AnonymBruker Skrevet 13. januar #61 Del Skrevet 13. januar Selvfølgelig er woke verst, ingen tvil. Antiwoke står for mangfold, ytringsfrihet og det å klare å se flere sider av en sak. Woke står for det motsatte, det er bare én sannhet, enten er du med oss eller så er du en ond j*vel, og skal kanselleres. Over halvparten av dagens unge sier at de er redd for å ytre seg pga woke/politisk korrekthet og det er selvfølgelig en stor trussel mot de demokratiske verdiene vi har grunnlagt vårt samfunn på. Anonymkode: 3d9ba...01d 4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #62 Del Skrevet 13. januar BEGGE. Å bry seg for mye og legge seg opp i hva andre bør tenke, mene, spise, ja - gjøre, generelt! Sykt uclassy og turn off. Med mindre det plager andre folk: shut the fuck up! Anonymkode: 941b1...56d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #63 Del Skrevet 13. januar Woke er ille! Anonymkode: 9f936...400 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 13. januar #64 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (22 timer siden): Ikke så viktig hva du mener du er. Jeg forteller deg at du er hankjønn og da er det sannheten . Skjønner? Anonymkode: 89b18...b87 Gir ingen mening overhode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 13. januar #65 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (På 12.1.2024 den 5.16): Anti-woke er bare et paraplybegrep for rasist, høyreradikal. trans- og homofobi, intolerant, konservativ osv. Anonymkode: 89b18...b87 Ja. Så definitivt anti-woke som er verst. Å ha vokst opp som nordmann er som regel noe som medfører ganske woke folk, som er trivelige, åpne og tolerante. Og ikke bryr seg altfor mye om hva alle andre gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 13. januar #66 Del Skrevet 13. januar Rosa Dartle skrev (44 minutter siden): Ja. Så definitivt anti-woke som er verst. Å ha vokst opp som nordmann er som regel noe som medfører ganske woke folk, som er trivelige, åpne og tolerante. Og ikke bryr seg altfor mye om hva alle andre gjør. Syns ikke de du beskriver karakteriseres som woke folk 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 13. januar #67 Del Skrevet 13. januar Maleficenta skrev (56 minutter siden): Syns ikke de du beskriver karakteriseres som woke folk Ikke jeg, men anti-woke folk gjør gjerne det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 14. januar #68 Del Skrevet 14. januar Rosa Dartle skrev (16 timer siden): Ikke jeg, men anti-woke folk gjør gjerne det Nei folk som er tolerante er vanlige folk. Ikke fanatiske gærninger som woke folk er. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 14. januar #69 Del Skrevet 14. januar Maleficenta skrev (9 minutter siden): Nei folk som er tolerante er vanlige folk. Ikke fanatiske gærninger som woke folk er. Jeg forstår ikke det med å kalle tolerante, normale folk som er åpne for at folk er forskjellige for woke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 14. januar #70 Del Skrevet 14. januar Rosa Dartle skrev (1 minutt siden): Jeg forstår ikke det med å kalle tolerante, normale folk som er åpne for at folk er forskjellige for woke. Det skjønner ikke jeg heller. Er ikke såkalt antiwokere som har funnet på det ordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå