket å være en shower. Ikke slik at jeg skammer meg på noen måte, men om jeg kunne hatt valget mellom grower og shower hadde jeg valgt sistnevnte. 

Visuelt sett har jeg lite å utsette på den. 

Anonymkode: 7c755...357

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skammer meg ikke over min penis. Den er 17cm og normal tykkelse som stiv. Og er en bare 3-5cm når den er slapp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stolt av den. Sammen er vi et bra team som har gitt mye glede til mange.

Anonymkode: 8b404...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...