Gå til innhold

Hvor ofte må du røyke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Føler du at du ødelegger for andre ting ved at du må ta en røyk?

Typisk hvis dere skal avsted, «mamma må bare ta en røyk først», eller på handletur, «mamma må bare ta en røyk først». Se film, «mamma skal bare ta en røyk først». 
 

kjenner dere noe på det i hverdagen?

Anonymkode: bffbd...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det så mange andre enn gamlinger og sosialklienter som røyker i dag, da?

Anonymkode: c30b3...36c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Føler du at du ødelegger for andre ting ved at du må ta en røyk?

Typisk hvis dere skal avsted, «mamma må bare ta en røyk først», eller på handletur, «mamma må bare ta en røyk først». Se film, «mamma skal bare ta en røyk først». 
 

kjenner dere noe på det i hverdagen?

Anonymkode: bffbd...916

Nå damper jeg, og damper stort sett ikke når jeg er med barna. La oss si at vi er på kafe, da går jeg ut og tar 3 trekk og går rett inn igjen, hadde brukt lenger tid på å gå på do

Anonymkode: b1ba3...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Føler du at du ødelegger for andre ting ved at du må ta en røyk?

Typisk hvis dere skal avsted, «mamma må bare ta en røyk først», eller på handletur, «mamma må bare ta en røyk først». Se film, «mamma skal bare ta en røyk først». 
 

kjenner dere noe på det i hverdagen?

Anonymkode: bffbd...916

Jeg føler meg litt manipulert av at du begynner alle eksemplene med "mamma skal bare/må bare". Dessuten ødelegger ikke "mamma" noenting av å ta seg en røyk først. Det er først hvis "mamma" tar seg en røyk underveis i disse aktivitetene at de kan bli litt ødelagte.

Anonymkode: e093d...b23

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ta en røyk med 2-5  års mellomrom . Føler ikke at det er noe stort hinder for livet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyker som regel mens jeg gjør andre ting ofte når jeg skifter Dieselfilter på Pickupen eller Filter på gravemaskina :D 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Røyker gjerne når jeg går til bilen/venter på mat i stekeovn/steketopp eller når barna holder på med noe annet. Går sjeldent ut fra noe for å røyke, men tar det når jeg går til og fra. Klarer fint en dag i dyreparken uten røyk, men da tar jeg til og fra bilen😅

Anonymkode: a5f54...f84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Røyker ikke når man har barn. Da er det på tide og prioritere viktigere ting. 

Anonymkode: 10c48...5e0

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Føler du at du ødelegger for andre ting ved at du må ta en røyk?

Typisk hvis dere skal avsted, «mamma må bare ta en røyk først», eller på handletur, «mamma må bare ta en røyk først». Se film, «mamma skal bare ta en røyk først». 
 

kjenner dere noe på det i hverdagen?

Anonymkode: bffbd...916

Har sluttet å røyke, men kjenner på dette med samboeren som røyker, ja. Er drit irriterende å vente på den røykinga.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar en daglig røyk på vei til jobben om morgenen, så barna vet det ikke. Eller når jeg en sjelden gang er på fest.

Anonymkode: ae820...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Tar en daglig røyk på vei til jobben om morgenen, så barna vet det ikke. Eller når jeg en sjelden gang er på fest.

Anonymkode: ae820...79f

Thats it? Da er du vel ikke helt avhengig? Hvor lenge har du gjort det og hvordan klarer du det? Hva ned helga da?

Anonymkode: bffbd...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.1.2024 den 0.53):

Røyker gjerne når jeg går til bilen/venter på mat i stekeovn/steketopp eller når barna holder på med noe annet. Går sjeldent ut fra noe for å røyke, men tar det når jeg går til og fra. Klarer fint en dag i dyreparken uten røyk, men da tar jeg til og fra bilen😅

Anonymkode: a5f54...f84

Hvor mye røyker du ellers da hvis du klarer deg en hel dag uten? Imponerende!

Anonymkode: bffbd...916

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det har jeg heldigvis slutta med, men var storrøyker en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig kan ta en røyk en sjelden gang på fest, og føler ikke noe behov for den røyken generelt.

Min far røyker ofte og må ta en kort røyk for man gjør noe. Litt irriterende når vi må vente på han, men det er noen drag, som tar 1 min, ikke hele røyken altså 

Anonymkode: e8927...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Samboer har en røyk om morgenen, men steller barna først. De må aldri vente fordi pappa skal ta seg en røyk. 

Når han er ute gjennom dagen så tar han en i ny og ne. Om telefonen ringer og han vil prate i fred så går han ut og tar seg en røyk. Så tar han en til kvelden før han legger seg. 

Anonymkode: 93834...da3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På julaften må ungene alltid vente på at mamma skal ta seg en røyk mellom middag og julegavene, ellers er det lite som blir utsatt fordi mor skal ha seg en røyk. Røyker når det passer. 

Anonymkode: a9322...d03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyker ikke hver dag. Har store tenåringer. Når de er hos faren, røyker jeg i snitt 3 sig på kvelden. Når de er hos meg røyker jeg ofte en sig etter jobb, på et fast sted mellom jobb og hjem. Må jeg hente ungdommen på vei hjem, røyker jeg ikke den dagen.

Ca 4 ganger i året er jeg med to barndomsvenner, da røyker vi sikkert 10 sig på en kveld og ungdommene vet og ser det når vi går ut på terrassen.

Anonymkode: eaf52...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Thats it? Da er du vel ikke helt avhengig? Hvor lenge har du gjort det og hvordan klarer du det? Hva ned helga da?

Anonymkode: bffbd...916

Er nok ikke helt avhengig. Men når det har vært juleferie/påskeferie/sommerferie ser jeg fram til første arbeidsdag og siggen jeg skal ta på vei til jobb :) Både smaken og det at det er mitt lille hemmelige og forbudte rituale, er noe som jeg koser meg med.

 

Anonymkode: 88ce7...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...