AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #21 Skrevet 13. januar 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Vil du virkelig ha fwb? Du kan få masse kjønnssykdommer!! Anonymkode: c6075...fd7 Er du her også? Tenke seg til at noen faktisk vil ha sex med hverandre, det er jo helt sykt... Anonymkode: 1df1a...f22
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #22 Skrevet 13. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 12.1.2024 den 13.12): Jeg har en ny venn med benefits. Har aldri hatt en tidligere. Litt usikker på hvordan man får et slikt forhold til å fungere. Kan ikke tenke meg å være i forhold med ham, han er koselig og min type ca 60%, men 40 % av ham er overhode ikke min type. Han håper på forhold og vil kysse meg og holde min hånd, sier samtidig at vi er bare venner. Jeg får dårlig magefølelse. Jeg liker å få nærhet og klem fra ham ha noen der som medisin for ensomheten, han også, men jeg føler han vil være kjæresten min for mye, ønsker han kunne se at vi ikke går ilag. Men jeg er veldig glad i ham som venn. Hvordan håndterer dere fwb forhold. Bør jeg ikke ha noe med han å gjøre mer? Anonymkode: ba2a7...a4c Du overtenker dette altfor mye. Bare knull han og gi litt faen No strings attached Skulle tro du vil gifte deg med fyren og vie livet til han... Anonymkode: a83b5...f26
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #23 Skrevet 13. januar 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Du overtenker dette altfor mye. Bare knull han og gi litt faen No strings attached Skulle tro du vil gifte deg med fyren og vie livet til han... Anonymkode: a83b5...f26 Jeg er litt uenig. Jeg synes ikke hun bør ha ett fbw forhold til noen som hun vet ønsker å være kjærester. Det er ikke bra å såre folk med vilje. Tenker dette kun bør være aktuelt der ingen av partene ønsker forhold med den andre. Anonymkode: 4cdfc...e20 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #24 Skrevet 13. januar 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg er litt uenig. Jeg synes ikke hun bør ha ett fbw forhold til noen som hun vet ønsker å være kjærester. Det er ikke bra å såre folk med vilje. Tenker dette kun bør være aktuelt der ingen av partene ønsker forhold med den andre. Anonymkode: 4cdfc...e20 Ikke knull han da Anonymkode: a83b5...f26
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #25 Skrevet 13. januar 2024 FF og FWB er for tapere Anonymkode: d3155...bf2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #26 Skrevet 13. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 12.1.2024 den 13.19): Er ikke det en ff? Fwb skal vel være en venn? Anonymkode: ba2a7...a4c Ja, dette går sjelden bra. Tror det er få som får til noe sånt. Derfor trives jeg best med kun sex, man møtes når man er lysten og k*t. Har deilig sex sammen...så litt kos og klem etterpå....så ferdig Dette passer meg fint hver 14.dag....da er jeg dødsklar Anonymkode: b7785...b52
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #27 Skrevet 13. januar 2024 Da jeg var student hadde jeg disse kravene: - kjente ingen av mine venner - liten sjanse for at han kom til å jobbe på samme sted som meg - prioriterte å treffe meg - det var hyggelig å treffes, men ikke så hyggelig at jeg hadde lyst til å treffes utenom sex - god kommunikasjon Anonymkode: ea93e...f37 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #28 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Da jeg var student hadde jeg disse kravene: - kjente ingen av mine venner - liten sjanse for at han kom til å jobbe på samme sted som meg - prioriterte å treffe meg - det var hyggelig å treffes, men ikke så hyggelig at jeg hadde lyst til å treffes utenom sex - god kommunikasjon Anonymkode: ea93e...f37 Grei liste det, men dere var jo sexpartnere? Ikke "venner". Jeg liker også å ha det 100% skjult, utenfor min omgangskrets. MIn hemmelighet Anonymkode: b7785...b52
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #29 Skrevet 14. januar 2024 34 minutter siden, AnonymBruker said: Grei liste det, men dere var jo sexpartnere? Ikke "venner". Jeg liker også å ha det 100% skjult, utenfor min omgangskrets. MIn hemmelighet Anonymkode: b7785...b52 Viktig å skille sengehygge og vennekrets. Det er deilig å ikke ha noen tidligere partnere blant de vi omgås nå som voksne. Mindre grunn til sjalusi for partner når jeg har hatt mannlige venner i alle år, men aldri har kysset eller ligget med de. Anonymkode: ea93e...f37 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #30 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ja, dette går sjelden bra. Tror det er få som får til noe sånt. Derfor trives jeg best med kun sex, man møtes når man er lysten og k*t. Har deilig sex sammen...så litt kos og klem etterpå....så ferdig Dette passer meg fint hver 14.dag....da er jeg dødsklar Anonymkode: b7785...b52 Samme! Anonymkode: a83b5...f26
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #31 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Viktig å skille sengehygge og vennekrets. Det er deilig å ikke ha noen tidligere partnere blant de vi omgås nå som voksne. Mindre grunn til sjalusi for partner når jeg har hatt mannlige venner i alle år, men aldri har kysset eller ligget med de. Anonymkode: ea93e...f37 Enig, fint å ha noen man møter som ingen andre vet om. Litt mystisk, fint med litt prat og nærhet etter sexen for det. Kroppsnærhet er viktig det. Kan ha gode samtaler. Anonymkode: b7785...b52
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå