Gå til innhold

Gauteshow på NRK. Gøy?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Synes det var befriende og artig. Kunne spøke litt med dvergen og si det vi alle vil si og le av. Det var kjemkult. Synes alle de tre første episodene var bra, og sporty deltakere som stiller opp. Bra humor på Torstein på tvers, imponerende ironi og holdning i en antageligvis ikke lett livssituasjon. 

Nytt på Nytt er forutsigbart, og jævlig koke og politisk korrekt. De frekkhetene de kommer med er bare så lett å gjennomskue at man nesten blir forbanne siden de faktisk ikke mener det. Gauteshow er bra. 

Til du som tror at dine SKATTEPENGER kun skal gå til din underholdning får vel ta deg en bolle. Jeg betaler for KORK og annet møl som jeg ikke har interesse av i det hele tatt, så ta deg en bolle. 

Anonymkode: 1db55...e50

Ikke ta alt så personlig, Gaute.

Anonymkode: e2227...db6

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ufattelig kleint. Torstein Lerhol er jo mer morsom enn programlederne, noe som viser at humor om stigmatiserte som oftest er best når det kommer fra dem selv. Menn som har som konsept å le av minoriteter og stigmatiserte? Sikkert gøy for anti-wokerne. Føler det først og fremst skal være en reaksjon på pk, og det funker dårlig.

Anonymkode: eddc7...c97

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritdårlig. Skjønner ikke poenget med å invitere noen for så å bare fornærme de og andre grupper med folk. Programlederne er umodne og umorsomme. Atter en gang driver NRK å gir skjermplass til et knippe drittunger med 'frie tøyler' - hvorfor? Ikke akkurat kvalitetstid. Håper de blir skrota asap.

Anonymkode: db22e...d3f

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt, lo godt under hele Sandra Borch og Torstein seansen, har du prøvd kiropraktor, i utstrekk tilstand er Torstein like lang som 11 fotballbaner .

Anonymkode: 255c9...413

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.1.2024 den 13.21):

Forfriskende men alt for kort.

Anonymkode: e8d26...543

Ja, episoden med Sandra Borch, mener du?

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.1.2024 den 6.53):

Synes det var befriende og artig. Kunne spøke litt med dvergen og si det vi alle vil si og le av. Det var kjemkult. Synes alle de tre første episodene var bra, og sporty deltakere som stiller opp. Bra humor på Torstein på tvers, imponerende ironi og holdning i en antageligvis ikke lett livssituasjon. 

Nytt på Nytt er forutsigbart, og jævlig koke og politisk korrekt. De frekkhetene de kommer med er bare så lett å gjennomskue at man nesten blir forbanne siden de faktisk ikke mener det. Gauteshow er bra. 

Til du som tror at dine SKATTEPENGER kun skal gå til din underholdning får vel ta deg en bolle. Jeg betaler for KORK og annet møl som jeg ikke har interesse av i det hele tatt, så ta deg en bolle. 

Nei, alle vil ikke si det de sier. Dette programmet bekrefter bare det man tenker (nei, det man vet) om disse som hyler, skriker og griner om hvor negativt woke er. Åpenbart lite intelligens der. Ikke overraskende.

Anonymkode: 82963...58f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 23.1.2024 den 10.54):

Morsomt, lo godt under hele Sandra Borch og Torstein seansen, har du prøvd kiropraktor, i utstrekk tilstand er Torstein like lang som 11 fotballbaner .

Tennisbaner skulle det være. Bra show. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja. De kunne vært morsomme, men de overdriver så til de grader slik at alt blir bare krampaktig. Hadde de heller hatt en normal morsom samtale og skutt inn de på-kanten-spøkene nå og da hadde det vært mye mer virkningsfullt og morsommere. Nå faller man ut fordi det blir for mye og for desperat.

Anonymkode: a90f4...a7e

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nja. De kunne vært morsomme, men de overdriver så til de grader slik at alt blir bare krampaktig. Hadde de heller hatt en normal morsom samtale og skutt inn de på-kanten-spøkene nå og da hadde det vært mye mer virkningsfullt og morsommere. Nå faller man ut fordi det blir for mye og for desperat.

Anonymkode: a90f4...a7e

For min del hadde det også funket bedre, men jeg har ledd godt av noen av vitsene allikevel. Dette er en veldig direkte og på en måte "ny" humor, og jeg tenker det er en god grunn til at de har pakket det såpass teit og flåsete inn. Ellers hadde folk garantert i større grad tatt det som ondsinnede kommentarer, og vi hadde fått en ny debatt av "Sophie-Elise proporsjoner" (uten sammenlikning forøvrig).

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

De prøver seg på se-hva-vi-tør-på-TV -humor.

Vi får ikke vite om det kunne fungert ettersom de ikke er på TV, men i et godt gjemt hjørne av internett.

Anonymkode: 4af46...6a5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles ut som 90-tallet og tidlig 00-tallet all over again. Banalt og ikke morsomt, men sikkert gøy for kidza

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lo så jeg gråt av episoden med Fetisha, spesielt da han latet som han var Sophie Elise. Altså godeste gud.

Episoden med Sandra var også utrolig morsom.

Anonymkode: e3175...b9b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt forferdelig humor, men jeg må likevel se det og jeg ler ofte, skamfull. Spesielt vond den med Sandra B - det var ikke greit, men klarte jeg å holde meg fra å le, nei

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.1.2024 den 6.53):

Provoserende at dverg er ok å si, men neger turte han ikke å si. Feigt.

Uansett: episoden med Borch&co var dritmorsomt. Jeg flirte litt av asiaterne. Resten? Kleint og kjedelig.

Anonymkode: 1ff27...149

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer bare ikke å forstå at dette showet fikk grønt lys.

Han rødhåra virker jo litt kort i pappen? 

Sitter med helt tomt blikk, fortenner på display, som om leppene ikke rekker over de. Forventer nesten at sikkelet renner ned haka hans.

Han blonde gjennomsiktige ser ikke mye smartere ut, og humoren er jo ikke akkurat skarp heller. 

Kan ikke forstå at de ikke eier skamvett!? Føler de at de gjør noe nyttig eller bidrar med noe? Meningsløst

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.2.2024 den 17.27):

Jeg klarer bare ikke å forstå at dette showet fikk grønt lys.

Han rødhåra virker jo litt kort i pappen? 

Sitter med helt tomt blikk, fortenner på display, som om leppene ikke rekker over de. Forventer nesten at sikkelet renner ned haka hans.

Han blonde gjennomsiktige ser ikke mye smartere ut, og humoren er jo ikke akkurat skarp heller. 

Kan ikke forstå at de ikke eier skamvett!? Føler de at de gjør noe nyttig eller bidrar med noe? Meningsløst

Det er jo akkurat det som er meningen 🤣

Anonymkode: f046f...a24

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...