ThereGoesBob Skrevet 12. januar 2024 #21 Skrevet 12. januar 2024 Han viser ikke tissen. Den kan da vel ikke hjelpe for at den henger der den gjør. Innovertisser er akkurat like farlige å vise selv om de er mindre synlige.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #22 Skrevet 12. januar 2024 Vi har ett bad her i leiligheten og baderomsdøra står nesten alltid åpen såfremt man ikke gjør nr 2 eller ungdommen (eller mannen) vil ha privatliv. Jeg er så vant til at alle går innom badet at jeg ikke engang enser det lengre. Det er helt naturlig å se kroppene til hverandre. Vi er verken nudister eller naturister, men med ett bad og 4 i familien så blir det bare slik. Ingen av dem har tatt skade av å se verken oss voksne eller hverandre. Anonymkode: ca011...50c
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #23 Skrevet 12. januar 2024 Ikke normalt hos oss og takk og pris for det. Min mann er veldig nøye på sånt, han har dusjet med sønnen vår, men ikke datteren vår etter hun ble to år. Vi finner det ikke naturlig å la barna se kjønnsorganene våre eller gå rundt naken hjemme. Anonymkode: 180c1...de9 3
Gjest Kanino Skrevet 12. januar 2024 #24 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke normalt hos oss og takk og pris for det. Min mann er veldig nøye på sånt, han har dusjet med sønnen vår, men ikke datteren vår etter hun ble to år. Vi finner det ikke naturlig å la barna se kjønnsorganene våre eller gå rundt naken hjemme. Anonymkode: 180c1...de9 Sikkert redd for å bli stempler som pedofil om dere to krangler
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #25 Skrevet 12. januar 2024 Herregud 🤣 Det er et lite barn! Første gang jeg hører noen klage på noe så normalt som det Anonymkode: 2f35b...a02
Trallalala Skrevet 12. januar 2024 #26 Skrevet 12. januar 2024 (endret) I barnehagealder var eg med i mannegarderoben med pappa for å gå på svømming. Hugsar ikkje pappa naken, men hugsar dessverre svært godt ein gammal mann med ballar som hang til knea😵💫 var sikkert ikkje så lange, men slik barnesinnet mitt hugsar det😬 hatar å sjå tilfeldige folk nakne no Endret 12. januar 2024 av Trallalala 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #27 Skrevet 12. januar 2024 Vil du høre noe skikkelig sjokkerende, TS? Jeg var i svømmehallen i dag og der var det gutter opp til skolealder i damegarderoben! Anonymkode: 97d1d...c80 1
Rhodiola Skrevet 12. januar 2024 #28 Skrevet 12. januar 2024 Tråden er ryddet for avsporing, brukerdebatt og svar til slettede innlegg. Rhodiola, adm.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #29 Skrevet 12. januar 2024 Det er jo bare fint at barnet får et naturlig forhold til kropp? Skal tross alt forholde seg til både egen og andres framover i livet. Svømmehaller, dusj etter gym, osv osv, alle er plasser der man helst skal se nakne kropper. Er det rart barn/ungdommer dusjer med badetøy/boxer på seg, når det ikke engang hjemme er naturlig å se nakne kropper.. Anonymkode: cd2b6...344 1
Gjest Kanino Skrevet 12. januar 2024 #30 Skrevet 12. januar 2024 Trallalala skrev (51 minutter siden): I barnehagealder var eg med i mannegarderoben med pappa for å gå på svømming. Hugsar ikkje pappa naken, men hugsar dessverre svært godt ein gammal mann med ballar som hang til knea😵💫 var sikkert ikkje så lange, men slik barnesinnet mitt hugsar det😬 hatar å sjå tilfeldige folk nakne no Usj 🙈
Trallalala Skrevet 12. januar 2024 #31 Skrevet 12. januar 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det er jo bare fint at barnet får et naturlig forhold til kropp? Skal tross alt forholde seg til både egen og andres framover i livet. Svømmehaller, dusj etter gym, osv osv, alle er plasser der man helst skal se nakne kropper. Er det rart barn/ungdommer dusjer med badetøy/boxer på seg, når det ikke engang hjemme er naturlig å se nakne kropper.. Anonymkode: cd2b6...344 Eg har jobba som badevakt, då må man blant anna kontrollere garderobane, og ein del folk manglar intimgrenser. Svært ubehagelig når nakne damer i garderoben absolutt skal tøye samtidig som dei spørr meg om noko😬 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #32 Skrevet 12. januar 2024 Trallalala skrev (Akkurat nå): Eg har jobba som badevakt, då må man blant anna kontrollere garderobane, og ein del folk manglar intimgrenser. Svært ubehagelig når nakne damer i garderoben absolutt skal tøye samtidig som dei spørr meg om noko😬 Ja, men det er vel i grunnen en helt annen diskusjon . 😅 Har sett damer ta intimbarberinga i dusjen i garderoben, jeg, men det er jo ikke folks mangelfulle intimsoner eller sosial intelligens temaet er i denne tråden? Anonymkode: cd2b6...344 1
Blondiemamma Skrevet 12. januar 2024 #33 Skrevet 12. januar 2024 Han viser ikke frem tissen, som du skriver i overskriften. Han tisser, som er en helt annen sak. Naturlig. Null stress. Spesielt når barnet er 3år. 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #34 Skrevet 12. januar 2024 Hva gjør dere den dagen hun skal være med han i svømmehallen? Får han ikke dusje sammen med henne, bade sammen osv heller? Veldig merkelig. Anonymkode: e9f1f...216 2
tussi84 Skrevet 12. januar 2024 #35 Skrevet 12. januar 2024 (endret) Jeg dusjer og bader med min 3 åring. Han blir også med meg på do flere ganger. Jeg forstår ikke problemet bare fordi barnet mitt er det motsatte kjønn av det jeg er. Han er liten! Det er ikke sånn at jeg kommer til å gjøre det for alltid. Før eller siden vil han også foretrekke privat liv, og blir for stor. Det er ikke noe forskjell på om jeg dusjer naken i svømmehall, eller om jeg dusjer med han i badekaret.. Endret 12. januar 2024 av tussi84
Trallalala Skrevet 12. januar 2024 #36 Skrevet 12. januar 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, men det er vel i grunnen en helt annen diskusjon . 😅 Har sett damer ta intimbarberinga i dusjen i garderoben, jeg, men det er jo ikke folks mangelfulle intimsoner eller sosial intelligens temaet er i denne tråden? Anonymkode: cd2b6...344 Haha, ja mange gode garderobehistorier😅 trur poenget mitt kanskje var at eg syns det er betre med litt strengare intimgrenser enn ingen. Veldig ubehagelig med folk som ikkje har intimgrenser. Men vanskelig å sei kva alder man bør begynne lære barna slikt, er jo forskjell på barn😊
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #37 Skrevet 12. januar 2024 I ditt hode tenker du at det er seksualisert, men for barnet er det pappa som er på do. ikke skamgjør nakenhet. Mine gutter var kanskje 8 år før de sluttet å hoppe opp i badekaret når jeg tok meg et bad. Anonymkode: 19f72...bcf
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #38 Skrevet 12. januar 2024 Kanino skrev (1 time siden): Sikkert redd for å bli stempler som pedofil om dere to krangler 😂 Det er jo en alvorlig anklage. Herregud. Anonymkode: 180c1...de9 1
Hengebuksvinet Skrevet 12. januar 2024 #39 Skrevet 12. januar 2024 For en formulering... Mannen din høres derimot helt normal ut.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #40 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vil du høre noe skikkelig sjokkerende, TS? Jeg var i svømmehallen i dag og der var det gutter opp til skolealder i damegarderoben! Anonymkode: 97d1d...c80 En ting er at kvinner har definert at mannlig seksualitet er farlig og patetisk. Men at vi ikke skal få være nakne i nærheten av egne små barn er bare… trist Anonymkode: 5c46e...348 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå