AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #1 Del Skrevet 13. januar 2024 Hvorfor må folk få det stavet ut når de hører en vits i disse dager? Hvorfor klarer ingen å skjønne at det de leser er ment humoristisk? Av og til blir troen på menneskeheten mindre og mindre.... Anonymkode: b291d...295 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 13. januar 2024 #2 Del Skrevet 13. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor må folk få det stavet ut når de hører en vits i disse dager? Hvorfor klarer ingen å skjønne at det de leser er ment humoristisk? Av og til blir troen på menneskeheten mindre og mindre.... Anonymkode: b291d...295 Fortell en vits da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #3 Del Skrevet 13. januar 2024 Helene1982 skrev (Akkurat nå): Fortell en vits da! Poenget er at vitser må komme spontant Anonymkode: b291d...295 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #4 Del Skrevet 13. januar 2024 Når folk ikke ler av vitsene dine betyr det ikke nødvendigvis at de ikke forstår dem. De syns bare ikke de er morsomme. Anonymkode: b0652...c8b 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #5 Del Skrevet 13. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvorfor må folk få det stavet ut når de hører en vits i disse dager? Hvorfor klarer ingen å skjønne at det de leser er ment humoristisk? Av og til blir troen på menneskeheten mindre og mindre.... Anonymkode: b291d...295 Dette ser man tydelig på stand-up også. Spesielt yngre generasjon tror at alle historier de kommer med er sanne, tolker ting bokstavelig, og generelt tror alt de sier er deres egne meninger. Mange komikere som har fått pepper, og til og med forsøkt kansellert pga folk tolker ting bokstavelig, og tror at det som blir sagt er seriøst Anonymkode: 0652c...3dc 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HemmeligSpion Skrevet 13. januar 2024 #6 Del Skrevet 13. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvorfor må folk få det stavet ut når de hører en vits i disse dager? Hvorfor klarer ingen å skjønne at det de leser er ment humoristisk? Av og til blir troen på menneskeheten mindre og mindre.... Anonymkode: b291d...295 Når du sier "lese", mener du da på internett? Fordi på internett er det mange forskjellige personer med mange forskjellige virkelighetsoppfatninger og det er ikke alle som er like veljusterte. Dessuten er kommunikasjon 80% ikkeverbal, så mange mister en del forståelse på internett når de ikke kan tolke ansiktsuttrykk. Hvis jeg skriver " o/ " her så vil de fleste anse det som noen som løfter hånda og sier hei. De som er "terminally online" og henger med Antifa og sånn vil tro det er en nazistisk hundefløyte. I virkeligheten vil man kunne avgjøre dette blant annet ut i fra ansiktsuttrykk og håndledd og sånt. I tillegg er det slik at det aldri har vært lettere å klage. Tenk på røde radikale feminister før i tiden. De måtte skrive brev fysisk, hente konvolutt, legge brevet i konvolutten, gå til postkontoret, kjøpe frimerke, klistre frimerket på konvolutten og så vente i flere dager på at brevet bare skulle komme frem til hypermannssjåvinistene i Vi Menn. Det er nok ikke så mye mer enn det var før, det bare merkes bedre nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #7 Del Skrevet 13. januar 2024 Fordi alle er så opptatt av å bli krenket at man kan ikke vitse med noe lenger. Triste greier! Anonymkode: 9d351...749 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #8 Del Skrevet 13. januar 2024 Dessverre er den satiriske kunstform kansellert av dagens krenkede vesner. Tror ikke dagens generasjon engang klarer å tolke mesterverk som Blackadder. De tolker til og med nåtidens største mester av satire, South Park bokstavelig. Anonymkode: 05072...48f 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 13. januar 2024 #9 Del Skrevet 13. januar 2024 De ler ikke fordi de ikke forstår det, de ler ikke fordi det ikke er morsomt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 13. januar 2024 #10 Del Skrevet 13. januar 2024 Jeg skjønner ikke "de unges" humor heller, så det slår nok begge veier. Skjønner ikke engang at det er humor, eller om det er humor, mange ganger. Og jeg tror (dessverre) at det er sånn den humoren er. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #11 Del Skrevet 13. januar 2024 Mezzosoprena skrev (2 timer siden): De ler ikke fordi de ikke forstår det, de ler ikke fordi det ikke er morsomt... Det handler ikke om at de ikke ler, det handler om at de retter på vitsen min 🙄 Anonymkode: b291d...295 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #12 Del Skrevet 13. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Når folk ikke ler av vitsene dine betyr det ikke nødvendigvis at de ikke forstår dem. De syns bare ikke de er morsomme. Anonymkode: b0652...c8b Se overværende kommentar... Anonymkode: b291d...295 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 13. januar 2024 #13 Del Skrevet 13. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det handler ikke om at de ikke ler, det handler om at de retter på vitsen min 🙄 Anonymkode: b291d...295 Så du forteller den feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #14 Del Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 13.1.2024 den 4.17): Hvorfor må folk få det stavet ut når de hører en vits i disse dager? Hvorfor klarer ingen å skjønne at det de leser er ment humoristisk? Av og til blir troen på menneskeheten mindre og mindre.... Anonymkode: b291d...295 Du kan ikke bare bestille andres latter da. Knips knips, liksom. Anonymkode: f9c38...c40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #15 Del Skrevet 14. januar 2024 Mezzosoprena skrev (18 timer siden): Så du forteller den feil? Kommentar: "Farmor er nesten 100 år gammel. Hun har røyket siden tenårene." Min åpenbare vits: "Hun hadde sikkert vært over 100 hvis hun ikke røyket!" Kommentar: "Eh, man blir ikke født tidligere av å ikke røyke 🙄" Annen kommentar: "Hun lever jo enda lol" Anonymkode: b291d...295 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #16 Del Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du kan ikke bare bestille andres latter da. Knips knips, liksom. Anonymkode: f9c38...c40 Jeg sier det igjen: problemet er ikke at de ikke ler, problemet er at de retter på vitsen min. Anonymkode: b291d...295 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 14. januar 2024 #17 Del Skrevet 14. januar 2024 (endret) 3 hours ago, AnonymBruker said: Kommentar: "Farmor er nesten 100 år gammel. Hun har røyket siden tenårene." Min åpenbare vits: "Hun hadde sikkert vært over 100 hvis hun ikke røyket!" Kommentar: "Eh, man blir ikke født tidligere av å ikke røyke 🙄" Annen kommentar: "Hun lever jo enda lol" Anonymkode: b291d...295 😄 Endret 14. januar 2024 av Pawn Hearts 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 14. januar 2024 #18 Del Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kommentar: "Farmor er nesten 100 år gammel. Hun har røyket siden tenårene." Min åpenbare vits: "Hun hadde sikkert vært over 100 hvis hun ikke røyket!" Kommentar: "Eh, man blir ikke født tidligere av å ikke røyke 🙄" Annen kommentar: "Hun lever jo enda lol" Anonymkode: b291d...295 Problemet med vitsen din er at tilhøreren må tenke. Mange tar slikt som en blodig fornærmelse 😄 Morsom vits forresten 😁 Sånn, så fikk jeg formidlet det også 🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå