AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #41 Skrevet 12. januar 2024 Han viser jo ikke tissen, det er barnet som er nysgjerrig og det er normalt for den alderen. Sønnen min har flere ganger kikket når jeg har vært på do og kommentert at jeg ikke har tiss. Jeg har vokst opp med en del skam rundt nakenhet og ønsker ikke påføre barnet mitt det samme. Har oppført meg som at det er naturlig og begynt å dekke meg mer til nå som han har kommet i den alderen der det er ubehagelig/rart for han. Men fortsatt ville jeg ikke gjort et stort nummer ut om han kom inn på badet mens jeg var på do eller på vei i dusjen. Anonymkode: 33ca0...3bf
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #42 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, men det er vel i grunnen en helt annen diskusjon . 😅 Har sett damer ta intimbarberinga i dusjen i garderoben, jeg, men det er jo ikke folks mangelfulle intimsoner eller sosial intelligens temaet er i denne tråden? Anonymkode: cd2b6...344 Det er fordi det er praktisk og effektivt!;Sikkert praktisk og effektivt å tisse samtidig som man passer barn og, men unger husker fra 3 års alderen. Man greier gjerne gi dem bedre barndomsminner enn tissende foreldre? Hva vet jeg. Anonymkode: 518a5...ff3
Mandagsunge Skrevet 12. januar 2024 #43 Skrevet 12. januar 2024 Eg var med faderen i herregarderoben på svømming når eg var unge. Blei folk av meg og.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #44 Skrevet 13. januar 2024 Barna så meg naken når de var små, de synes det var rart at jeg var mammaen siden de trodde jeg hadde guttetiss (lange kjønnslepper) 😒 Anonymkode: 5242a...aac
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #45 Skrevet 13. januar 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Tenkte jeg bare skulle høre med dere. Min datter er 3 år. Og Barnefar kan stå naken foran barnet eller tisse mens hun også er på badet. Datteren min synes det er bare morsomt også løper hun rundt og sier tis tis tis. Jeg derimot synes ikke det er morsomt mens Barnefar sier det er naturlig O.o alldri sett tisen til min far og alldri vil jeg heler ikke. Anonymkode: 14a95...668 Det høres ut som far muligens er pedofil. Jeg ville oppsøkt profesjonell hjelp snarest Anonymkode: c0bb3...405
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #46 Skrevet 13. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det høres ut som far muligens er pedofil. Jeg ville oppsøkt profesjonell hjelp snarest Anonymkode: c0bb3...405 Virker som du har en meget begrenset kulturell erfaring og at du bør utvide din horisont snarest. Anonymkode: 8fc66...6b1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #47 Skrevet 13. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg så ofte tissen til min far som barn. Husker jeg dro ned trusa på han om morningen fordi jeg syntes den var morsom. Tror ikke jeg har tatt veldig skade, men hvem vet… 😳 Anonymkode: 4f1ce...f3f 😂😂 Åj da, litt ekstremt men kan ikke la være å le 😂 Anonymkode: 765da...b4f
Rosa Dartle Skrevet 13. januar 2024 #48 Skrevet 13. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Altså, det er forskjell på å vise frem penis, og å være naken på badet foran barnet. Høres ut som du forsøker å stemple barnefar slm pedofil. Anonymkode: ff683...19a Det tenker jeg også. Mannen min har vokst opp med naturlig nakenhet og har et veldig sunt forhold til egen kropp, jeg har ikke det. Jeg vil at våre barn skal få et naturlig forhold til nakenhet, så her gjemmer vi oss ikke og skammer oss ikke. Vi er naturlig nakne når det passer seg, f.eks på badet eller når vi er i garderoben i svømmehall. Det er forskjell på nakenhet i naturlige situasjoner og å vise seg fram.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #49 Skrevet 13. januar 2024 I vår familie er det helt naturlig i den alderen. Men etterhvert som mamma blir eldre, vil de ha mer privatliv. Har fire barn, hvor to var ekstremt tidlige på å ikke ville se eller vise nakenhet, en som nesten ikke betyr seg, og en midt i mellom. Viktig å respektere alle sine grenser. Anonymkode: 93352...e05
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #50 Skrevet 13. januar 2024 Når barnet er så liten så er det ikke skadelig. Hun skjønner ikke hva kjønnsorganer er til for. Min kusine pleide å bade med sin far i badekar til hun var ca 5-6 år. Da ble det slutt for da var hun blitt for stor til å forstå forskjellen mellom dame og mann. Anonymkode: b36f5...832
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå