Gå til innhold

Far som viser tissen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg bare skulle høre med dere. 

Min datter er 3 år. Og Barnefar kan stå naken foran barnet eller tisse mens hun også er på badet. 

Datteren min synes det er bare morsomt også løper hun rundt og sier tis tis tis.

Jeg derimot synes ikke det er morsomt mens Barnefar sier det er naturlig O.o alldri sett tisen til min far og alldri vil jeg heler ikke. 

Anonymkode: 14a95...668

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er like naturlig som at mor er naken foran barnet, eller er på do mens barnet er på badet.

Anonymkode: c231a...578

• Liker 41
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg synes det er viktig med naturlig nakenhet rundt små barn. 

Anonymkode: 2458d...126

• Liker 24
  • Nyttig 6
Skrevet

Kropp er naturlig, så ser ikke noe galt i at barna ser sine foreldre nakne. 

Anonymkode: f1bc0...1c8

• Liker 15
  • Nyttig 4
Skrevet

Ser ikke problemet jeg men som den over så mener jeg og det er viktig med naturlig nakenhet.

• Liker 8
Skrevet

I overskrifte så høres det jo ut so han blotter seg, men det gjør han da ikke. Det er helt naturlig og vanlig å tisse eller være naken i naturlige settinger foran egne barn.

• Liker 25
Skrevet

Når barnet blir større og selv uttrykker at det er ubehagelig er det på tide å gjøre det mer privat. Men for mange skjer ikke det før i tenårene. 
tror du kan ta det helt med ro foreløpig. 

Anonymkode: fcc94...590

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Min datter er 3 år. Og Barnefar kan stå naken foran barnet eller tisse mens hun også er på badet. 

Datteren min synes det er bare morsomt også løper hun rundt og sier tis tis tis.

Jeg derimot synes ikke det er morsomt mens Barnefar sier det er naturlig O.o alldri sett tisen til min far og alldri vil jeg heler ikke. 

Skal man farlig gjør alt her i verden ? 

Skrevet

Helt normalt. 

Anonymkode: e19f6...f1c

• Liker 4
Skrevet

Hva er problemet egentlig? Får ikke du på do foran ungen? 

Naturlig nakenhet er bare bra. 

Anonymkode: 0e45c...edf

• Liker 1
Skrevet

Til TS

skjuler du din kropp og passer på at du også ikke viser tissen dusjer eller går på do med barnet til stede?

• Liker 1
Skrevet

Normalt. Når ble samfunnet så opphengt i nakenhet

Anonymkode: f46f3...20f

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg så ofte tissen til min far som barn. Husker jeg dro ned trusa på han om morningen fordi jeg syntes den var morsom. Tror ikke jeg har tatt veldig skade, men hvem vet… 😳

Anonymkode: 4f1ce...f3f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg så ofte tissen til min far som barn. Husker jeg dro ned trusa på han om morningen fordi jeg syntes den var morsom. Tror ikke jeg har tatt veldig skade, men hvem vet… 😳

Anonymkode: 4f1ce...f3f

tenk at faren din tillot det..😳😵‍💫

Anonymkode: 8b168...2c5

• Liker 8
Skrevet

Altså, det er forskjell på å vise frem penis, og å være naken på badet foran barnet. Høres ut som du forsøker å stemple barnefar slm pedofil. 

Anonymkode: ff683...19a

• Liker 6
Skrevet

Ja, nakenhet er naturlig, men likevel lærer jeg barna at å gå på do er en privat ting. Min på snart fem, vil helst sitte i fred når hun skal bæsje f.eks. Det er greit å lære det, skal de på do på skolen holdes ikke døra åpent for å si det slik. 

Anonymkode: a6cd1...d67

• Liker 3
Skrevet

Du overreagerer fullstendig.

Anonymkode: 4af87...154

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Her har vi alltid hatt et naturlig forhold til nakenhet. Hele gjengen kan godt være på badet samtidig og naken. Barna er 8 og 12. Så lenge de synes det er naturlig skal ikke vi unaturliggjøre det...

Anonymkode: 100df...824

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Min 3 åring ler av og til fordi jeg ikke har noen tiss 🤪 det betyr jo ikke at jeg blotter underlivet i hytt og pine, men feks så er han med på do på offentlige steder. I dusjen ser han meg stadig, da jeg naturligvis ikke låser døren om morgenen, når jeg tar en rask dusj. Og det er jo like naturlig med far og datter.

Jeg kan ikke fordra svømmehaller, så dit drar pappaen. Tenker du også at en far ikke kan gjøre det samme med en datter? Eller om en far er alene på tur med datteren og må tisse, hva skal han gjøre da? Etterlate datteren alene på en kafé/lekeland/besinstasjon? Det er tryggere for en 3 åring enn at hun ser han tisse?

Anonymkode: 5a132...062

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...